gedwongen opname

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

bromfiets

Re: gedwongen opname

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-10 22:59

Dat is waar... Ik zal mezelf morgen eens wegen, kijken hoeveel er aan is gekomen :D Toen ik hier kwam woog ik ongeveer 70 kilo.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 06:48

lekker broema :)
op deze manier zijn de dagen wel door te komen tot einde vd maand? :)

tiwi1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 08:29

Dat klinkt goed Broem, nieuwe kleren kopen is altijd leuk ;) Maak er een gezellige ochtend van met je moeder.

Moeders zijn goed in verwennen, neem het ervan :D

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 19:31

bromfiets schreef:
Het bevalt me goed op de open :j

Ik heb het de laatste dagen druk gehad met mijn ouders, de hondjes, de paarden en mijn vriend en zijn psycholoog, die wou me graag ontmoeten, Dat was wel gezellig en leerzaam :D

Morgen mis ik mijn eerste therapie al weer := ik moet met mijn moeder broeken gaan kopen... Ik ben van het eten hier zoveel aangekomen dat ik nog maar in twee van mijn broeken pas :+ Thuis eet ik weinig tot niks en hier eet ik ineens drie maaltijden per dag, dat is goed te zien aan mijn achterste :P

Wow wat heerlijk om te lezen!! Hoe voel je je nu de laatste dagen? Al een stukje beter dan toen je binnenkwam?
Merk je vooruitgang in je gevoelens?

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-10 22:20

Ik zit nog steeds in een behoorlijke dissociatie, ik laat dus geen gevoelens toe. Daarvoor gaat alles te snel en voelt het niet vertrouwd genoeg. Nadeel is dat ze denken dat ik stabiel ben, terwijl ik dat absoluut niet ben. Ik ben doodmoe van de laatste paar dagen, ik had ook geen energie meer om vandaag naar de paarden te gaan. Ik merk dat ik nog erg snel overprikkeld raak... Nu kan ik dat binnenhouden, maar ik weet niet wanneer ik het niet meer tegen kan houden.

Zo had ik eergisteren op de snelweg al ruzie met een andere automobilist omdat hij me afsneed := Dan zit ik me behoorlijk op te fokken en ben ik in staat om zijn auto van de weg te rijden. Er is dan maar een heel zacht stemmetje dat me tegenhoudt. En als ik daar achteraf op terugkijk vind ik het natuurlijk gewoon stom van mezelf, maar op dat moment zou ik alles op het spel zetten om mijn gevoel te kunnen botvieren...

Het gaat dus nog niet zoals ik het zou willen :P

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 22:22

Poeh, dat is nogal wat! Ik vind het eerlijk gezegd nogal onveilig dat je dan toch de weg op gaat wanneer je weet dat je jezelf bijna niet in bedwang kunt houden. Niets ten nadele van jou hoor, maar het lijkt me niet zo verstandig, niet voor jezelf en ook niet voor andere weggebruikers.

Fijn dat je weer meer naar buiten kunt!

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 22:30

Geef het allemaal de tijd meis!
Wel heerlijk dat je naar buiten kan!

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 22:41

Ik heb in het begin meegelezen...

Ondanks dat het niet vertrouwd genoeg is zou ik dat wel aangeven...Of heb je dat ook gedaan?

Neem en geef het tijd meis!
Fijn dat je zo goed eet!

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-10 23:14

pollewoppy, see you in heaven :*

Ik ben een beetje van de wap door het nieuws... Ik ben al naar de verpleging geweest en heb een oxazepam gekregen. Mijn eerste gedachte was "ik wil ook"

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 23:15

Sterkte brom.. het is echt super naar nieuws wat we hebben gekregen.. niet te bevatten ook, ben al de hele dag over de zeik.. :(
Ik ben trots op je dat je het hebt gemeld en dat je een oxazepammetje hebt gekregen, hopelijk helpt het wat!

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-10 23:30

Ik hoop ook dat ik in een diepe droomloze slaap wegzak.... Maar morgen moet ik het weer onder ogen zien...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 23:32

Broem, heel veel sterkte is idd vreselijk nieuws. :(:) Super van je dat je naar de verpleging bent gegaan en hebt aangegeven wat er speelt. Hopelijk helpt het je iig de nacht door.
Is er iemand morgen waar je mee kan praten over je gevoelens en gedachten? Denk dat dat nu wel prettig is voor je.

tiwi1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 08:22

Broem, het nieuws van Pollewoppy heeft ook hier hard ingeslagen.
Heel goed dat je naar de verpleging bent gegaan, ik hoop dat je met je pil goed hebt geslapen en je nare gedachte opzij hebt kunnen zetten.
Probeer er vandaag verder met het personeel over te praten. :(:) Lukt dat niet, spui dan bij ons, wij zijn er met zijn alle voor je ;)

Misschien je auto nog even laten staan deze week, als de prikkels in het verkeer te hard binnen komen en je nu al moe bent kan je het verder beter niet triggeren door die prikkels op te zoeken.

Heb je nog leuke broeken gevonden met je moeder?

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 11:25

Goed dat je het gemeld hebt meis!
Heb je wel kunnen slapen?

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 11:36

Hoe is het nu Naath? :*

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-10 13:08

De vepleging doet alsof er niks aan de hand is, dus ik heb me maar teruggetrokken op mijn kamer. Ik ben muziek aan het luisteren voor pollewoppy.

Ik kan me niet meer concentreren, zelf kleuren lukte me niet en ik voel me heel raar, afwezig. Ik kan het nog steeds niet geloven....

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 13:12

:(:) Probeer wel bezig te blijven en erover te praten...

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-10 13:15

Er valt alleen zo weinig over te zeggen, ik vind het knap dat ze die keuze heeft gemaaakt, maar het gemis is groter dan ik had gedacht. Het doet me meer dan ik toe kan laten.

Misslolliex

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 14:14

broemie toch :(:)

NoGo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 14:15

Zo na 26 pagina's te hebben doorgelezen wilde ik typen het fijn voor je te vinden dat je weer op een open afdeling kan zitten.
Tot de laatste pagina het slecht nieuws...wil ik je nu toch even meegeven dat ik hoop dat je dit gemis snel te boven komt en hoop dat je er met jezelf uitkomt oa door erover te praten al dan niet met de verpleging of hier met je medebokkers.
Sterkte :(:)

Eydis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 14:39

Hier ook een -tot nu toe- stille meelezer.

Het nieuws van Pollewoppy sloeg hier ook gisteren in als een bom, terwijl ik haar persoonlijk niet eens ken...ik hoop dat je goed afleiding in de muziek kan vinden. Blijf het toch aangeven richting de verpleging, ze mogen best weten wat jou bezig houd en wat je voelt, dan kunnen ze ook beter voor je klaarstaan.

Ik hoop dat je kracht bij de paarden vind! :)

91laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 14:50

:(:)

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 15:47

Heeft het misschien nu om deze berichtjes te laten lezen aan de begeleiding brom? Dan hoef je het niet te vertellen maar kan je laten lezen hoe je je voelt en wat er allemaal aan de hand is.

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 16:28

Jeetje Brom.. Vervelend dat ze net doen of er niks is...
Ben je wel duidelijk geweest naar ze toe met wat er speelt?
En na het verlies van zo'n goede lieve bokt vriendin mag je ook verdrietig zijn meis :(:)

ecyoj

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 16:32

Hey bromfiets :(:)
jeetje lees dit topic nu pas. Jammer dat er ff een dipje zit nu maar ik hoop dat je snel weer tot de oude bent!!!