Het ik ben begonnen met hardlopen topic - III

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

patos

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic - III

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 19:09

@ Mirkim: Gefeliciteerd, wat heb je voor schoenen gekocht?
@ Saskia, wat goed dat je gestopt bent! (nouja, je eerste dag dan ;) )

Ik zou eigenlijk vanavond gaan lopen en dan vrijdag weer, maar ik heb echt even een enorme berg aan presentaties en portfolio-zaken om weg te werken. Ik hoop dat het lukt om morgen te gaan ipv vandaag, maar ik vrees het ergste...

Leeuwnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 20:27

Ik heb morgen mijn eerste wedstrijd!
Maak me best zorgen...

* draait zenuwachtig met haar duimen *

Zo zwaar, zo zwaar, zo zwaar... maar ik ga het halen!!

_Rosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 20:45

Succes, je kan het!!

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 21:25

Ik heb mijn schoenen bij Runnersworld gekocht. Ik zat eerst nog te twijfelen, want kon hem in eerste instantie de winkel niet vinden. Dus ik was aan het twijfelen of ik schoenen bij Actie Sport schoenen zou kopen, maar ben blij dat ik verder gezocht heb naar de winkel en ik heb het uiteindelijk gevonden!
Het was fijn dat ze zo uitgebreid aandacht gaven! (zo zak ik onwijs in mijn enkels door, geen enkele schoen kon mij goede steun bieden, dit was de beste schoen!). En de garantie geven tot het terugbrengen van de schoen wanneer hij niet goed bevalt tijdens de eerste kilometers.

Nou dit is hem dan (en in het roze!!! :D ):

Afbeelding

Ik ben zo blij als een kind, hihi!
Laatst bijgewerkt door Mirkim op 25-05-10 21:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 21:26

Succes voor morgen Leeuwnie!!! Over 1,5 ga ik voor het eerst op wedstrijd, ik herken je spanning nú al!! :=

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 21:41

Super Mirkim, hoop dat je er plezier van hebt. Vervelend van de blaren geen idee wat je daar aan kan doen, heb ik nooit last van :n

Leeuwnie, succes morgen.

Ik heb vandaag wel gelopen en heb behoorlijk versneld en dat moet ik nu bekopen :n Heb onwijs pijn in mijn rechterkuit, echt een soort kramp pijn :n Als ik gewoon zit is er niks mis,maar met lopen voel ik het echt wel :n
Heb er alles aan gedaan, morgen maar even afwachten...... en morgen maar even niet, maar wel even wandelen :j

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 21:47

SAKKIA schreef:
Wie loopt er nou allemaal mee de 6de in Groningen, ladiesrun??

Ik dus! :)
Gaaf die plattegrond ook! Ik ben benieuwd hoe het gaat! Heb jij jezelf ook een bepaalde tijd oid als doel gesteld?

En ik had Imker (heet ze zo op Bokt? iig dat meisje die bij jou in het dorp woont ;) ) heb ik ook zien op de 'startlijsten' :D

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 21:56

Imd toch?

Ja ik wil zeker onder de 35 minuten blijven :j Dat moet toch lukken, ik doe er nu steeds 34 min over. Maar ik ben bang dat je veel tijd kwijtraakt in de startvakken :+

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 22:04

Oja, Imd... haar bedoelde ik :)

Spannend! En ja, denk het ook dat de start vreselijk is... :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 22:06

Je tijd wordt pas berekend als je de matten overgaat, dus je hoeft niet helemaal vooraan te starten.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 22:07

Wat is jou doel dan?

Vooralsnog heb ik me vanavond even stuk gelopen, voelt trouwens als een flinke spierpijn en dat kan natuurlijk.Moet het dus even aanzien. Die 5 km red ik prima dus het is niet zo heel erg als ik vanaf nu niet meer zo kunnen olopen tot volgende week zondag :+

Dat weet ik hoor Angela, maar vaak is het toch erg druk en kom je niet rennend over de eerste matten ;) Tenminste dat was mijn ervaring bij de 4mijl...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 22:12

Ik ben tot nu toe nog overal rennend over de matten gegaan.

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 22:20

Mijn doel is in eerste instantie uit te lopen en het liefst ook binnen de 35 minuten... (toen ik me opgaf wist ik dat ik wel dat ik er nog niet helemaal aan toe ben, maar ik heb dus gemerkt dat ik misschien niet een hele snelle tijd neer kan zetten, maar wél dat ik hem uit kan lopen!).
Ik denk dat ik tussendoor nog een minuutje of 2 moet lopen. Maar we zien het wel. Eerst thuis nog even goed mijn best doen :j

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 22:21

btw. Ik hoop alleen dat ik mijn eigen ritme kan vinden tijdens die tocht. Ik ben iemand die me helemaal stuk kan lopen op anderen... Misschien een MP3 op, dat ik me meer kan concentreren op mezelf en minder op de anderen...

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 22:23

Nee ik kan het helemaal rennend doen dat is nu wel duidelijk, maar dan moet het niet te warm zijn :o
Want daar kan ik heel slecht tegen..

Hoe gaat het eigenlijk verder in zijn werk, waar moet je je spullen e.d ophalen of krijg je dat thuis?
Heb nog niet de hele site gelezen :+

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 22:24

Ah ik zie het al, je kan het vanaf 11 uur ophalen. Kunnen daar tussendoor nog een glaasje wijn doen in de 3 gezusters :D

Grobegni

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 22:47

Heeft iemand een overzichtje van al die ladies runnen? (leuk meervoud :D ) Wij willen er ook graag een keertje een lopen!

elcke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 22:53

hi ik meld me ook weer. Ben net weekje terug van vakantie van 3 weken (dank je wel aswolk anders zou 4 weken zijn), helaas ben ik de laatste paar dagen van mijn vakantie ziek geweest en nog steeds niet helemaal opgeknapt en last van mijn buik. Ik wil binnenkort het hardlopen wel weer oppakken als mijn buik weer beetje beter is. Ik heb alleen het gevoel dat ik helemaal opnieuw moet beginnen, hopelijk kan ik het nu sneller oppakken als ik weer bezig ben.
De rest is hier weer goed bezig!

elcke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 22:54

grobegni geen overzicht maar denk dat je die wel allemaal kan vinden op google

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 23:01

ja, moed indrinken :D

11 uur inderdaad... wat een rottijd, waar moet ik nou weer macaroni vandaan halen? ;) Nouja, de Mac wil ook net zo goed! Hoe moet het met tassen e.d.? Kan je dat daar gewoon ergens neerdroppen?

Smart

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 07:15

elcke, jammer van die week vakantie en vervelend dat je ziek bent geworden... :( Gaat het nu je thuis bent al wel beter?

Leeuwnie, succes vandaag ... :) Het is wel een mooie dag om te lopen...

Ik wil ooit ook eens een run meerennen maar dat is nu nog even te veel haha... Vandaag eerst maar eens les 9 gaan lopen... :)

Mirkim, leuke schoenen.... :j Ik heb ook roze.!!!! :P

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 08:21

Ik weet niet, bij de 4mijl waren er altijd vrachtwagens waar je het in kon doen, op je startnummer zeg maar. Kon je dan bij de finish weer ophalen :j
Hier weet ik het niet en ik denk dat ik met de trein kom dus ik moet het wel ergens kwijt :+

Heb eigenlijk helemaal geen pijn meer :n Het is nog een beetje gevoelig, maar ik strompel niet meer :+ Heb ook weer veel te hoge hakken aangedaan vandaag eigenlijk :D

Nou ja vandaag dus even niet. Morgen maar even een onderhoudsrondje en niet weer zo gek als gisteren, zou zonde zijn als ik me in de laatste week nog kapot loop :+

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 08:50

SAKKIA schreef:
Imd toch?

Ja ik wil zeker onder de 35 minuten blijven :j Dat moet toch lukken, ik doe er nu steeds 34 min over. Maar ik ben bang dat je veel tijd kwijtraakt in de startvakken :+

dat klopt je krijgt bruto en netto-tijd en de 1e 100 worden op een sit echies beschreven zo was ik vorig jaar ergens rond de 600e maar in werkelijkheid ergens rond de 200.
Op een wedstrijd loop je altijd harder

Had maandag interval training das zwaar afzien

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 08:54

Ah oke, nou ja we zullen zien :j
Ik ben benieuwd. Maar ik ga mijn doel niet meer bijstellen na gisteren.
Ik vind het wel fijn dat ik weet waar we langs lopen dan kan ik me ergens op richten namelijk. En de rondjes zijn zo groot ook nog niet, 2,5 km dus dat motiveerd nog weer extra namelijk :j

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 09:11

@ Smartie, dankje :D

Beterom Sakkia, dat je niet zoveel pijn meer hebt :j En inderdaad, voorzichtig zijn, je redt die 5 kilometer wel :j
Ik ga inderdaad ook met de trein, maar ik zie wel hoe het komt! Volgens mij komen heel wat mensen mij aanmoedigen! :# Dus bij hen kan ik vast ook wel mijn spullen kwijt!

Ik ben inderdaad benieuwd hoe het met Leeuwnie gaat vandaag! :)