Dr Atkins dieet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 09:57

Jippie wat goed zeg, ha ha ben helemaal blij voor je.

Monster_tos

Re: Dr Atkins dieet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 11:27

Woow wat knap :D Juist na 8 uur krijg ik zo'n zin in van alles..
Gister is mijn nieuwe bikinie gekomen, nou dat motiveerd wel aardig moet ik zeggen ;)

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 11:29

Wat goed zeg, ik ging gisteravond weer nat met een overheerlijke schotel biefstuk gorgonzola. En juist ja die was niet het probleem, maar de zak patat erbij wel!

Ik durf niet meer op de weegschaal, volgende week misschien. Heb wel tegen mijn man gezegd dat ik echt niets meer in huis haal, want het gaat op.......

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 12:30

Nou ik ben toch even op de weegschaal gaan staan. Wou eerst niet doordat ik echt aso veel gegeten had deze week. maar toch 0,2 er af :D Heb ook ruim 50 km gefietst deze week, dus ga daar maar fanatiek mee door!!

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 12:34

Ik ga een weekendje weg,dus ik eet waarschijnlijk dingen die niet zo goed zijn.Maar maandag weer er tegen aan, daar net een wit broodje op sinds maanden.

Josefien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 19:15

heb dit weekeinde gevulde koek gekocht, daar hadden we zin in en die ga ik per halve heerlijk opeten hoor..
vanavond asperges zonder aardappeltjes/ frites en die mis ik dan echt niet!

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 12:28

Ik krijg vanavond asperges, eet bij mijn vader en zijn vrouw mee, ben heel benieuwd hoe ze zijn....ben er niet zo'n hele fan van maar begin ze wel steeds meer te waarderen.

Gisteren toch maar op de weegschaal gaan staan en wat een wonder, ik was niets zwaarder dan voor die week feesten! Was er helemaal blij mee en supergemotiveerd om weer verder te gaan. Gisteren hadden we onderlinge wedstrijd, normaal levert dat wel een patatje op maar ook die heb ik overgeslagen.

Ben gewoon benieuwd wat het resultaat vrijdag zal zijn!

Josefien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 13:51

ik ben 0,4 weer zwaarder maar dara maak ik me niet druk om, weet dat het straks weer er zo af is..
fijn dat je niets aangekomen bent Daphne!

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 18:49

ik heb dit weekend een Skinny jeans gekocht :D En gelijk aangehad op stap :D Had ik 2 maand geleden echt niet aangedurfd ( of aangepast ;) )

Josefien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 21:06

leuk toch????
ik heb inmiddels een maat kleiner (40) en ben daar zeer tevreden mee!

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 21:25

Een maat of meer kleiner geeft een goed gevoel,ik heb iets gevonden waar door ik goed naar de wc ga dus mijn opgeblazen buik is weg.

Josefien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 22:01

en dat is? (ik gebruik vezeltabletten en Schindele's leem)

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 08:29

Ha ik was mooi vanmorgen een halve kilo lichter, heb me dit weekend ook supergoed aan de regels gehouden!

Overigens heb ik helemaal geen problemen om naar de wc te gaan, sterker nog zodra ik iets eet wat niet toegestaan is, moet ik rennen......maar denk dan altijd ach dan ben ik gelijk weer leeg!

Josefien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 08:50

nou dat heb ik ook, dus dat doen de KH met je..
heb best gezondigd dit weekeinde, die gevulde koek dus en yoghurtnootjes, maar niks aangekomen, dus nu weer fanatieker, heb vanmorgen 25 min op de crosstrainer gestaan!

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 09:55

Goed zeg, ik ga deze week een fiets scoren. Had een leuke gezien voor niet al te veel geld, al een paar weken geleden maar die man reageerde maar niet op mijn mail. Gisteren wel dus met een beetje mazzel heb ik einde van deze week een fiets. Dan wil ik proberen om een keer of 3-4 in de week een stuk te gaan fietsen.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 10:19

Josefien ik heb darm mild van Wapiti, dat zijn pillen die je s,avonds neemt.

Josefien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 15:04

oh ja die ken ik, ik gebruik Psylliumcapsules, werkt ook zo, ook kun je darmreiniger naturel van Kruidvat kopen die werken hetzelfde, vullen lekker op ook..

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 18:05

ik heb gelukkig geen last met wc toestanden :) Vorige week stond ik stil met mn gewicht (ongesteld) maar nu gaat het weer de goede kant op :)
Ik baal een beetje, er was een bokster die ging proberen om bavaria jurkjes te scoren maar helaas......mislukt. Heb ik het figuur om zo'n ding te dragen, kan ik er maar geen tepakken krijgen :)

Josefien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 18:44

haha ja zul je altijd zien..nou dan maar iets anders leuks aan toch?
ik heb vandaag een spijkerbroek aan die ik al heeeeeeeeel lang niet aan kon, hij zit prima..

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 19:10

lekker gevoel Josefien :)

dovish

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 19:31

Mag ik ook even binnenvallen? Zo te lezen gaan jullie allemaal erg goed, bavariajurkjes hoef ik me nog niet aan te wagen, haha!

Ik ben vorig jaar ongeveer 15 kilo afgevallen door flink op de koolhydraten te bezuinigen. Daarna is de aandacht verslapt en zijn er weer een paar kilo's bijgekomen. Een week of vier geleden weer halfbakken begonnen en twee week geleden écht. Fijn om de weegschaal weer naar beneden te zien gaan!

Heb wel een vraag aan jullie. Ik lees ook wel het één en ander over zondigen. Wanneer jullie een dagje of een weekendje zondigen, merk je dan ook dat je lichaam weer op gang moet komen als je weer begint? Ik vind dat wel lastig, met een weekend weg is het prettig als niet iedereen rekening met mij hoeft te houden, aan de andere kant vind ik het ook zonde van de moeite om ineens wel wat fouts te gaan eten.
Ik ben graag 'streng' (het voelt niet als streng) voor mezelf om te voorkomen dat ik heel gauw denk 'ach... wat is nou één reep chocola....'

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 19:41

Dat heb ik ook hoor,dan moet ik me er echt weer toe zetten.

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 19:48

Jaa heb ik ook! Denk dan ook vaak van, heb vanochtend toch al chocola gehad, dus kan dat koekje en die chips vanavond ook nog wel :P

dovish

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 20:00

ja, en omdat ik weet dat dat mijn valkuil is doe ik het gewoon niet. Maar.... wat als je een weekendje weg gaat? Dan moet je eigenlijk toch weer daarna met inductie beginnen een paar weken? Geen idee of het ook direct effect heeft op het afvallen. Jullie?

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 20:05

ik vind dit juist niet zo moeilijk om te doen, je aanpassen met uit eten gaan enzo. Dan neem ik gewoon vlees of vis, zonder aardappels etc.