Ik ga afsluiten. Hoofdpijn

Goede nacht gewenst!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Symbeami schreef:Ik vind het maar knap hoor, hoe je zo kort na het onderzoek hier al een update plaatst en hoe je het met humor tegemoet gaat. Je opmerkingen over je eigenlijk niet zo leuke verjaardag waren toch echt wel grappig. (en alsnog gefeliciteerd) Het lijkt er op dat je ook echt steun uit dit topic haalt, fijn!!
Die pb's met negatieve dingen.... WEG ERMEE.
Verder dacht ik dat dit misschien een leuk kadootje voor je was, voor straks als je weer wat aan moet sterken....![]()
http://www.youtube.com/watch?v=YowPM7yZ ... r_embedded
Horse_lover9 schreef:Besloten dat ik hard moet gaan proberen te sparen voor een i-pad. Dan hoef ik niet steeds naar mn bureau toe v internet.. merk dat ik wel meer behoefte heb om op de bank te hangen vaak.
Eerste 100 euro door verjaardag gisteren is een mooi begin.
Horse_lover9 schreef:Inderdaad.. of pb's dat je er iets van moet leren en dat ik dit kennelijk nodig had om met 2 benen op de grond te komen weer?![]()
Uit beleefdheid reageer ik dan nog even, maar eigenlijk word ik er super boos van.
Ik doe super veel vrijwilligerswerk.. help mee met dagjes weg, hele vakanties naar t buitenland en dat is fijn, maar ook onwijs zwaar. Daarna ben ik dan aan vakantie toe, maar die heb ik dan weer niet over door dit helpen. Ook jaren op een gehandicapten-manege geholpen.
Verder sta ik altijd voor alles en iedereen klaar, waarbij ik mijzelf nogal eens vergeet.
Ik rook niet, drink niet, ben niet onaardig tegen mensen..
Verder heb ik nogal wat voor mijn kiezen gehad in mijn hele leven en hele dierbare mensen ook nog eens verloren.
Dus wie zegt dat ik dit misschien even nodig had...
Nu dan maar even duidelijk.. daar krijg ik de volgende neigingen van:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zoooo... dat is er uit![]()
Tegen de rest: love you!!
Wendy schreef:Als jij blij wordt van een kaartje, dan krijg je er een van me (of misschien over langere periode wel meerdere) maar ik kan me ook goed voorstellen dat het prettig is om min of meer anoniem je verhaal te blijven doen
De keuze is helemaal aan jou!
Wat een zegen kan een goede schoonmaakster zijn he? Ik heb er ook een, maar o wat een genot om dan weer thuis te komen in een schoon huis!
Dat mensen trouwens met de suggestie komen om met de therapie te stoppen (eigenlijk nog voordat ie echt begonnen is trouwens) en alleen met een dieet te gaan werken vind ik ronduit walgelijk! Volgens mij kunnen we ons allemaal Sylvia Millecam nog wel herinneren als voorbeeld waarbij iets dergelijks dezastreus heeft uitgewerkt!
En en kan prima, natuurlijk...
Maar op zich herken ik het trouwens wel, dat mensen daar mee komen. Helaas is mijn vader overleden aan een onbekende kankersoort destijds, en je schrikt je soms kapot van het feit dat mensen uberhaupt durven te suggereren dat het zijn eigen schuld was, op het moment dat hij terminaal lag. Want dan had hij maar... nou ja, vul het maar in. Je kon het zo gek haast niet bedenken. Helaas is er zoveel jaar later blijkbaar niets veranderd hierin.
Horse_lover9 schreef:Topic gaat ook wel erg hard.. diehard die dat nu allemaal gaat bijlezen haha :-p.
Dank jullie wel allemaal!!!
Horse_lover9 schreef:Lief van je.. zelfde provincie, maar Amsterdam is behoorlijk ver vanaf jou helaas.
Myrthe_Yolto schreef:Oh en TS, ik heb geen flauw idee waar je woont, maar is het niet al te ver (noord-holland) wil ik best een x boodschappen komen doen en je komen opvrolijken!