Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Geryon schreef:Ik ben pas 16 maar ben nu al bang..
Ik zou het dus écht niet durven om zo'n uitstrijkje te laten doen. Ook een van de redenen waarom ik geen kind wil. Ik ben altijd al zo geweest, en waarschijnlijk zal ik ook zo blijven. Ben heel erg overdreven daarin en ook in andere dit soort dingen. Liever het risico op kanker (meen ik) dan naakt voor iemand zijn, dat zou ik voor niemand durven..
Geryon schreef:Ik probeer er al heel erg aan te werkenMaargoed daar gaat dit topic niet over. En Nikka, das fijn voor mij
colette_007 schreef:ellepelle27: Dank u. Hij heeft geen sex meer met haar gehad, na bepaalde tijd (weet ik zeker) en daarna hebben we beide ook nog keer soa test gedaan (die negatief was) dus neem aan dat het daarmee afdoende is...?
colette_007 schreef:ellepelle27: Dank u. Hij heeft geen sex meer met haar gehad, na bepaalde tijd (weet ik zeker) en daarna hebben we beide ook nog keer soa test gedaan (die negatief was) dus neem aan dat het daarmee afdoende is...?
colette_007 schreef:Oke bedankt. Risicogroep 21jaar? Kanker is erg zeldzaam in familie (opa alleen longkanker v rokem toen hij 75 was) bhk helemaal niet tot nu toe.
Ag bij soa moest ik ook benen wijd dus een evt uitstrijkje zal ik ook overleven
Kan dat nog ergens anders dan bij HA?
Wat zijn de symptomen/klachten bij bhk?
colette_007 schreef:Oke bedankt. Risicogroep 21jaar? Kanker is erg zeldzaam in familie (opa alleen longkanker v rokem toen hij 75 was) bhk helemaal niet tot nu toe.
Ag bij soa moest ik ook benen wijd dus een evt uitstrijkje zal ik ook overleven
Kan dat nog ergens anders dan bij HA?
Wat zijn de symptomen/klachten bij bhk?
colette_007 schreef:Oke ik weet alleen dat ik op alles getesr ben (bloed strijkje ed) maar kan hpv niet herrineren.
Waar kun je dit doen behalve bij hA?
Zijn er symptomen voor?
Vermoed niet datk t heb hoor maja beter Zeker weten toch