Ben net begonnen.. resultaat: pijn en overal plakbende en nog steeds 'behaart'
Waarscheinlijk zit er niets anders op dan scheren.

Tenzij iemand hele goede ervaringen heeft met iets anders? zal het topic eens doorlezen!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SanneVD schreef:Eindelijk een topic gevonden. Heb niet alles bijgelezen.
Ik epileer eigenlijk alles wel. Alleen heb ik van nu ineens last van ingegroeide haartjes bij bikinilijn zeg maar. Hoe krijgen jullie die netjes en pijnloos weg? En hoe kan ik het voorkomen? Ik heb een philips epileerapparaat (oranje wit model). Je merkt duidelijk dat de haartjes dunner terug komen, maarja daardoor dus ingegroeid omdat ze de weg tot het licht niet vonden.
Iemand tips wat je moet doen? Iets van voordat je gaat epileren? Schoonmaken na het epileren met wat? Onderhouden/scrubben? Benen ed sjah geen last van ingroei en is toch andere huid. Wie geeft mij de gouden tip?
Heb er ook wel eens aan zitten denken om te laten harsen downunder, maar waar, enz? Doen ze alles of echt alleen je bikinilijn enz enz?
SanneVD schreef:Vanish in de zin van dat wasmiddel???
Mirrrriii schreef:Wat ik kan aanraden is suikerwax.
Deze is te verkijgen van Parissa, zet je 10 seconden in de magnetron, rol je dan over de te harsen plek en met een strip trek je het er weer af.
Omdat het op basis van suiker is was je de resten er onder de douche met warm water weer af.
Net zoals de strips, deze spoe je onder de warme kraan af en je bent weer klaar.
Kost 14,99 en gaat 1,5 jaar mee.
__Leonie schreef:Mirrrriii schreef:Wat ik kan aanraden is suikerwax.
Deze is te verkijgen van Parissa, zet je 10 seconden in de magnetron, rol je dan over de te harsen plek en met een strip trek je het er weer af.
Omdat het op basis van suiker is was je de resten er onder de douche met warm water weer af.
Net zoals de strips, deze spoe je onder de warme kraan af en je bent weer klaar.
Kost 14,99 en gaat 1,5 jaar mee.
In welke winkel kun je dit kopen?