Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
pubelia schreef:@ Mistic: Ik heb enorm veel last van striae. Maar als het geverfd word, zie je er niks meer van! En die gene die paint, heeft al meerdere zwangere buiken met striae gezien!
ik helemaal in de stres dat ze gek zal worden maar 1 keer hinneken en toen kop aan de grond en eten
. en dat na haar 1ste veulen braaf paardje
heb een afspraak gemaakt bij de veearts in sleen(victor) voor haar gebit en scannen ze is dan presies 100 dagen. als alles goed is kan ik hengstenhouder bellen
. hopen dat ik dan zelf nog mee kan
ben dan alweer 38 weken
wat gaat dat toch snel eigenlijk

ga nu mij best doen haha. Zal nogmaals mijzelf even voorstellen. Ik ben Claudia, 35 jaar en heb al een zoon van 15
. Met mijn huidige partner (32 jaar) ben ik febr. 2011 getrouwd en nu dus zwanger (37weken) van een dochter. Groot leeftijdsverschil, maar ook wel weer erg leuk. Zo wil mijn zoon graag bij de geboorte van zijn zusje zijn, dus dat is wel heel bijzonder allemaal. ik hoop thuis te kunnen bevallen, vorige keer nl in het ziekenhuis. Thuis lijkt me veel intiemer en relaxer. 
. heerlijk!
Maar het komt wel vaker voor bij buitenlandse gezinnen als ik dat zo mag zeggen. Daar zijn soms hele families bij ofzo. Zijn de VK niet zo happig op als er tig man aan het bed staan maar alleen zoon er bij moet kunnen zeg ik. Hij heeft de leeftijd om dat zelf wel een beetje in te kunnen schatten denk ik
.
. Wel fijn hoor dat het zo kan. 
En mijn moeder wil erbij zijn, maar mijn zus loopt een week verder dan mij, dus wanneer we tegelijk in de kraam zouden komen zou mijn moeder bij marielle aanwezig zijn, en dan mag mijn tante (is als 2e moeder voor mij) erbij wanneer dat lukt 
) 1,7 keer in je leven meemaakt.
Iris82 schreef:Joh het is zo'n speciaal moment, wat je waarschijnlijk maar (gemiddeld) 1,7 keer in je leven meemaakt.
Als jij toch liever wil dat je dat met zn 2en doet, dan begrijpen ze dat toch wel?
) zal mijn moeder ook vast en zeker thuis zijn haha.