Het ik ben begonnen met hardlopen IV

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SAKKIA

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen IV

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 16:24

Nou ik had ook gehoopt dat het een beetje minder zou worden, maar dit is nog gewoon echt regen en dat is al uren zo :n

Nou is mijn vriend ook net nog even thuis en ik heb hem sinds maandag niet meer fatsoenlijk gezien of gesproken dus daar ga ik eerst even gezellig mee kletsen en dan zie ik wel even wat voor weer het daarna is. Regen vind ik niet erg, maar stromende regen sla ik toch ook liever over :o

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 16:25

Morgen ga ik weer. Geloof dat het dan ook niet zo idioot slecht is als vandaag (hoop ik althans).

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 16:43

Het was even een half uurtje droog en ik heb er even gebruik van gemaakt!
Les 3 pas, maar het ging veel beter dan les 2 eergisteren!
Toen waren m'n benen echt verzuurd, nu valt het echt wel heel erg mee!

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 16:54

Hier is het nu droog, ik ga vanavond rennen maar ik heb echt motivatieissues :')

Nadat ik het zondag niet uitgelopen kreeg ben ik dinsdag ook niet meer geweest. Heb besloten om vandaag weer opnieuw te beginnen met deze week en hopelijk hou ik m dan wel vol. Wist niet dat ik zo'n moeite had met tegenslagen _O-
Ik weet dat als ik aan het rennen ben ik het best fijn vind, maar nu nog ff niet hoor :+
Het is nu gelukkig wel droog, maar het blijft waaien..

lauralarissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 17:46

*geeft BrittKitt een schop onder haar kont :D*

Fleur_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 18:00

klotshtiduj schreef:
@fleur-laura Heb jij voordat je naar de USA ging ook hardgelopen?? Ik vind gelijk de eerste keer 10 km wel een beetje to much! En elke dag 2 uur hardlooptraining lijkt mij een beetje vragen om blessures... Je moet rustig opbouwen en ook vooral je lichaam genoeg tijd geven om goed te herstellen na een zware training. Dit gaat niet lukken als je elke dag 2 uur gaat lopen...

Ik heb 10 maanden geen sport gedaan :P Tsja ik weet ook niet hoe iedereen het hier doet, maar ik kan niet zeggen dat ik maar om de dag kom...

MamboBeach schreef:
Fleur_Laura schreef:
50 minuten is alsnog goed! Kramp in je kuit is wel echt heel erg vervelend!

Ik heb vandaag 4,5 mijl gelopen (7.2 kilometer) en daar heb ik 1 uur en 15 minuten over gedaan :P
Ik kan mijn lijf nu echt niet meer bewegen, overal spierpijn!

Jee, wat veel ineens... Moet dat? :)

Jup, hij hield wel rekening met mij, want de rest moest 5,5 mijl lopen en ik mocht ook stukken lopen, wat hij bij de rest iets minder vond.
Vandaag gelukkig een korte training, ik geloof dat we warming up, 1 mijl lopen, cooling down doen, dus dat moet al een stuk beter voor me zijn :)

Komop Brittkitt! Je kan het! :D En het geeft ook een goed gevoel als je eenmaal thuis komt na een goede hardloopsessie :j

Rennen in de regen is trouwens echt blah, heb er dan ook gelijk geen zin meer in :P Al is rennen met 27 graden ook niet van je het..

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 18:25

Ik vind rennen in de regen heerlijk! :D

_Rosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 19:05

Bom: hihi nou ik heb hier ook mijn persoonlijke modderbad én zwembad :+

Phylos: volgens mij heb ik een paar weken geleden les 12 voor het laatst gelopen of les 11, ooit was is verder maar ik stop er elke keer weer een paar weken mee. Ik begin straks gewoon weer bij les 12. Hopelijk morgen avond of zaterdag :j

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 19:26

Nou, ik heb gerend hoor :D

Het was wel op de automatische piloot en wat was het benauwd zeg := Voelde me af en toe net alsof ik stond te joggen op de plaats :') Maar ik heb het uitgelopen (4x 6 minuten lopen, 2 minuten wandelen)! Dus jullie geschop heeft geholpen, thnx! :D Voel me nu idd ook wel goed dat ik ben geweest, zometeen nog even naar stal, maar rijden zal er wel niet meer komen.

Ik vind het wel een heel pittig schema fleur_laura := Hopelijk krijg je er geen last van!

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 20:17

Ben hier ook nog even op zoek naar motivatie. Had al gekeken in de kast of het daar lag maar helaas :n In de koelkast ook niet en het dashboardkastje ook geen motivatie.

Nou ja, dan vrees ik dat ik het maar uit mijn kleine teen moet halen.

Heb ook een heel vol gevoel, heb vanmiddag een zak wine gums én een zak M&M's zitten wegkanen :o Toen was het lekker, nu heb ik spijt van :j Had even een zwak moment.

Lopen in de regen maakt me niet zoveel uit, vind t meestal wel lekker. Lopen als het warm is liever niet, klotsende oksels krijg ik ervan.

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 20:31

Zo he he iets later dan gepland toch nog hardgelopen, lesje 5 . Helaas wel in de regen, dus het is ook gebleven bij asfalt en grindpaden, maar wat een lekker gevoel zeg. Kon ook af en toe lekker even een tandje versnellen.
Nu wel nat en warm, dus snel even onder de douche

xkimmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 20:55

Heb net lekker m'n frustatie van school eruit gelopen! 5km zo hard als ik kon. Ging lekker! Liep niet in de regen, maar meestal vind ik het juist wel fijn om in de regen te lopen.

sjuutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 23:17

ook ik heb vanmiddag, gelukkig tussen de buien door, even een stukje kunnen hardlopen.
Heerlijk samen met een collega even een half uurtje onze benen strekken! Ik denk dat ik morgen, bij droog weer, nog zo'n rondje doe!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 08:33

Ik ben gisteren ook weer even geweest en dat viel me echt helemaal niet tegen. Ik hield het gewoon nog steeds een half uur vol hoor en ik heb ook nu nergens last van. Had op het eind wel een beetje dat mijn benen volliepen en dat ik echt wel moe was, doordat ik toen wind tegen had, maar het viel me echt niet tegen hoor :n

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 08:33

Zoooo, heb er hier alweer m'n rondje opzitten. Was behoorlijk zwaar om in het bos te lopen, heel veel om/door de modder zigzaggen. Tijd is dus ook niet heel erg goed (minuutje langer dan normaal) maar ben toch wel tevreden. Toen ik wegging miezerde het alleen nog maar, maar hoe langer ik liep hoe harder het ging regenen. Op het punt dat ik het eigenlijk niet meer leuk vond was de enige weg naar huis m'n normale route dus heb 'm toch maar uitgelopen, de volle 6,5 km.

Straks nog even paardje rijden en beetje schoonmaken (daarna dekentje op) en de trailer halen voor morgen.

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 09:01

Gisteravond rond 9 uur toch nog maar mijn training gelopen. Eenmaal bezig ging het wel lekker maar om die motivatie te verzamelen..... pffff, helemaal omdat ik met buikje vol lekker warm op de bank zat met een goed boek en een kop koffie :D

WenK, misschien gemist maar morgen wedstrijd? Knap dat je met je tinkie in de Z1 rijdt. Ben zelf geen wedstrijd mens, heb wel een tink en die zie ik nog niet eens door de B heenkomen _O-

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 09:12

Haha Bom, alles kan... :j Als ik 4 jaar geleden mijn toenmalige DA had geloofd had ze nu niet eens meer geleeft. Na second opinion bleek dat er veel meer op te lossen was dan we dachten (dmv kraken en fysio) en nu loopt ze dus idd Z1... :j

Morgen tinkerwedstrijd in Rockanje. Wat leuk dat je ook een tinker hebt, ga je wel eens kijken bij tinkerdagen enzo?

Vanwege die motivatie ben ik vanmorgen ook maar heel vroeg gaan lopen vast. Dan kon ik er ook niet tegenop gaan zien... :D

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 09:17

Bleuu, wat een weer zeg.........

Hoop dat het vandaag nog wel even droog wordt.

WenK, knap hoor :j Vind het echt super voor jullie.

Bom, ik denk dat ik wel even lid wordt, als het maar 2 tientjes is word ik daar niet arm van :n

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 09:24

WenK, Rockanje???? Da's een aardig stukkie rijden vanaf 't Gooi. En ik wil wel naar Tinkerdagen maar het schiet er vaak bij in qua tijd. 4 dagen werken, 2 jonge kids, huishouden, booschappen, 2 honden die beweging willen, een paard, sociale contacten, mijn hardloopschema en een man die ook nog wel eens aandacht wil :D Tsjaaa, keuzes maken.... Misschien als de kinderen iets ouder zijn, dan kunnen ze ook mee enzo. Gelukkig zijn ze al een beetje besmet met het paardenvirus :=

Sakkia, 20 euri is inderdaad de moeite niet. Verder krijg je daarvoor ook nog de nationale sportpas erbij. Moet nog even zoeken wat je daarmee kunt maar goed, hij is graaatiesjjjj :D

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 09:34

:') oooh dat hou is van :j Graaatiesjjjj :D

Nou ga dat zo wel even opzoeken en kijken of het wat is.

lauralarissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 09:37

ik ben ook lid geworden D Zitten ook kortingen bij en dat heb je ook met die nationale sportpas :P

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 09:50

Net even gekeken wat die pas inhoudt. Je spaart punten bij een aantal winkels/instellingen en die kun je dan later weer besteden bij een paar winkels.

Kortingen ben ik niet tegen gekomen, maar dat ka nook aan mij liggen :o

lauralarissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 09:54

klotshtiduj

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 09:58

Ik was zeer gemotiveerd om gister te gaan lopen, maar nadat ik s'morgen pech met de auto had en gister nog gezellig een uur stil heb gestaan in een file en om 19:45 uur thuis was, was de motivatie zo ver weg dat deze niet meer te vinden was...
Maar nu gevonden en vanavond gaan we er weer voor!!

Voor iedereen die weer gelopen heeft: TOP, ga zo door!
Voor iedereen die niet gelopen heeft: SCHOP, ga lopen!!

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 10:01

lauralarissa schreef:

Haha, dat bedoelde je met kortingen. Ik dacht de korting via de nationale sportpas. Ben trouwens basic lid. Meer hoeft niet van mij.

Klotsj, balen van alle pech gister. Hoop dat het je vandaag meer meezit.