Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

dat klopt helemaal
) pittig daarin tegen heb ik niet al te veel moeite mee. Melk kan ik gewoon drinken , als ontbijt heb ik cornflakes met yoghurt. wel heb ik giga gauw heel vele gas en laat gewoon de hele dag flinke winden
, ben nooit bij een dokter geweest en loop er 4 jaar ofzo mee... ben 20 nu , als ik ergens ben moet ik altijd kijken waar de wc is voor het geval het verkeerd valt. Gister had ik een pot vol , maar nu weer diaree.. Heb op het moment geen eetlust of niks , werk wat naar binnen omdat het van mijzelf moet ik leef vandaag op half bakje cornflakes 2 sneetjes bruin brood en een stukje lasagna
. pff zover mijn darmpies! , het rommelt ook zo lekker daar binnen.Pijn in de ribben en ugh blij dat het weekend is! 
. als ik terugdenk dan vallen veel stukjes in elkaar.. 
Mijn vorige huisarts heeft een aantal jaar geleden al de diagnose PDS gegeven, maar ik bleef er toch onzeker over of dit het nu echt was.
. als ik last heb ga ik het liefst een blok om , gewoon even om de pijn eruit te lopen of het erger maken

De aanvallen bestaan uit misselijkheid, duizeligheid, neiging tot braken en ernstige krampen en soms steken in de buikstreek. Als ik op stap ga, moet ik altijd zorgen dat er een wc in de buurt is. Just in case, de kans is vaak erg groot dat ik hem nodig heb.
? [HK] Meer bokkers met een Chronische Darmziekte?
) krijgt, heb je wel een stuk meer rust!