Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sica schreef:Ietjelover, Ik heb mijn extensions ook van ebay. De kwaliteit is niet super, maar wel redelijk. Zou wel voor remy haar gaan, als je vaste extensions wil. Die vind ik fijner dan de body wave, die ik nu in heb.
100 gram is voor clip ins en extensions een normale hoeveelheid. Dit is dus voor een gemiddelde haardos, niet te dun en niet te dik.
Extensions met slag in steil haar lijkt mij een raar gezicht. Maar misschien valt dat wel mee. Ik ga het straks andersom proberen. Steile extensions in krullend haar.Omdat het remy haar alleen steil te bestellen is.
Ik vlecht mijn haar als ik ga slapen, dus s'ochtends heb ik wel allemaal slagen in het haar gelukkig. Misschien werkt dat bij jouw eigen haar ook?
En als ik ga werken, in de kapsalon, zet ik er met de krultang krullen in.
ietjelover schreef:ja maar dan krijg ik dus krullen geen slag,
als ik ze krul krijg ik echt van die neppe krullen, waarvan je ziet dat ze gekruld zijn.
Fivaldi schreef:Halloweet iemand waar je voor de beste prijs/kwaliteit verhouding goede clip in extensions kan kopen?
Ik heb dik, slag/krullend haar, tot een stukje over mijn schouders, niet echt kort ofzo, ben mijn eigen haar nu ook heel lang laten groeien, maar zou voor nu alvast clp-ins willen hebben, om de lengte nu al te hebben
xSOULSISTER schreef:Fivaldi schreef:Halloweet iemand waar je voor de beste prijs/kwaliteit verhouding goede clip in extensions kan kopen?
Ik heb dik, slag/krullend haar, tot een stukje over mijn schouders, niet echt kort ofzo, ben mijn eigen haar nu ook heel lang laten groeien, maar zou voor nu alvast clp-ins willen hebben, om de lengte nu al te hebben
Sommige mensen lezen echt niet
waar praten we hier de laatste paar weken over?
Já Luxy clip ins!
ietjelover schreef:Ik heb een tijdje gelden ookal in het vorige topic gereageerd,
maar ben nu toch weer aan het kijken voor extensions.
Een paar weken geleden ben ik dus serieus aan het kijken geweest voor extensions.
We zijn naar realhair geweest, die viel af.
Slechte service, dood dun lelijk haar enz.
Toen zijn we naar een kapperszaak geweest die ook in extensions deed.
Zei deden alleen maar in Flip-inn
Nou vondt ik dat van de ene kant wel mooi, maar van de andere kant ook weer helemaal niet.
Mijn haar in niet super dik uit mij zelf, en ik wil lang en dik haar.
Als ik die flip inn inhad heb ik dus alleen mijn onderste haren dikker,
maar boven op mijn hoofd, waar het dikker moet zijn zodat het niet zo slap is,
wordt het dusgewoon helemaal niet dikker want daar zit geen haar.
Ik heb hele lichte blonde haren, en ben bang dat je de clipjes ziet zitten, al zou ik daarvoor kiezen
en echte extensions ben ik nog redelijk jong voor, moet het zelf betalen.
Nou vraag ik me ook af,
er zijn hier in dit topic heel veel bokkers die hun extensions op EBay kopen,
maar hoe weten jullie in godsnaam of jullie nou de goede kleur hebben.
ik heb toen gezien in de winkel welke kleuren er gemengt moesten worden voor mijn haar,
toewel het eigelijk maar een hele simpele kleur ''lijkt''.
op dit filmpje zie je ook heel duidelijk de flip inn zitten?
http://www.youtube.com/watch?v=IZwNcdmy3Nc
ik vindt 170 euro ook redelijk wat geld voor dat beetje haar aan de flip inn