HELP! Kanker?? Ben pas begin 30!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 21:53

Wie had jouw adres gekregen? Ik wil ook graag wat sturen :o

Ik ga afsluiten. Hoofdpijn :( morgen weer een vroege dienst. .

Goede nacht gewenst!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 21:56

No_No schreef:
Wie had jouw adres gekregen? Ik wil ook graag wat sturen :o

TS, mag ik dan ook je adres O:)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: HELP! Kanker?? Ben pas begin 30!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 21:57

laetitia heeft haar adres. ;)

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 22:08

Symbeami schreef:
Ik vind het maar knap hoor, hoe je zo kort na het onderzoek hier al een update plaatst en hoe je het met humor tegemoet gaat. Je opmerkingen over je eigenlijk niet zo leuke verjaardag waren toch echt wel grappig. (en alsnog gefeliciteerd) Het lijkt er op dat je ook echt steun uit dit topic haalt, fijn!!
Die pb's met negatieve dingen.... WEG ERMEE.

Verder dacht ik dat dit misschien een leuk kadootje voor je was, voor straks als je weer wat aan moet sterken.... :x

http://www.youtube.com/watch?v=YowPM7yZ ... r_embedded

haha geweldig :') _/-\o_

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 22:19

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 22:24

Horse_lover9 schreef:
Besloten dat ik hard moet gaan proberen te sparen voor een i-pad. Dan hoef ik niet steeds naar mn bureau toe v internet.. merk dat ik wel meer behoefte heb om op de bank te hangen vaak.
Eerste 100 euro door verjaardag gisteren is een mooi begin :D .

Ik woon in een vakantiehuisje zonder internet, ik heb een I pad met met een mobiel abbonnement. Abbonnement is €35 pm maar ik kan wel overal internetten (handig voor in het ziekenhuis of als je toch besluit naar je tante te gaan hoef je iig niet zonder ons :+ ). De eerste 3 maanden van het abbonnement zijn met 50% korting. Voor de Ipad moest ik €100 bijtellen en ik kreeg €40 om accessoires uit te zoeken. Abbonnement is 24 maanden, mischien een optie?

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 22:26

Jeetje wat ontzettend heftig zeg!
En wat sta je er super sterk en positief in!!

Ook ik kan je nu alleen maar heel veel sterkte en kracht wensen!

Heel knap hoe je er tot nu toe mee omgaat!

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 22:33

Heb net alles half half doorgelezen. Jemig zeg, echt heel heftig. En wat een een ontzettende pech. Zoals je zelf al schrijft heel jong.
Ik werk op een bestralingsafdeling en kom deze ongelofelijke rot ziekte dagelijks tegen. Maar over het algemeen zijn de mensen met slokdarmkanker een stuk ouder. Ik vind het ongelooflijk rot voor je dat dit jou moet over komen.
(misschien heb ik er overheen gelezen) maar heb je al een diëtiste? Misschien dat zich dat via het ziekenhuis op een gegeven moment regelt. Maar op het moment dat eten moeilijk gaat, is de kans groot dat je te weinig voedinsstoffen binnen krijgt en je nog beroerder gaan voelen.

Veel sterkte met de onderzoeken de komende tijd.

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 22:40

Horse_lover9 schreef:
Inderdaad.. of pb's dat je er iets van moet leren en dat ik dit kennelijk nodig had om met 2 benen op de grond te komen weer? :(
Uit beleefdheid reageer ik dan nog even, maar eigenlijk word ik er super boos van.
Ik doe super veel vrijwilligerswerk.. help mee met dagjes weg, hele vakanties naar t buitenland en dat is fijn, maar ook onwijs zwaar. Daarna ben ik dan aan vakantie toe, maar die heb ik dan weer niet over door dit helpen. Ook jaren op een gehandicapten-manege geholpen.
Verder sta ik altijd voor alles en iedereen klaar, waarbij ik mijzelf nogal eens vergeet.
Ik rook niet, drink niet, ben niet onaardig tegen mensen..
Verder heb ik nogal wat voor mijn kiezen gehad in mijn hele leven en hele dierbare mensen ook nog eens verloren.
Dus wie zegt dat ik dit misschien even nodig had...
Nu dan maar even duidelijk.. daar krijg ik de volgende neigingen van:
{:)-:( -:(- #) _-:( :n 8)7 :x }:)

Zoooo... dat is er uit ~~}>
Tegen de rest: love you!! :*

Wendy schreef:
Als jij blij wordt van een kaartje, dan krijg je er een van me (of misschien over langere periode wel meerdere) maar ik kan me ook goed voorstellen dat het prettig is om min of meer anoniem je verhaal te blijven doen :j
De keuze is helemaal aan jou!

Wat een zegen kan een goede schoonmaakster zijn he? Ik heb er ook een, maar o wat een genot om dan weer thuis te komen in een schoon huis!

Dat mensen trouwens met de suggestie komen om met de therapie te stoppen (eigenlijk nog voordat ie echt begonnen is trouwens) en alleen met een dieet te gaan werken vind ik ronduit walgelijk! Volgens mij kunnen we ons allemaal Sylvia Millecam nog wel herinneren als voorbeeld waarbij iets dergelijks dezastreus heeft uitgewerkt!
En en kan prima, natuurlijk...
Maar op zich herken ik het trouwens wel, dat mensen daar mee komen. Helaas is mijn vader overleden aan een onbekende kankersoort destijds, en je schrikt je soms kapot van het feit dat mensen uberhaupt durven te suggereren dat het zijn eigen schuld was, op het moment dat hij terminaal lag. Want dan had hij maar... nou ja, vul het maar in. Je kon het zo gek haast niet bedenken. Helaas is er zoveel jaar later blijkbaar niets veranderd hierin.

Hier wil ik ook nog op reageren. Degenen die dat zeggen mogen zich echt eens even kapot gaan zitten schamen. Ongelooflijk, dat het uberhaupt bij mensen opkomt om zoiets te schrijven. Dat jou dit overkomt heb je op geen enkele wijze aan jezelf te danken

Horse_lover9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-12 22:43

Lief van je.. zelfde provincie, maar Amsterdam is behoorlijk ver vanaf jou helaas :o .

Myrthe_Yolto schreef:
Oh en TS, ik heb geen flauw idee waar je woont, maar is het niet al te ver (noord-holland) wil ik best een x boodschappen komen doen en je komen opvrolijken! :j

sorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 22:46

Er zijn geen woorden die deze moeilijke periode kunnen beschrijven... Ik heb niet het hele topic doorgelezen, maar wil je heel veel sterkte wensen.

Horse_lover9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-12 22:52

Topic gaat ook wel erg hard.. diehard die dat nu allemaal gaat bijlezen haha :-p.
Dank jullie wel allemaal!!!

Bianca70

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 22:56

Ik zie je al zitten, met je i-pad in de aanslag, voor de neus van je arts. (kun je hem gelijk dat filmpje laten zien)

Natuurlijk is het misselijkmakend spannend, woensdag, als het oordeel geveld wordt, het kan ook meevallen (met een positieve prognose) (heb zelf ook e.e.a. meegemaakt (waaronder melanoom als 25 jarige, waar ik gelukkig op tijd bij was) en heb 3 x geluk gehad, maar ik ken zo ongeveer de beklemmende angst)
Laatst bijgewerkt door Bianca70 op 13-01-12 23:05, in het totaal 1 keer bewerkt

_Dune_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 22:59

Horse_lover9 schreef:
Topic gaat ook wel erg hard.. diehard die dat nu allemaal gaat bijlezen haha :-p.
Dank jullie wel allemaal!!!

Van begin tot eind gelezen net! Wat een verhaal zeg... Ik wil je allereerst heel veel sterkte en kracht toewensen. Wat een berg ellende heb je over je heen gekregen. Ik heb veel respect voor de manier waarop je ermee omgaat.
Onbegrijpelijk overigens dat je dat soort pb's krijgt :n Trek je er asjeblieft niets van aan, die mensen zijn gewoon gestoord :(
Dikke knuffel voor jou en blijf vooral posten hier als je dat goed doet. Er leven hier op bokt in ieder geval heel veel mensen met je mee.

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 23:14

jee meid ja ik heb net het een en ander achter de rug zeg maar en wilde eigenlijk niet beginnen aan het volgen van jouw verhaal.... maar lees nu toch mee en ik wens je heel veel sterkte. en vechtlust maar volgens mij heb je dat wel.

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 23:17

Horse_lover9 schreef:
Lief van je.. zelfde provincie, maar Amsterdam is behoorlijk ver vanaf jou helaas :o .

Myrthe_Yolto schreef:
Oh en TS, ik heb geen flauw idee waar je woont, maar is het niet al te ver (noord-holland) wil ik best een x boodschappen komen doen en je komen opvrolijken! :j

Amsterdam is ver van mij ja, maar ik ben regelmatig in amsterdam, mijn zus woont er, zo ben ik er bv eind van deze maand ook weer, dus mocht er iets zijn dat ik kan doen, kom ik graag een keertje extra naar amsterdam! :j

BeauGeste

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 23:29

Wil je net als vele hier ook een hart onder de riem steken. Heb bewondering voor hoe je ermee omgaat en je humor weet te behouden. Dat gaat je hier zeker doorheen helpen! Heel veel sterkte de komende tijd en top dat zoveel bokkers meeleven

S123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 23:30

Horse Lover wat een poedersuiker is het toch zeg, heel veel sterkte en ik blijf je volgen.
Ik ken iemand die ook slokdarmkanker had maar die was wel een paar jaar ouder!
Je bent nog zo jong? Maarja daar kijkt de kanker blijkbaar niet naar. Goed van je dat je het van je afschrijft.
En de mensen die die rare teksten pb-en moeten de ogen uit hun kop schamen.
Is er iets waarmee ik/we je kunnen vermaken/opvrolijken?

FrankavdT

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 23:34

Nog steeds heel veel sterkte en kracht toegewenst! Maar het is fijn om te lezen dat je er zelf zo positief instaat, echt top. Je kunt het hoor!!!
Ongelooflijk overigens dat je zulke pb's hebt gekregen... werkelijk niet te geloven. Maar niet over nadenken hoor!

broertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 23:35

Oke, ik beken... heb niet alles bij gelezen, maar wel bijna alles dus dan ben ik maar een bijna diehard :D
Wat een ontzettend leuk en dapper mens ben je zeg! Natuurlijk voel je nu van alles en ga je van super vrolijk naar ontzettend down maar zolang je nog van alles voelt gaat het goed :+ .

Je gaat dit gewoon overwinnen, dat kan niet anders! En dit is niet de reden voor jouw om met beide benen op de grond te komen (hoe komt iemand er uberhaupt op..?), jij bent straks en nu al een voorbeeld voor andere mensen en zet hun met beide benen op de grond!

PLK

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 23:37

JEMIG!! moest gewoon nogmaals inloggen om te kunnen reageren nadat ik (zoveel mogelijk) alle posts had gelezen! Daar is gewoon ook niet tegenaan te lezen, zo popie ben jij. Je schrijft ook geweldig, dit wordt wel een mooi document! (rijp voor een goed boek).
In ieder geval wens ik je veel succes, je bent sterk en stoerrrr. Je gaat t gewoon (gewoon tussen haakjes he) even doen meid, ik heb een heel goed gevoel! Natuurlijk wordt t pittig, maar zie het als een soort bevalling (ook niet leuk), je vecht ergens voor zodat je straks als alles achter de rug is een NOG mooier en beter en sterker mens bent geworden.
Ik heb zoveel respect voor je, ik was allang aan de sondevoeding gegaan geloof ik.. Pas goed op jezelf, schrijf je vragen op voor als je weer bij een doc aan tafel zit want je vergeet het anders misschien.
PS Ik heb mn dochter afgelopen week een Ipad gegeven maar dan van een infeiuer merk via intertoys, dat ding kostte weinig en hij doet alles super. Ook leuk voor lekker domme spelletjes om in je ziekenhuisbedje even alles te vergeten.
zet m op meis, ik stuur je energie en kracht, iedere dag weer tot je mailt dat je je t gefixt hebt!
dikke tuut ut fryslan!!

linnke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 23:38

Ik wil je ook heel veel sterkte wensen!
Ik heb het topic nog niet helemaal doorgelezrn, maar zodra ik tijd heb zal ik het doen.

Thorn2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 23:39

Kaarsje vanavond weer voor je laten branden.

Heb vaak tijdens mijn behandelingen gehoord --> Positief blijven is de helft van je herstel en zo te lezen zit dat bij jou helemaal goed, TOP!!!

:j

PLK

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 23:40

wow, kijk eens hoe vaak je topic al bekeken is!! Hebben we hier ook een Bokt prijs voor?

Horse_lover9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-12 23:41

Lief van jullie allemaal weer!!

Heb voor morgen een leuk plan!!!
De verzorgster van mijn paard rijdt en verzorgt hem in de ochtend vroeg en is er dan rond late lunch nog.. en zadelt hem weer. Dan ga ik met een vriendinnetje en haar paardje een mini rondje stappen in t bos!!
Waarom eerst rijden in ochtend? Omdat mijn paard heeeeel lang (op 1x na) niet in bos is geweest door omstandigheden.. dus het mega spannend vindt en fris is.
Heb weinig puf om hem te moeten temmen, dus zo is ie zn ei kwijt (heeft nogal wat energie namelijk vaak).. en is ie hopelijk zoet!!
Bos vindt ie geweldig leuk! Dus ook voor hem even een leuk uitje. Hij is helaas te heftig voor zijn verzorgster in het bos, dus daar komt ie even niet.
Echt super veel zin in *\o/* en benieuwd hoe dat zal gaan. Echt fijn dat ie gereden heeft en gezadeld is.. hoe ik hem alleen nog af te zadelen daarna en deken op..