Haarextensions deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Illusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 17:28

ik ga zo mijn luxy's ophalen bij 't postkantoor *\o/*

Sica
Moderator Over Paarden

Re: Haarextensions deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 17:48

Ietjelover, Ik heb mijn extensions ook van ebay. De kwaliteit is niet super, maar wel redelijk. Zou wel voor remy haar gaan, als je vaste extensions wil. Die vind ik fijner dan de body wave, die ik nu in heb.
100 gram is voor clip ins en extensions een normale hoeveelheid. Dit is dus voor een gemiddelde haardos, niet te dun en niet te dik.
Extensions met slag in steil haar lijkt mij een raar gezicht. Maar misschien valt dat wel mee. Ik ga het straks andersom proberen. Steile extensions in krullend haar.Omdat het remy haar alleen steil te bestellen is.
Ik vlecht mijn haar als ik ga slapen, dus s'ochtends heb ik wel allemaal slagen in het haar gelukkig. Misschien werkt dat bij jouw eigen haar ook?
En als ik ga werken, in de kapsalon, zet ik er met de krultang krullen in.

merel90

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 18:04

Spannend Illusion!

Sica, maar met clip in extensions mag je toch niet slapen? Of bij die van jou wel? Ik dacht namelijk (als ik me niet vergis) dat je die er 's avonds uit moet halen..

Illusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 18:29

ze zijn zooo mooi _/-\o_
nu snel(deze week?) m'n haren in dezelfde kleur verven(alhoewel 't al bijna dezelfde kleur is!) en dan zal ik jou 'n foto showen :D

Sica
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 18:38

merel90, je hebt gelijk. Ik heb ook microrings in op het moment.

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 19:26

Illusion schreef:
ze zijn zooo mooi _/-\o_
nu snel(deze week?) m'n haren in dezelfde kleur verven(alhoewel 't al bijna dezelfde kleur is!) en dan zal ik jou 'n foto showen :D

Fijn dat je ze eigenlijk hebt!
Ik ben benieuwd haha!

Illusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 19:27

jou=jullie :')

ietjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 19:33

Sica schreef:
Ietjelover, Ik heb mijn extensions ook van ebay. De kwaliteit is niet super, maar wel redelijk. Zou wel voor remy haar gaan, als je vaste extensions wil. Die vind ik fijner dan de body wave, die ik nu in heb.
100 gram is voor clip ins en extensions een normale hoeveelheid. Dit is dus voor een gemiddelde haardos, niet te dun en niet te dik.
Extensions met slag in steil haar lijkt mij een raar gezicht. Maar misschien valt dat wel mee. Ik ga het straks andersom proberen. Steile extensions in krullend haar.Omdat het remy haar alleen steil te bestellen is.
Ik vlecht mijn haar als ik ga slapen, dus s'ochtends heb ik wel allemaal slagen in het haar gelukkig. Misschien werkt dat bij jouw eigen haar ook?
En als ik ga werken, in de kapsalon, zet ik er met de krultang krullen in.

Ja een vlecht werkt wel, maar dan heb ik 5 minuten slag en dan is het eruit!
mijn haar is super steil, een staart/knot of opsteken zakt meteen uit!

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 20:26

ietjelover schreef:
ja maar dan krijg ik dus krullen geen slag,
als ik ze krul krijg ik echt van die neppe krullen, waarvan je ziet dat ze gekruld zijn.

Grotere krultang kopen (waarbij de diameter minstens 32 mm is, liever nog 38 voor echt slag).
Of je moet je haar laten permanenten bij de kapper maar dan krijg je eerst een maand poedelkrul voor het gaat uitzakken.. dusd at zou ik niet doen

Fivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 22:13

Hallo :D weet iemand waar je voor de beste prijs/kwaliteit verhouding goede clip in extensions kan kopen?
Ik heb dik, slag/krullend haar, tot een stukje over mijn schouders, niet echt kort ofzo, ben mijn eigen haar nu ook heel lang laten groeien, maar zou voor nu alvast clp-ins willen hebben, om de lengte nu al te hebben :P

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 22:29

Fivaldi schreef:
Hallo :D weet iemand waar je voor de beste prijs/kwaliteit verhouding goede clip in extensions kan kopen?
Ik heb dik, slag/krullend haar, tot een stukje over mijn schouders, niet echt kort ofzo, ben mijn eigen haar nu ook heel lang laten groeien, maar zou voor nu alvast clp-ins willen hebben, om de lengte nu al te hebben :P

Sommige mensen lezen echt niet :')
waar praten we hier de laatste paar weken over?

Já Luxy clip ins! *D

_JL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 22:34

xSOULSISTER schreef:
Fivaldi schreef:

Sommige mensen lezen echt niet :')
waar praten we hier de laatste paar weken over?

Já Luxy clip ins! *D

zeg maar maanden :+

ik twijfel nog steeds omdat het qua lengte niet veel uit zou maken...
en om het nou alleen voor het volume te doen.. :\

Fivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 22:37

JA weet ik veel, weet nog niets op het gebied van extensions verder xD had de naam Luxy idd voorbij zien komen maar ik vraag het liever toch nog even :D :D

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 22:42

JL: Je zou dan even je haar moeten meten! Pak het haar onder je oren (dus zo laag mogelijk) en meet dat van de aanzet tot de punt. Luxy's zijn ietsje langer dan 50 cm. Dus dan weet je of je lengtewinst zou maken met extensions!

White_Fella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 01:22

Zo, nog 1 nachtje slapen (nu dus!!!) morgenvroeg krijg ik de mijne... *\o/* 'gewoon' waxjes..55 cm lichtblond met slag...ben benieuwd!!

merel90

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 10:32

Ik ben wel benieuwd naar alles foto's hoor!!

Ik zit zelf ook nog vol spanning op mijn luxy's te wachten. Volgnes het laatste berichtje komen ze komende week aan, maar ik weet niet of ze bedoelen dat ze dan in Nederland aankomen, of bij mij thuis?

dees20

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 10:54

Wat vonden jullie van mijn extensions :(

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 11:56

Ietjelover, ik krul mn clip ins ook en dan kam ik de krullen weer uit. Hierdoor heb ik er ook slag in!

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 12:19

Fivaldi schreef:
JA weet ik veel, weet nog niets op het gebied van extensions verder xD had de naam Luxy idd voorbij zien komen maar ik vraag het liever toch nog even :D :D

Even goed doorlezen dit topic, dan weet je er een hele hoop over. :Y)

White_Fella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 14:58

En m'n nieuwe haar :Y)

hahaha, niet aan gedacht dat dit ondersteboven was!!

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 17:18

ietjelover schreef:
Ik heb een tijdje gelden ookal in het vorige topic gereageerd,
maar ben nu toch weer aan het kijken voor extensions.

Een paar weken geleden ben ik dus serieus aan het kijken geweest voor extensions.
We zijn naar realhair geweest, die viel af.
Slechte service, dood dun lelijk haar enz.

Toen zijn we naar een kapperszaak geweest die ook in extensions deed.
Zei deden alleen maar in Flip-inn
Nou vondt ik dat van de ene kant wel mooi, maar van de andere kant ook weer helemaal niet.
Mijn haar in niet super dik uit mij zelf, en ik wil lang en dik haar.
Als ik die flip inn inhad heb ik dus alleen mijn onderste haren dikker,
maar boven op mijn hoofd, waar het dikker moet zijn zodat het niet zo slap is,
wordt het dusgewoon helemaal niet dikker want daar zit geen haar.

Ik heb hele lichte blonde haren, en ben bang dat je de clipjes ziet zitten, al zou ik daarvoor kiezen
en echte extensions ben ik nog redelijk jong voor, moet het zelf betalen.

Nou vraag ik me ook af,
er zijn hier in dit topic heel veel bokkers die hun extensions op EBay kopen,
maar hoe weten jullie in godsnaam of jullie nou de goede kleur hebben.
ik heb toen gezien in de winkel welke kleuren er gemengt moesten worden voor mijn haar,
toewel het eigelijk maar een hele simpele kleur ''lijkt''.

op dit filmpje zie je ook heel duidelijk de flip inn zitten?
http://www.youtube.com/watch?v=IZwNcdmy3Nc

ik vindt 170 euro ook redelijk wat geld voor dat beetje haar aan de flip inn

bij luxy's zijn de clipjes volgens mij de zelfde kleur als het haar, iig komt het bij mijn bruine redelijk overeen... Daarnaast zit het nephaar over het clipje, het enige wat dus een risico is, is dat ze het randje waaraan de haren gestikt zijn ziet zitten. 't is vrij moeilijk te verstoppen idd, ik heb 2 klasgenootjes met clip ins, en bij de ene zie je die rand altijd zitten en bij de ander zie je het echt totaal niet. (sowieso had ik van haar amper verwacht dat het extensions waren :D ) Sowieso is het randje bij luxy's overigens wel wat 'fijner' dus valt minder op dan bij de andere extensions die ik gezien heb.

Ik zou me dus niet laten weerhouden door 't feit dat je haar lichtblond is en je sneller clipjes ziet :) Je moet wel even oefenen, en 't is wel vervelend dat het niet heel simpel is om eve de achterkant van je hoofd te checken. Maar als je een beetje skills ontwikkelt kun je het wel goed verstoppen :P

Ik heb de kleur gewoon vanaf het filmpje gekocht. Was een goede match, maar gezien mijn highlights.. mijn haar toch maar even geverfd in dezelfde kleur. Gewoon een pakje chocolate brown gekocht :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 17:20

haha ik heb juist dat er altijd slag zit in mijn luxy's (krul ze met stijltang, en na een dagje dragen wordt het slag en dan ben ik te lui om ze opnieuw te krullen/stijlen) Terwijl ik 'nepkrullen' mooier vind....

Gewoon een dagje uit laten zakken en dan heb je slag :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 11:13

In het vorige topic heb ik me ooit eens gemengd....was toen nog wat aan het twijfelen.
Inmiddels is mijn haar een tikkie langer en denk ik wat serieuzer over extensions.
Ik heb wat rossig haar,dus durf niet zomaar zelf iets op ebay ofzo te kopen veel te bang dat de kleur totaal niet matcht..

Weet iemand misschien een fijn,niet té duur adres in gelderland of utrecht??

Ik zoek echt verlenging,heb nu net tot op mijn schouder en zou ongeveer tot op mijn behabandje willen.
Heb wel veel haar(niet dik,maar veel.).
Het enige dat ik me nog wel afvraag,gaat rijden met cap gewoon goed met extensions?
moet je verder nog ergens rekening mee houden*behalve uiteraard de borstel en shampoo...*.
zwemmen?sauna?dan het beste invlechten?

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 12:27

rijden met cap gaat gewoon goed, toen ik clip-ins had zat het wel eens vervelend, maar met mijn micro rings was het heel goed te doen, ik voelde er niks van :)
wat ik handig vond was voor het slapen m'n haar ofwel in te vlechten, ofwel in een staart doen, met om de 8-10cm een elastiekje, zodat het niet zo ging klitten.

ik heb gisteravond m'n micro rings er uit gehaald, ze waren er uit gegroeid/gezakt, en boven de ringetjes begon het een beetje te klitten, en er verzamelde zich huidvet rondom het ringetje.

nu voel ik me kaal :\

maar over een week of 2-3 zet ik ze weer in, dan is m'n haar weer even bijgekomen, en kan ik ook lekker binnen 5 minuten douchen :')

Morfeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 12:28

@ Tammy_ : Hoelang heb je ze erin laten zitten?