Kaaaren schreef:Dank voor je antwoord MaartPaard!
Dat van die antibiotica of benzylperoxide ben ik ook op tegen, net als iets met hormonen te slikken.
Op het moment doe ik niks aan mijn puistjes en laat ik het zoveel mogelijk met rust. dat werkt nog het beste.
Mijn voeding heb ik ook al naar gekeken heb een hele tijd geen: zuivel, chocolade en suikers gegeten maar geen verschil. Varkensvlees eet ik eigenlijk nooit. Ik sport dagelijks en eet veel groente en fruit dus weet het anders echt niet!
Ik ga die tea tree eens opzoeken, 3kleurig viooltje capsules en probiotica. wie weet!
Het ligt vaak niet aan je voedsel, als ik ultragezond ga eten (dus alles biologisch, geen vlees enz) dan heeft dat geen invloed op mijn huid. Het ligt bijna altijd aan je hormonen, en sinds ik de pil slik is mijn huid een stuk rustiger. Ik ben ook tegen hormonen, maar ik had toch zoiets van: kan het altijd proberen.
En tea tree werkt ontzettend goed tegen die rode plekken (dus onstekingen). De probiotica heb ik altijd maar zoiets van: baat het niet dan schaadt het niet. Al heeft het bij mij veel geholpen, duurt wel even voordat je resultaat hebt.