Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ulaantje schreef:@flosje, bij mij gaat het goed met de ab.
Was 2 weken terug weer bij ewalts geweest, die vond het voor 3 weken ab te weinig verbetering.
Moet nu volgende week weer terug en als dan nog niet genoeg verbetering is krijg ik andere ab.
Ik voel me wel al beter, bijna heen last meer van gewrichts en spierpijn.
Ben ook wel iets fitter, hoofdpijn en tintelingen helaas nog weinig verbetering.
_Rapido_ schreef:Mensen, oppassen met antibiotica. Ik heb het 5 maanden geslikt en nu heb ik ontlastingonderzoek gehad en het blijkt dat ik nog maar 13% goede bacteriën heb van de 500% die een 'normaal' mens heeft! De arts schrok er erg van, kortom, pas op!
_Rapido_ schreef:Mensen, oppassen met antibiotica. Ik heb het 5 maanden geslikt en nu heb ik ontlastingonderzoek gehad en het blijkt dat ik nog maar 13% goede bacteriën heb van de 500% die een 'normaal' mens heeft! De arts schrok er erg van, kortom, pas op!
_Rapido_ schreef:Het kan wel weer goed komen. Ik krijg nu (natuurlijke) medicijnen voor de komende 8 weken. De eerste week om te reinigen, tweede week om slechte bacteriën en schimmels te doden en vanaf de derde week medicijnen om goede bacteriën op te bouwen. Het komt wel weer goed, maar als je er niks aan doet blijf je klachten houden.
Issy schreef:_Rapido_ schreef:Mensen, oppassen met antibiotica. Ik heb het 5 maanden geslikt en nu heb ik ontlastingonderzoek gehad en het blijkt dat ik nog maar 13% goede bacteriën heb van de 500% die een 'normaal' mens heeft! De arts schrok er erg van, kortom, pas op!
Hier ook nog darmfloraproblemen. Ik gebruik mucoperms zakjes, en daarnaast prosymbioflor, symbioflor 1 en symbioflor 2 Dit is ten behoeve van aanvulling van de goede bacterieen. (het is een kuur van minstens 5 maanden) die ik van plan ben om 2 jaar te volgen. Het duurt wel zo'n 2 tot 3 jaar voordat je immuunsysteem weer beter wordt, en dit wordt voor 80% aangemaakt in de darmen. Vandaar ook je eetpatroon drastisch moet omgooien ookal voel jij je al een stuk beter die darmflora hersteld niet van zelf.
ulaantje schreef:@flosje, bij mij gaat het goed met de ab.
Was 2 weken terug weer bij ewalts geweest, die vond het voor 3 weken ab te weinig verbetering.
Moet nu volgende week weer terug en als dan nog niet genoeg verbetering is krijg ik andere ab.
Ik voel me wel al beter, bijna heen last meer van gewrichts en spierpijn.
Ben ook wel iets fitter, hoofdpijn en tintelingen helaas nog weinig verbetering.
Issy schreef:_Rapido_ schreef:Het kan wel weer goed komen. Ik krijg nu (natuurlijke) medicijnen voor de komende 8 weken. De eerste week om te reinigen, tweede week om slechte bacteriën en schimmels te doden en vanaf de derde week medicijnen om goede bacteriën op te bouwen. Het komt wel weer goed, maar als je er niks aan doet blijf je klachten houden.
Hoe heet deze kuur die je volgt?
appiesjappie schreef:Hoi allemaal,
afgelopen zondag ben ik waarschijnlijk door een teek gebeten en had ik een ronde kring op mijn bil Maandagavond ben ik er achter gekomen en meteen naar de huisarts toe gegaan en heb een antibiotica kuur gekregen. Ze zij dat ik geen bloed hoefde te prikken als ik geen klachten kreeg de komende 10 dagen. Maar ik vind dit wel heel vreemd. Wil namelijk wel zeker weten dat ik geen lyme heb. En de klachten kunnen ook na 3 maand komen. Vind het allemaal heel vreemd.