Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie reus Dex! Wat een flinke knul! Geniet er maar lekker van en hopelijk mag je snel naar huis!
Gelukkig kan je nog wel genieten van je zwangerschap!
Mijn mama is bevallen zonder ruggenprik en met een kleine knip, maar heeft daar helemaal geen last van gehad. Zo zie je maar: het kan ook allemaal best meevallen. Heel veel succes gewenst met de kleine spruit!

eknein schreef:@Jessandhope: Heel veel sterkte... Wat ontzettend vervelend allemaal zeg..(heel zacht uitgedrukt).
Vraagje aan iedereen.. Ik ben nog erover aan het nadenken of ik in het ziekenhuis of thuis wil bevallen. Ik heb het idee dat het ziekenhuis veiliger is.. Maar aan thuis bevallen zitten ook voordelen.
Wat gaan jullie doen? Hebben jullie gedaan?
Dus ik stem voor ziekenhuisbevalling

Dat is 2 van die plastic bekertjes vol! Nu lijkt dat niet veel, als er cola of melk inzit ofzo... Maar die gore flucose troep???
Niet eens zozeer de smaak ofzo (al was die ook niet lekker te noemen) maar het was een soort dikke drab.
Want ze wisten nu niet meer hoeveel ik wel of niet binnen had gekregen en dus konden ze de test ook niet uitvoeren. Ze namen nog wel 7 buisjes bloed af en ik moest gelijk door naar mn behandelend arts om te vragen wat er nu moest gebeuren.
Wedden dat ze het me nog een keer willen laten doen...
Weinig kans dat die test ooit gaat lukken bij me