Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
"doorslaan" ja ergens voelt het voor mij ook wel zo. Niet dat ik vind dat donors allemaal in een gesticht thuis horen. Maar wel in de zin van "dat het wat te ver gaat".. Maar ook ik kan dat niet uit leggen zonder heel veel mensen op hun tenen te trappen. En bokt heeft niet graag als je op tenen trapt dusja.. Ayasha schreef:Tja nee dat vind ik dan weer niet. Insuline is een hormoon.. We nemen ook de pil enz.
Transplantaties gaan gepaard met immuunsysteem onderdrukkers enz. Enkel en alleen om dat orgaan "aan de praat" te houden in je lichaam.... Ik weet van mijn tante dat ze echt erg goed moeten opletten. Als hun zoontje verkouden is bv mag hij niet bij haar komen enz... En dan kom je op dat gevoelsmatige..
Tendance schreef:Maar als zij niet had ontvangen, dan had je neefje haar niet meer gehad....
Zoveel is zeker. Heb dus ook niet meer veel contact met hen. 
maar echt een orgaan vervangen, iemand opensnijden en een levend orgaan van een ander erin stoppen, dat is niks voor mij.
Een kunstheup trekt mij ook niet zo. antje_vip schreef:Mijn mening is nog niet veranderd...
Ik ben geen donor. Reden: ik vind het te robot-achtig. Onderdelen vervangen van mensen vind ik toch iets te veel van het goede. Je kan ook doorslaan.
Kentaro schreef:vuurneon, ik vind 10 jaar toch wel een heel 'even'Als zij vorig jaar die long niet had mogen ontvangen, had ze dit jaar niet gered.....