ik heb een paar sessies bij een psychloog gehad en zit nu beter in mijn vel en meteen lukt het me om niet meer te snaaien
misschien is dat ook een idee voor jou. Verder misschien een afvalclubje vormen of bij aansluiten. Waar woon je?goed idee dat je je moeder als coach inzet!Tamara hoe was Zumba?je zal wel flink spierpijn hebben
je schijnt bij een uurtje zumba echt mega veel calorien te verbranden!en is de taart gelukt?ga zo in framboos topic kijken.
Pillen daar geloof ik ook niet in als je gezond en afwisselend eet lukt het ook en kom je niets te kort. Zelf doe ik herballife. Dat betekend 2 shakes en een gewone avondmaaltijd. Verder moet je elke 1,5 a 2 uur iets verantwoords eteen om je stofwisseling aan de praat te houden. De eerste week was ik al 1.7 killo kwijt en ik heb nog nooit zoveel gegeten

maar ik ben heel anders gaan eten en voel me super!
) ook van die shakes gedaan. gaf met nooit echt een goed gevoel. Dat heb ik nu met gezonder eten wel.
Maar ben wel ongesteld, dus stiekem reken ik er nog een kilo vanaf. Volgende week zal ik weten of dat terecht is. (dan ga ik weer wegen). Maar ze was wel erg tevreden. Ik moet gewoon geduld hebben. Geduld, geduld, geduld. Ze vindt dat ik het goed doe omdat ik dus geen dieet volg en veel beweeg. "Kijk naar je centimeters die je verliest rond je middel en naar je vetpercentage. Niet zo op het gewicht focussen, want je zal best spiermassa aanmaken en dat is zwaarder." Nou, ik ging weer gemotiveerd naar buiten. Over 6 weken weer afspraak.

Ik merkte al dat ik weer was afgevallen. Voor het eerst kan ik in m'n ondergoed naar de spiegel kijken zonder vol afschuw snel weg te kijken. Ik ben eigenlijk best trots op wat ik nu bereikt heb. En we gaan weer vrolijk verder.