Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LCharlotte schreef:Ik heb mijn tweede leg al anderhalf geleden gedaan.
Jullie hebben ook gelijk, ik ga het ritme van mijn vriend volgen in plaats van proberen om hem in ons of mijn ritme te krijgen.
Pauline schreef:Ik vind je wel heel eerlijk en oprecht. Stoer wijffie, je doet het goed hoor.
BraveSpots schreef:Je bent idd erg eerlijk vind ik ook.
Ik denk dat het gewoon zonde zou zijn als je vriend een beslissing neemt onder druk (zowel positief als negatief) waar hij niet compleet achterstaat.
Ervaar je druk van de wenspapa's naar je vriend (of jouw) toe Charlotte? Het klinkt namelijk alsof ze bezig zijn hem te overhalen en ik denk niet dat dat hun plaats is in dit verhaal.
LCharlotte schreef:Je hebt ook gelijk.... Pfff het is gewoon zo lastig als je er midden in zit, het is echte en achtbaan aan emoties... Soms storm je jezelf voorbij en zet je oogkleppen op. Thank god voor de eerlijke mensen om je heen die die er dan af proberen te rammen... De wenspapa's willen nog wel een half jaar wachten, het gaat niet om die ene maand, maar ze willen wel graag in gesprek blijven zodat we allemaal een beetje kunnen groeien. Goed, we gaan niks afdwingen, mijn vriend heeft gezegd dat hij vandaag ging bellen en daarna zien we wel verder. Ik moet het gewoon even helemaal los laten... (ook al is het lastig hihi)
NoGo schreef:OKee duidelijk, ik ben ook niet zo goed met dingen opschrijven/verwoorden lees dan me eigen bovenstaande tekst door en bedenk op het moment dat ik het niet meer kan aanpassen dat het heel verkeerd kan overkomen![]()
Toch denk ik wel dat je moet opletten met het in gesprek blijven, het is begrijpelijk dat zij dat willen alleen vermoedt ik dat je vriend daar gewoon niet ten alle tijden op zit te wachten en het ziet als gepush.
Ben wel heel benieuwd wat er na vanavond weer uit komt