Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Focussed schreef:Hoe vaak smeer je in de week?
Saskia_Omar schreef:Het werkt![]()
Ik zie echt duidelijk verschil! Doe het op mijn wimpers & wenkbrouwen en moet nu ook echt vaak epileren.
Ik smeer het trouwens sinds deze week ook op de 'inhammetjes' van vriendlief, want die geloofde niet dat het werkte en die
dacht dat ik alleen maar verschil zag, omdat ik verschil wilde zien, dus dit is de ultieme test!
hazel schreef:Focussed schreef:Hoe vaak smeer je in de week?
Ik smeer het minstens 5x per week, al ruim 2 weken, straks ben ik de enige bij wie het niet werkt![]()
Ik las vandaag wel in een vrouwenblad een advertentie voor een wimpergroeiserum van loreal oid:
'vroeger gebruikten de vrouwen wonderolie om mooie wimpers te krijgen, maar omdat dit troebel zicht opleverde en irritaties is er nu ......'.
En ik zag dat er ook castorolie in m'n waterstofperoxide zit
fluffyfox schreef:MontyRulezz schreef:Ik ga het van het weekend halen en eens uitproberen.
Ik ben echt heel erg benieuwd na alle verhalen hier
Scheelt me zo'n 97 euro
hihi
goeie reden om dat te spenderen aan kleding of iets moois voor je paard
redenering is dat je dat gewoon " verdient" hebt toch hahahahahaha
MontyRulezz schreef:Ik heb ook gelezen over een nieuw 'wondermiddel' en dat heet Revitalash. Komt uit Amerika en sinds kort ook hier te krijgen.
Kost alleen 99 Euro![]()
Schijnt ook echt te werken.
Focussed schreef:MontyRulezz schreef:Ik heb ook gelezen over een nieuw 'wondermiddel' en dat heet Revitalash. Komt uit Amerika en sinds kort ook hier te krijgen.
Kost alleen 99 Euro![]()
Schijnt ook echt te werken.
Ja, in Revitalash zit een bepaald deel van een medicijn, wat haargroei ook stimuleert![]()
En dan moet je iedere 8 weken een nieuwe kopen