Definitely 18+

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Onali

Re: Definitely 18+

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-10 12:14

Mijn schoonzus heeft mijn broer ook van het roken afgeholpen. Ze vond het met zoenen smerig, dus is hij definitief gestopt (10 jaar terug) Nu heel af en toe, echt 1 keer per jaar ofzo, roken ze een sigaretje als ze uitgaan.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 12:25

heb nog nooit met een roker gezoend :+

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 12:28

Maar volgens mij gaan we nu wel lichtelijk off topic. :')

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 12:41

Ik ben al zes jaar bezet, maar het lijkt me stiekem zoooo leuk om ooit eens te speeddaten, kijken hoe dat nou is :P Is dat niets voor jullie? Lijkt me minder ongemakkelijk, omdat je als het niet bevalt na 3 min. weer naar de volgende gaat :)

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 12:44

speeddaten lijkt me behoorlijk geniaal om eens te doen. Maar ja, dat mag ik niet van mijn man :P

Sunshine80

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 13:15

Speedaten wil ik ook nog een keertje gaan doen, hmmm misschien binnenkort maar :D

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 13:16

ik voel me nu best blond :=
wat is speed-daten?

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 13:17

Google? ;)

En ik denk echt dat we nu off topic gaan.
Kunnen we dit niet in het Feel Good topic bespreken?

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 15:12

Pfoe zoenen met een roker proef je echt wel als je zelf niet rookt... Vaak genoeg meegemaakt :D

Enne, over het dun/dik verhaal... Ik krijg verschillende reacties, de ene zegt "goh, iemand met jou figuur mag niet klagen" maar ik krijg nog meer (verkapte) reacties over annorexia en mensen die maar blijven zeuren dat ik nog maar wat moet eten, want ik kan het hebben. Hallo, alsof je gelijk maar ongezond of veel moet gaan eten, als je slank bent. Ik was altijd heel erg blij met mn lijf, maar nu schaam ik me er soms een beetje voor, omdat mensen gelijk hun mening over mijn postuur klaar hebben liggen. (of ik ben een annorexia patient, of ik eet niet voldoende, of ik ben niet gezond of ik mag niet zeuren, want ik heb het perfect lijf).

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 15:12

oohw sorry, zit in het verkeerde topic, hahaha, dacht dat dit het feelgood was!!

dark_moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 23:42

Ik ben ook altijd vrijgezel geweest, dwz nooit echt serieuze relatie gehad.

Heb nu op mn nieuwe werk een leuke gozer ontmoet. Had hem al vaker gezien maar het is pas een kleine 2 weken dat ik hem eigenlijk wel leuk vindt.
Hij liep ook een keer langs mij en ik keek niet echt, maar hij wel. Voelde toen echt een soort aantrekkingskracht, heel apart. We keken elkaar toen wel echt aan, zonder ook maar een woord (bv. hai te zeggen).

Toevallig komt hij vanmiddag bij tafel staan van mij en mijn collega. Ik keek hem af en toe aan en dan keek hij ook af en toe ook wel weer terug. Mijn collega knoopt met hem een gesprek dat hij nog geen vriendin heeft. Ik had het niet meer (voelde mijn hart zowat ik mijn keel bonken), en ik maar hopen dat ik niet rood zou aanlopen. komt er op dat moment een andere collega (blond meisje) langslopen. Zegt mijn collega: Is zij niet wat voor jou, ze is nog vrijgezel. Waar op HIJ zegt: ik val niet op blonde meisjes. Ik val gelijk natuurlijk van mijn roze wolk, aangezien ik ook blond ben. Zegt hij: over het algemeen dan he.
Vraag me echt af of hij dat voor mij bedoelde. Het is wel grappig dat hij zo nu wat oogcontact zoekt/ danwel terugkijkt als ik naar hem kijk.
Wat denken jullie, is het wederzijdse <3 ???

Hij is echt een beetje een feestbeest wat betreft uitgaan als ik zn verhalen weleens hoor.
Ik heb verder weinig vriendinnen en ga weinig uit ivm omstandigheden dus ben bang dat hij daar weer op af knapt.

Echt, als ik hem zie lopen klopt mijn hart echt elke keer een stukje jharder. Echt apart gevoel, maar wel lekker.

TLNLSDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 23:44

Qimm schreef:
speeddaten lijkt me behoorlijk geniaal om eens te doen. Maar ja, dat mag ik niet van mijn man :P

over geniaal gesproken...Geniale opmerking :D

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 15:10

@Dark-Moon: gewoon lekker verder flirten en dan maar zien hoe het loopt...

Annemiekbram

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 16:17

@Dark-Moon oehh spannend....gewoon mooi doorgaan met flirten haha

Met rokers zoenen is echt vies! :r Mijn vriend is ook half van het roken af maar soms rookt hij nog weer ieuw dan zeg ik altijd dat ik niet wil zoenen... maarja vaak hou ik het niet vol :P

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 17:15

hmm vind het niet vies met rokers zoenen,maar rook zelf ook. maar als k zelf ervoor niet heb gerookt maakt t me ook niet uit. mn vriend rookt ook.
trouwens, als iemand een joint heeft gerookt voor het zoenen dan is het wel echt een hele zware lucht. :')

over het piemel probleem :D , ik denk hoe ouder je wordt hoe drukker je er om gaat maken. heb ook vriendinnen die nog maagd zijn en die worden elk jaar banger. :+ bij mij deed het het wel pijn, de eerste 5x ofzo maar daarna niet meer. en een piemel glijdt er ook makkelijker in dan n tampon meestal. :D

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 20:07

Monnie_ schreef:
Nou ik denk dat jullie gewoon uit je 'normale' cirkeltje moeten stappen, namelijk; when you always do what you always did, you'll always get what you always got.. :D

_/-\o_ geniaal!

Wafel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 09:54

Bokt speed date dag ????

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-10 10:02

Nou ik heb me inmiddels dankzij een tip ook aangemeld op een datingsite.
Jee mannen laten zich kennen. Je stelt elkaar vragen en zit te kletsen en pas na een tijdje word de foto van de ander zichtbaar. Tot 2 keer toe word ik uit de contactenlijst van die persoon gehaald op het moment dat onze foto's compleet zichtbaar zijn.
Wat laat je je kennen dan zeg 8)7

loesje688

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 10:24

IndianLady schreef:
Nou ik heb me inmiddels dankzij een tip ook aangemeld op een datingsite.
Jee mannen laten zich kennen. Je stelt elkaar vragen en zit te kletsen en pas na een tijdje word de foto van de ander zichtbaar. Tot 2 keer toe word ik uit de contactenlijst van die persoon gehaald op het moment dat onze foto's compleet zichtbaar zijn.
Wat laat je je kennen dan zeg 8)7

Triest :n Dan zijn ze je gewoon ook niet waard zeg :roll:

Er zitten trouwens ook veel mannen op die sites die alleen maar op zoek zijn naar ONS dus die kan je er het beste maar zo snel mogelijk tussenuit halen dus :D (geen ervaring overigens, heb eens gehoord dat dat uit een onderzoek kwam naar wat mensen op zo'n datingsite zoeken ;) )

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-10 10:28

Op deze site word je aan de hand van je gegevens 'gekoppeld' aan iemand. Bepaalde overeenkomsten in je leven, je smaken enz.
Op zich veel beter dan rel.planet.

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 11:11

ok apart dan, maar wel ontzettend oppervlakkig als die gasten dan gelijk opzouten. Beetje dating in the dark idee.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 11:51

het is kort door de bocht, maar zo'n datingsite is nou eenmaal ook een beetje een vleeskeuring... Iemands karakter is super belangrijk, belangrijker dan zn uiterlijk. Maar uiterlijk telt voor mij wel mee! Je moet je wel aangetrokken voelen tot iemand en dan hoeft het absoluut geen hunk te zijn, maar iemand moet wel "iets" hebben! Je eerste indruk van iemand is gewoon heel belangrijk.

Ik vergelijk het altijd maar een beetje met de kroeg. Als je de kroeg in loopt en je ziet echt een engerd zitten, dan ga je niet op hem af, omdat hij misschien wel eens een heel mooi karakter heeft! Je stapt veel eerder op iemand af met een open houding, of op iemand die er vriendelijk uitziet, of op iemand die je knap vind.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 11:53

Dat zeg je helemaal goed Joyce, en het komt allemaal neer op Uitstraling!
Bij mij maakt het niet uit als hij wat minder knap is, maar leuke karakter+uitstraling moet er gewoon zijn!

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 11:55

rockwitch schreef:
ok apart dan, maar wel ontzettend oppervlakkig als die gasten dan gelijk opzouten. Beetje dating in the dark idee.

mijn zus heeft een wat oncharmante (onflatterende) foto van zichzelf gebruikt en gelogen dat ze 20kilo zwaarder was :+

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 11:57

En dan kom je uit bij goede profielfoto's. Net als wanneer je je huis of je paard wilt verkopen. Dan maak je óók aansprekende foto's (tenminste, dat zou je moeten doen).

Dus als je via een datingsite mensen wilt gaan ontmoeten, en echt serieuze bedoelingen hebt, denk ik dat je er heel veel aan hebt als je een keer investeert in een goede fotosessie, inclusief visagiste. Niet om je mooier voor te doen dan je bent, wél om je uitstraling de beste kans te geven óók via een foto over te komen.