"Wegens omstandigheden..."

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Traiectum

Re: "Wegens omstandigheden..."

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 13:22

Fijne vakantie TS! Heerlijk lekker er even tussenuit, dat zal je goed doen :j

Sijs15

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 13:24

Fijne vakantie Koffiekan!
Ga maar eens fijn niet aan alle vervelende dingen denken :)

Enne ruitenwisser in het frans is suiglasse (spreek uit swieglasse, als in 'swie' over de 'glasse') :)...

Koffiekan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-11 15:45

Heel erg bedankt allemaal, door jullie krijg ik er nog meer zin in :) Even weg hier :)

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 15:57

Echt wel, even lekker opladen en je zinnen verzetten. Met het woord gazole zou ik opletten; ik geloof dat dit het algemene woord voor brandstof is. Beetje banketstaaf als je stilstaat langs de kant van de weg omdat je per ongeluk benzine hebt getankt ;)

Je klinkt inderdaad veel sterker dan in je voorgaande posts, keep up the good work! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 16:00

Fijne vakantie!

FF helemaal weg, kan je weer ff lekker opladen en nieuwe krachten op doen!

Tooeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 16:07

Veel plezier! Lekker ontspannen!

swoeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 17:43

hele fijne vakantie!!

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 19:09

Lekker meid dat je er voor een week tussenuit gaat! Heel veel plezier, geniet er lekker van je hebt het dubbel en dwars verdiend!

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 21:34

Bon voyage et bon vacance!

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 19:18

ik hoop dat ze er van kan genieten.......ze is zo dapper

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 18:10

Meis, ik vroeg me af of je al iemand hebt die met je mee wil of kan naar je paard zodat je daar niet alleen bent. Stuur je me een PB als je in de buurt van Veenendaal of Utrecht woont? Heel veel sterkte en veel plezier op vakantie, hopelijk doet het je goed! :(:)

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 10:36

Ik was ook benieuwd of je al iemand hebt gevonden. mocht je in de buurt van eibergen/enschede wonen, meld je maar.
Geniet van je vakantie

loontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 20:41

Jeetje wat een verhaal zeg.Heb alles gelezen en zeg(uhm tik) dan ook petje af meis.Dat jij je toch staande weet te houden ondanks alles.Ik ga je even een pb sturen over eventueel een kamer;)

K_W_P_N_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 15:49

Hee..
Het is erg om te weten dat het zoveel voorkomt in Nederland!! Ik heb ook het een en ander meegemaakt en het is zo moeilijk om je ervan af te zetten! Angst is de grootste boosdoener nietwaar??
Ik zou je heel graag willen helpen, zowel jou als jouw paard. Ik heb wel aangiftes gedaan en weet bijna alle wegen wel die je zou kunnen maken. Hopelijk hoor ik snel iets van je.. En hopelijk gaat (naar omstandigheden) "goed". Je kan me altijd pben.

Veel liefs, sterkte en moed.

xxxxx
ps. ik zal voor je bidden.

K_W_P_N_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 15:51

ps ik woon in de omgeving 0167 :)

Koffiekan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-11 10:29

Net terug van vakantie, het was heerlijk :) Ga nu de mailtjes beantwoorden :)

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 10:30

Super dat je een fijne vakantie hebt gehad :) Heb je verdient
En als je een keer wat leuks wil doen en in de buurt van 9651 woont :) Hoor ik het wel

RM94

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 10:10

Koffiekan schreef:
Net terug van vakantie, het was heerlijk :) Ga nu de mailtjes beantwoorden :)

Dat is heel fijn om te horen :) hoop dat je er weer kracht en moed uit kunt putten succes lieve Koffiekan

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 13:49

fijn dat je heerlijke vakantie heb gehad
opgeladen voor alles,

Glendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 14:23

Heerlijk koffiekan dat je even hebt kunnen uitwaaien..

Hopleijk zit je nu vol energie en heb je de kracht en de moed voor de volgende stappen te ondernemen.

Stapje voor stapje.... Je komt er wel!!!

Dikke knuffel :(:)

Vienna2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 15:05

Vudress schreef:
Maar je hóeft er toch niet naar toe?

Ik stel nergens dat je het voor je lol doet allemaal en dat je het allemaal leuk vindt, dan zou je een dergelijk topic niet hoeven te starten. Maar er is toch niemand die jou verplicht om naar dat paard te gaan?

Ik begrijp dat het allemaal erg emotioneel is en dat een paard een grote steun kan zijn, maar er zijn zoveel paarden die wél normale eigenaren hebben. Ik begrijp dan niet dat je een dergelijke situatie blijft opzoeken. Stel dat je besluit om morgen nooit meer te gaan moet de praktische afwikkeling niet al te moeilijk zijn. Er is vast wel iemand te vinden die het paard wil verkopen.

Zoiets probeerde ik ook al een paar pagina's eerder te zeggen. Echt waar, niet rot bedoeld. Maar je hebt in deze altijd zelf de keuze gehad. Je eigen zelfrespect weegt tientallen maal erger dan een paard.......

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 15:08

Vienna2007 schreef:
Vudress schreef:
Maar je hóeft er toch niet naar toe?

Ik stel nergens dat je het voor je lol doet allemaal en dat je het allemaal leuk vindt, dan zou je een dergelijk topic niet hoeven te starten. Maar er is toch niemand die jou verplicht om naar dat paard te gaan?

Ik begrijp dat het allemaal erg emotioneel is en dat een paard een grote steun kan zijn, maar er zijn zoveel paarden die wél normale eigenaren hebben. Ik begrijp dan niet dat je een dergelijke situatie blijft opzoeken. Stel dat je besluit om morgen nooit meer te gaan moet de praktische afwikkeling niet al te moeilijk zijn. Er is vast wel iemand te vinden die het paard wil verkopen.

Zoiets probeerde ik ook al een paar pagina's eerder te zeggen. Echt waar, niet rot bedoeld. Maar je hebt in deze altijd zelf de keuze gehad. Je eigen zelfrespect weegt tientallen maal erger dan een paard.......

zolang je niet in iemands schoenen staat, kan je oordelen, maar niet veroordelen!!

Vienna2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 15:10

Dat valt in deze situatie niet eens te doen. De keuze is er altijd geweest. Het is heel wat anders als het bv een familie lid betreft die in je huis woont.

Hier is de TS keer op keer zelf naartoe gegaan.

marijkedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 15:15

TS is ook eigenaar van het paard, niet alleen die man. Het is dus niet "gewoon" een verzorgpaard waar ze heen gaat.

Koffiekan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-11 15:40

Lieve mensen, deze discussie hebben we al eens gevoerd. Laten we dat nu niet doen. Het heeft namelijk geen zin, we worden het toch niet eens en ik heb er ook niks aan. Het is voor de helft mijn paard en mijn verantwoordelijkheid, misschien was het slimmer geweest voor mij om er niet heen te gaan, maar het is mijn paard en destijds is het mijn keuze geweest om te blijven gaan. Ik ben een paardenmens, geen mens met paarden, ik heb mezelf door omstandigheden weg leren cijferen en dat heb ik in dit geval ook gedaan. Of dat slim is of niet, dat maakt nu niet meer uit, het is toch gebeurt, het verleden kun je niet veranderen. Ik ben hard bezig om een oplossing te zoeken voor mijn paardje, zodat ik er niet meer heen hoef. Dus ik hoop dat we deze discussie kunnen beeindigen.