Mindim schreef:Ik beperk me tot de ts, daar gaat het namelijk over.
Doe het dan ineens goed en steun haar of zeg niets.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BraveSpots schreef:Baxter schreef:Bravespots: Ik begrijp wat je bedoeld wat ts betreft... ze zit niet in een super gunstige situatie... maar dat is geen reden om zo met het leven van een nieuw wezen om te gaan vind ik... Niet als je zelf geen voorbehoedsmiddels hebt gebruikt en oud en wijs genoeg bent om de gevolgen daarvan in te zien...
Je omschrijft het imo niet correct. 'Niet super gunstig' is als je het kindje een beetje vroeger komt dan de planning en dat je daardoor nog niet helemaal klaar bent met de verbouwing van je nieuwe huis wanneer het kindje komt. Ofzo.
Wat de TS zegt is dat ze niet klaar is om in haar leven in kind op te voeden. Dat ze eronder door zal gaan. Dat het kind zal lijden onder haar situatie als ze het laat komen. Dat is meer dan 'niet gunstig'.
Nogmaals, waarom zou de TS niet in staat zijn om te beslisssen dat ze geen kind wil, maar wel in staat zijn om dat kind in een onmogelijke situatie goed op te voeden terwijl ze er zelf niet achter staat?
Dat zie ik niet in...
zap schreef:Ja en ts had niet door dat het eventueel bij een zwangerschap hoorde
Noem het dom, noem het niet logisch, maar he is nu eenmaal zo.
TS is er nu achter gekomen en ze heeft gelijk gereageerd. Als TS er eerder was achter gekomen had ze waarschijnlijk ook gelijk gereageerd.
Nogmaals, ts loopt echt niet bewust met een kind in haar buik om te wachten tot 16,5 week om dan pas actie te ondernemen (de actie waarvan ze heel en heel zeker is!).
Delphi schreef:zap schreef:Ja en ts had niet door dat het eventueel bij een zwangerschap hoorde
Noem het dom, noem het niet logisch, maar he is nu eenmaal zo.
TS is er nu achter gekomen en ze heeft gelijk gereageerd. Als TS er eerder was achter gekomen had ze waarschijnlijk ook gelijk gereageerd.
Nogmaals, ts loopt echt niet bewust met een kind in haar buik om te wachten tot 16,5 week om dan pas actie te ondernemen (de actie waarvan ze heel en heel zeker is!).
Nee, maar je weet wel dat je heel erg slordig bent met anticonceptie. Sorry hoor, maar dan weet je dat er kans in zit dat je zwanger kunt raken. Doe dan op zijn minst elke maand een testje. Is TS trouwens wel ongesteld geweest (heb ik misschien over heen gelezen)?
Mindim schreef:@limamambo, omdat drugsverslaafde zwangere vrouwen niets met dit topic te maken hebben.
Ayasha schreef:Mindim schreef:Ik beperk me tot de ts, daar gaat het namelijk over.
Doe het dan ineens goed en steun haar of zeg niets.
LimaMambo schreef:Mindim schreef:@limamambo, omdat drugsverslaafde zwangere vrouwen niets met dit topic te maken hebben.
ik heb het over de 18 weken mindim
ik vind dat je mijn vraag ontwijkt.. en ik neem dan aan dat je het dan wel normaal vind bij een drugsverslaafde..
waarom dan niet in het geval van ts?
want die 18 weken is nog altijd 18 weken
slimmerik schreef:Diep respect voor TS. Dat ze het geduld en begrip heeft voor de tegenstanders hier. Maar ook dat ze zó zeker is van haar keus.
Ze heeft ook geen keus. En het valt inderdaad binnen de wettelijke termijn. Dan moet ze het in haar situatie ook doen. Ik zie teveel voorbeelden van kinderen die ongewenst toch geboren zijn..... Hebben het vaak niet zo goed in hun jeugd met alle gevolgen van dien.
Zal voor de TS de komende tijd na de abortus zeker nog heel moeilijk gaan worden maar ze kiest voor haarzelf en het kind.... hoe bizar voor sommigen ook.