klotshtiduj schreef:@fleur-laura Heb jij voordat je naar de USA ging ook hardgelopen?? Ik vind gelijk de eerste keer 10 km wel een beetje to much! En elke dag 2 uur hardlooptraining lijkt mij een beetje vragen om blessures... Je moet rustig opbouwen en ook vooral je lichaam genoeg tijd geven om goed te herstellen na een zware training. Dit gaat niet lukken als je elke dag 2 uur gaat lopen...
Ik heb 10 maanden geen sport gedaan
Tsja ik weet ook niet hoe iedereen het hier doet, maar ik kan niet zeggen dat ik maar om de dag kom...
MamboBeach schreef:Fleur_Laura schreef:50 minuten is alsnog goed! Kramp in je kuit is wel echt heel erg vervelend!
Ik heb vandaag 4,5 mijl gelopen (7.2 kilometer) en daar heb ik 1 uur en 15 minuten over gedaan
Ik kan mijn lijf nu echt niet meer bewegen, overal spierpijn!
Jee, wat veel ineens... Moet dat?

Jup, hij hield wel rekening met mij, want de rest moest 5,5 mijl lopen en ik mocht ook stukken lopen, wat hij bij de rest iets minder vond.
Vandaag gelukkig een korte training, ik geloof dat we warming up, 1 mijl lopen, cooling down doen, dus dat moet al een stuk beter voor me zijn 
Komop Brittkitt! Je kan het!
En het geeft ook een goed gevoel als je eenmaal thuis komt na een goede hardloopsessie 
Rennen in de regen is trouwens echt blah, heb er dan ook gelijk geen zin meer in
Al is rennen met 27 graden ook niet van je het..