Is dat vlakbij jou?Wat gaaf trouwens dat iemand, speciaal voor jou, een kür schrijft!

Bom, hoop dat Poezel niet te veel pijn krijgt.
Morgen moet ik met één van valkparkieten ook naar de DA, mijn bejaarde man trekt veren en dat is meestal een slecht voorteken.... Vriendlief gaat mee, ik voel mij nog niet goed genoeg om alleen te gaan. Ik ben fulltime pescotariër, geen vlees, wel vis. Eigenlijk eet ik niets wat op het land leeft. Niet helemaal een bewuste keuze, maar nu ik lees over, hoe belastend vlees is voor het milieu en alle troep die ze dieren tegenwoordig geven, ben ik heel blij dat ik dit heb afgezworen. Ik eet zo'n 1-3 keer in de week vis en voor de rest vegetarisch. Vegetarisch hoeft niet duur te zijn. Nu tijdens de AH hamsterweken is mijn vriezertje lekker gevuld
Voor mijn vriend koop ik meestal biologisch vlees, Kaas is geen vleesvervanger Bom. Om de dagelijkse voedingsstoffen binnen te krijgen, moet je vlees toch composeren, door bijvoorbeeld witte of bruine bonen, noten en peulen.
Ik ben groot fan van falafel, is gemaakt van kikkererwten
Ik loop ook bij een diëtiste en zij heeft een menu op maat gemaakt voor mij. Ik mag extra KH, omdat ik dit toch verbandAlleen zal ze, op moment, niet trots op mij zijn
Voel mij eindelijk wat meer op aarde komen. Ben nog steeds doodmoe.
Kom niet eens van de bank af, er zijn tegenwoordig minder leuke programma's overdag op tv

En ik weet 't van die kaas hoor. Wat hier ook erg lekker gevonden wordt is hutspot met cashewnoten erdoor en voor de pittige smaak geraspte belegen kaas.
Ik mag vanavond weer naar mijn varkentje, kijken of hij nog steeds zwart is of inmiddels zijn camouflage pak heeft aangetrokken (lees: moddervelletje)
Ja, glad was het hier ook he! Op de N34 gebeuren ook best veel ongelukken, N33 is helemaal erg!
Waar woon jij dan als ik vragen mag? Mag ook via pb hoor. Zag veel paardjes staan langs de N34 maar ja.... welke is van MB????
Ik ben net terug van de atletiekclub en heb mijn advies gehad. Hopelijk gaat het werken en komt dit mijn prestaties ten goede. Diegene die willen weten hoe of wat, laat maar weten dan zet ik het hier wel neer. Weet niet of het jullie wel boeit namelijk..