Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Skessa_ schreef:Hij moest eens weten HOEVEEL verschillende kleuren roze er wel niet zijn![]()
xLindy91 schreef:Je mag mijn vriend wel even lenen!
Als ik geweldige lakjes zie, en ik heb geen geld, zegt hij bestel ze maar, krijg je van mij!
Yv_ schreef:Hahahah geweldig! Mijn scharrel cq. vriend (geen idee waar we nu zitten) vind al die kleurtjes maar "boeit me niet". Pff, heb je ook zoveel aan! Ik helemaal trots dat ik ze nu kán lakken omdat het geen stompies meer zijn, krijg je zo'n reactie
. Gelukkig zijn zn mams en zusje er meer van gecharmeerd.. Ah, en mijn mams deelt nu natuurlijk mijn verslaving
!
Edit: Max lakjes voor een flat rate box zijn 42 stuks, dan krijg je de medium box.
Maar volgens mij kun je zoveel bestellen als dat je wilt, alleen worden de verzendkosten wel erg hoog dan..
Yv_ schreef:OMG Skessa, je hebt echt geen woord teveel gezegd over RP!!! Doe 'm net bij mezelf op.. Wowwie!
En gewoon echt roooodroooood. Had 'm van de week al bij mijn moeder gedaan, maar op de een of andere manier staan donkere tinten haar veel beter. Maar nu bij mezelf en i'm in love! (goh, alweer
) Lakt fijn, droogt supersnel, top!
Yv_ schreef:OMG Skessa, je hebt echt geen woord teveel gezegd over RP!!! Doe 'm net bij mezelf op.. Wowwie!
En gewoon echt roooodroooood. Had 'm van de week al bij mijn moeder gedaan, maar op de een of andere manier staan donkere tinten haar veel beter. Maar nu bij mezelf en i'm in love! (goh, alweer
Skessa_ schreef:Ik wil een roze versie van Ruby Pumps
Skessa_ schreef:Yv_ schreef:OMG Skessa, je hebt echt geen woord teveel gezegd over RP!!! Doe 'm net bij mezelf op.. Wowwie!
Ik wil een roze versie van Ruby Pumps
Donkerblauw schreef:Enchantra verkoopt nu ook Glitter Gal-lakjes. Die zijn echt supermooi..
Jammer dat Enchantra een waardeloze service heeft.
http://www.scrangie.com/search/label/glitter%20gal