Haar/haarverf deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_JL_

Re: [centraal] Haar/haarverf deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 19:12

ben benieuwd, lijkt mij tamelijk apart dat je hoofdpijn kunt krijgen van dik haar...

hoewel een staart bij mij door het gewicht ook wel trekt...

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 19:22

nee hoor, hoor je heel zelfs redelijk vaak! :j ik heb ook een periode gehad dat ik stekeltjes heb gehad, maar vind lang haar toch wel mooier :j

ik stak het eerst áltijd op (met haarlak om het te temmen enzo :') )
maar tegenwoordig draag ik t los!
stijlen doe ik niet meer, heeft toch geen zin :')

Afbeelding

Afbeelding

Mijn vriend kan met zijn handen nooit in 1x door mijn haar kroelen, daar is t te dik voor

edit:
stekeltjes versie (tevens mn eigen haarkleur!)
Afbeelding met stekeltjes zag je altijd al dat ik erg dik haar had, t groeit trouwens ook echt als kool! niet normaal meer :))

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 20:42

Ik weet niet wat ik moet doen helaas :S

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 14:29

_JL_ Heel herkenbaar jou verhaal :p

Ik blijf er ook bij dat iedereen zijn eigen haarkleur of 1 tint lichter of donkerder toch het beste staat.

De tijd dat ik het zelf zwart had vond ik opzich heel gaaf, tot dat je uitgroei krijgt en terug wilt naar je eigen kleur. DRAMA het is me wel gelukt om het in 1 dag van zwart naar lichtblond te krijgen maar het is wel een aanslag op je haar.

Ik heb het ook weleens bruin gehad maar doordat er nog een blonde ondertoon in zat was het na de zomer en met wat highlights toch weer mijn eigen kleur geworden, en dat krijg je met zwart nooit voor mekaar :|

Nu is het witblond vind ik ook erg leuk behalve de uitgroei en de aantasting van mijn haar. dus toch maar langzaam laten uitgroeien d.m.v. lowlights en uitwerk bijwerken met highlights.

Zucht waarom moet ik nou altijd zo eigenwijs zijn

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 14:43

Ik heb het tegenwoordig rood en voorlopig wil ik niet anders! Door het ontkleuren is het alleen wel snel roodbruin geworden. Dus volgende week vrijdag weer naar de kapper voor feller rood... een andere als ik normaal heenga, ben nu al bang _O-

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 16:57

Laura_Horse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 23:14

Nou, zal k me even melden ?
Ik ben Laura,ben 13jaar heb een supertoffe kapster die mij tevens op de wereld gezet heeft, ze is dus mijn mama ;)
En zoals sommige wel denken , dan ligt je haar altijd goed , niet dus heb 6dagen op 7 een bad-hair-day .
Nu heb ik mijn haar laten kleuren (heel donkerbruin bijna zwart maar zwart ziet er strenger uit) en heb nu ook krullen . De eerste dag met krullen had mama het opgestoken, de 2e dag ook maar losser. En nu weet ik niet meer wat te doen met mijn krullies. Iemand tips?
Gtrs

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 01:57

_JL_ schreef:
ben benieuwd, lijkt mij tamelijk apart dat je hoofdpijn kunt krijgen van dik haar...

Had ik ook.. Totdat ik er verf ingooide en de stijltang erin zette, nu is het wel wat minder dik. :')

Miesjex

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 23:10

@ Cynn_x

Dat kan wel, neem de foto mee naar de salon.
Dan maken ze het zo voor je klaar ;)

_Jeann

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 14:12

Aah, i kwas opzoek naar dit topic! Vrijdag komt de kapper en ik weet NIET wat ik met m'n haar moet.. Het is namelijk altijd hetzelfde; ah, doe er maar iets vanaf..gewoon even bijwerken.. Maar eigenlijk wil eens echt wat anders! Nog mensen met ideeen hier? Zo heb ik het nu maar het is ondertussen alweer iets langer:
http://img219.imageshack.us/i/halloikbenrobarto.jpg/

Opzich mag een ander kleurtje ook wel, iemand hier met ideeen?!

Pikeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 14:17

_Jeann schreef:
Aah, i kwas opzoek naar dit topic!

Haha ik ook, bedankt voor het vinden van het topic waardoor hij weer bovenaan staat :=
Ik heb eerlijk gezegd geen ideeën voor je haar, omdat ik echt een kneus ben op dat gebied.. :o

Wel een vraag aan de mensen hier, ik heb dik haar, en het zijn eigenlijk niet echt krullen maar wel meer gekruld dan slag zeg maar..
Alleen nu ga ik binnenkort naar de kapper, en dan gaat er sowiso 10 cm af, maar ik zou ook graag eens wat anders proberen

Zijn er hier mensen zeg maar ook zo krulachtig haar hebben, en toch een pony hebben laten knippen?
Ik wil best elke dag die pony stijlen dat is geen probleem, maar hoe hou je een pony dan een beetje stijl (ik fiets ongeveer 40/45 kilometer per dag), met welke producten is dat goed te doen?

Hopelijk hier nog wat wijze tips :o

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 14:41

ah het haartopic leeft nog!! ik maar zoeken en zoeken
ik wil graag een nieuwe coupe aan laten meten
heb altijd lang haar (en wil het ook wel beetje zo houden) en hoog voorhoofd
met lok
heeft iemand ideeën?
beetje zoals kapsel 7 op dit plaatje
Afbeelding
alle andere kapsels op dat plaatje vind ik trouwens niets..

Douce

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 17:44

Ik denk dat 7 al een beetje is wat je hebt, alleen 't lijkt bijzonzder doordat het haar naar één kant hangt.

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 12:09

ja dat denk ik ook, maar ik wil dus iets anders!

Douce

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 20:07

Ik heb ook een hoog voorhoofd, en ik heb een schuine pony. Ook heb ik een schuine scheiding (wat een woord..) en laagjes, zodat ik als ik schuim in mijn haar doe, ik best wel leuke slag/krullen krijg. (zie plaatje 6)
Misschien een idee of heb je zelf geen slag?

_Jeann

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 20:57

AAH morgen komt de kapper en ik weet het nog steeds niet zeker..

Douce

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 20:58

Waar zit je allemaal aan te denken :)?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 21:12

Aaaaah ik heb morgen om 3 uur een afspraak bij de kapper ...... 1 waar ik nog nooit ben geweest!! Maar arme student zijn is na 6 jaar studeren toch nog een feit, mijn eigen kapper werd me veel te duur en deze kan ik bijna 2x voor dezelfde prijs gaan. Groot nadeel ze zijn gesloten op zaterdag en je moet afspraak maken, omdat ze het zo druk hebben. Maar ik zit eigenlijk doordeweeks in Antwerpen :+

En ik ben echt een zeikerd wat mijn haar betreft, qua kleur ook, bij mijn eigen kapper weten ze ondertussen wel dat het zo fel mogelijk mag, ook als ik voor helemaal rood ga. Maar nu die nieuwe, ik vind het maar eng! Gelukkig vind ik m'n paps haar wel mooi en die is er vorige week geweest.

Hopelijk krijg ik weer een kleur rood terug zoals ik graag wil, ondertussen is het huidige meer bruinrood, staat wel erg goed, maar het is mij te gewoontjes (al vinden de meeste het schijnbaar al rood genoeg, maar jammer dan :D ). En deze eerste keer maar gewoon haar bijpunten, schuine pony bijwerken en eens zien hoe ze rechts mogen korten, dat heb ik deels rond mijn oor altijd korter geknipt of opgeschoren stukje (anders zie je m'n Industrial niet goed _O-). Zucht lastig... zenuwwap nu al!

_Jeann

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 21:22

Douce schreef:
Waar zit je allemaal aan te denken :)?

Ik wil het aan de ene kant wel echt anders, een stuk korter.. Maar ben zo bang da tik spijt krijg. Heb een foto geplaatst van hoe het nu is iets eerder o pde pagina! Het is nu wel wat langer..

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 22:10

_JL_ schreef:

Ik had het vroeger ook :j Maar eigenlijk vooral toen ik het in een staart deed, dat kon zo beginnen trekken dat ik echt hoofdpijn kreeg!
En nee de staart spande niet te veel ;-)

Laux

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 22:11

Wie weet iets leuks wat ik met mijn haar kan doen? :)
Ik draag het nu namelijk altijd los en ik wil ook weleens wat anders, alleen geen idee wat..

Afbeelding

Douce

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 15:56

Opsteken!
Op internet vind je daar meerdere dingen voor, staat meestal heel leuk bij krullen.

zonnestraal2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 21:53

Ik zou graag jullie mening willen weten! Heb vanmiddag een topic geopend
ruiter1992 @ [MW] welke haarkleur bij mij?

maar deze is dus gesloten omdat dit topic al bestaat ;) zouden jullie het even kunnen bekijken en jullie mening willen geven?

ben trouwens 18 jaar ;)

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 22:00

Hallo bokkers opnieuw hier :P
Ga donderdag naar de kapper
Doen of niet doen rechte pony?
Foto van mij staat in mijn profiel :o

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 19:21

Hallo!

Aankomende vrijdag naar het Televizierring Gala. Nu heb ik een leuke jurk, mooie schoenen mooi sieraden.. Alleen mijn haar....

Ik heb blond, stijl haar. En ik wil het in een vlot, maar net kapsel. Jullie tips?