Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Muisbal schreef:Ik heb neon geel opgedaan omdat m'n dekbed in de lak van gisteren is gaan staan
Ik draag ook alle kleuren van de regenboog, of een ander het niet leuk vindt boeit me niet
Op werk krijg ik wel vaak complimentjes van klanten en dat vind ik stiekem best leuk
ambre schreef:Pffff,mijn computer is kapot en moet alles bijlezen op de bb.
Ga ik strax doen.Ik ben vandaag ff in Goes naar de KV en DA geweest waar ze OPI en CG hadden!
Mijn aankopen:
Catrice:purpelized en white and seek
Essence:gel-look topcoat,express dry drops en time for romance
China glaze:ruby pumps,twinkle lights en midtown magic
Opi:happy anniversary!
Arm,maar voldaan!
Shaggysophie schreef:Hadden ze CG bij de kv of DA???
Moet wel even alles bijlezen hoor!
En xbokker ben jij nou 10 jaar(staat op je profiel)
En dan al nagellak??!!! Das jong
Shaggysophie schreef:ambre schreef:Pffff,mijn computer is kapot en moet alles bijlezen op de bb.
Ga ik strax doen.Ik ben vandaag ff in Goes naar de KV en DA geweest waar ze OPI en CG hadden!
Mijn aankopen:
Catrice:purpelized en white and seek
Essence:gel-look topcoat,express dry drops en time for romance
China glaze:ruby pumps,twinkle lights en midtown magic
Opi:happy anniversary!
Arm,maar voldaan!
Hadden ze CG bij de kv of DA???
Moet wel even alles bijlezen hoor!
En xbokker ben jij nou 10 jaar(staat op je profiel)
En dan al nagellak??!!! Das jong
Citaat:Ben jij nou 12? Dat staat op je profiel tenminste? En ook aan je fotos te zien ben je niet 17 wat je eerder in dit topic vermeld hebt.
Maarrr nieuw topic??
Muisbal schreef:*knip*
Nog wat nat en nog geen clean up.
Dit is m'n knalgele 'yellow polka dot bikini' van china glaze
http://2.bp.blogspot.com/_9IfC_eD3gSQ/S ... MG9024.JPG
swatch van internet voor een wat betere indruk van de kleur
Djesseka schreef:Viel mij ook al op DQ! Ik ben juf van groep 3 en die meiden hebben geregeld nagellak op. Ik zie het punt niet, hoor.
Ik dacht dat My Denim een nieuwe was, maar zie m net in mn kast staan. Heb m al n tijdje dus! Vind het meer een zomerkleur. Ik zoek nog wel een mooie donkerblauwe van OPI. Iemand een idee?
Liesurt, mooie rekjes! En ik zie veel mooie kleuren! Lees ik nou goed dat jij ook juf bent?
*ik probeer al 3x mijn reactie te plaatsen, maar er zitten steeds reacties tussen.. Hoezo druk hier?