Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rhanasasja schreef:Flying_Angel schreef:Ik heb een slechte ervaring met de Braun silk-epil. Iedereen zegt doorzetten, maar het blijft pijn doen, en er komt zo'n vreselijk martelend geluid uit, dat je bij het aanzetten al bang wordt. Ik durf nu ook niet meer een epileer apparaat te kopen!
Ja hier ook! Wat een moordmachine!
En hij deed het ook helemaal niet goed, bijna alle haartjes bleven gewoon zitten. Ook de scheerfunctie was geen succes!
LadyDaily schreef:Heehee!
Sorry dat ik zomaar kom binnen vallen!(A)
Maar doet hier iemand ook aan Soprano laser ontharen? Want ik hoorde dat deze ook lichte/blond haren weg kan laseren.
Zelf doe ik nu light sheer diode laser maar deze kan alleen op plaatsen waren het echt donker haar is maar nu heb ik ook wel plekken waar lichte haren zijn. En die zou ik toch ook graag weg willen hebben hahah.
GamblersCup schreef:Iedere doorsnee schoonheidssalon doet dat, makkelijk op internet te vinden. En die doen het goed, want als je mét haar de salon zou moeten verlaten dan betaald de klant niet![]()
Zijn trouwens ook heel veel kleine privé salonnen bij mensen thuis, die misschien niet allemaal een uitgebreide website hebben die bij google bovenaan komt te staan. Daarvoor kun je vaak goed terecht in je vriendenkring, rondvragen
YoshaMonica schreef:Ik kom hier even binnen vallen... Want heb een vraagje over ontharen![]()
Wat is nu de meest makkelijke manier om te ontharen? Ik heb al een epiledie maar daar krijg ik allemaal rode stippen van op me huid (geiiriteerd?) en de helft blijft zitten.. Scheren kan natuurlijk ook, maar ik krijg nogal snel stoppels.. Zou harsen wel helpen of van die strips? Krijg ik dan ook minder snel last van stoppels en een geiiriteerde huid? Dankjewel!