Bobo, wat een fijn nieuws! Gefeliciteerd met je (neem ik aan) gezonde zoon. Mooie naam ook
Sandeman, bedrijfsarts is niet zo spannend. Gewoon even formeel gesprek, waarna hij een documentje opstelt met zijn bevindingen. Komt wel goed 
Amy, sollicitatie. Spannend maar laat je niet gek maken door anderen hé 
Nektosha, hoe is het nu? Lukt het relativeren alweer een beetje? Als het even niet lukt (met paarden of kinderen) op dat moment betekent echt niet dat álles waardeloos is. Is dat wat stiekem meespeelt bij je? Fijn dat je in ieder geval je gesprek bij je coach als goed ervaart trouwens, ga je daar vaak heen?
Hier wel oké trouwens. behalve dan slecht slapen en de nare gewoonte savonds 2 of 3 wijntjes te drinken en te lang blijven computeren.
Afgelopen weekend dressuur gestart, tweede proef ging knudde maar eerste proef tegen verwachting in ook geen winst. Was echt wel flinke domper, maar kon er dit keer best goed mee om gaan zonder te zakken in het gevoel dat ik ´niet goed genoeg ben´.
Gister met crossles hoefijzerpech, waardoor ik halverwege moest stoppen. Was een soort van onderlinge competitie opgezet waar ik dus als laatste eindigde. Ook dat weer knudde, maar dat gevoel mag er zijn. Volgende keer beter en ook dat ging me dus aardig goed af eigenlijk 
Kleine stapjes..