Ik heb mezelf net ingeschreven voor MolenhoeksMakkie, 5 km! aankomende zondag.. Ik ga zo ook even een stuk op hoger tempo rennen, anders doe ik er zondag nog een uur over haha

Zal straks eens eventjes wat pagina's doorlezen hier!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Nu ben je in ieder geval goed gemotiveerd om te gaan lopen en stop je niet zomaar denk ik
dat is het erge, ik ren nu zo'n 2 keer in de week gewoon hier in de buurt, 2 tot 4 km. En dan ren ik 15 tot 45 minuten.
Zo'n typische Saskia-actie aan deze kant van het scherm hoor

Autchhh 
Ik driftig op reply all, bijlage toevoegen en dan hoor ik verderop op de afdeling: oohooh Marijk, je bent wéér de bijlage vergeten, ooh daar is ie al. 

Zeker in wedstrijdvorm, dan word je toch soortje van 'meegezogen' door de menigte...

Schat dat ik tegen de 5km heb gelopen, alles bij elkaar! Nu snap ik waarom ik zo zweette.....

Ik denk dat ik het trainingsjack van mijn vader jat met daaronder een t-shirtje. Krijg het toch wel heel snel warm als ik eenmaal loop. Hebben trouwens meer mensen last van het (veranderende) weer? Het voelt heel anders aan in mijn longen.

krijgen ze een uitnodiging voor vandaag met tijdstip NU en dat bij ambtenaren 

Leuke collega ook die ook vriendelijk terug reageert 

Wel heel rustig aan hoor! Als ik maart volgend jaar 10km achter elkaar kan rennen ben ik al dik tevreden! 
'.