Ben benieuwd naar een foto!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rebeccaa schreef:Ik heb even een vraagje, gister tijdens een hockeywedstrijd is een meisje nogal wild tegen mij aangesprongen en toen is mijn ringetje boven in mijn oor er compleet uitgevallen (het was zo'n ringetje met een bolletje er tussen) ik ving dat ringetje op (geen idee hoe) en die heb ik er gelijk weer doorheen gedaan, maar het balletje ben ik kwijt, nu heb ik volgens mij ergens nog wel een oud ringetje liggen maar moet je daarvoor naar de piercer of kan dat ook zelf in je oor doen?
En anders weet iemand waar je in Ede nieuwe piercings kan kopen, liefste van die knopjes voor bovenin die geen nikkel bevatten?
Ayasha schreef:Geen piercing maar ik heb mijn make up gisteren laten tatoeërenZie er vandaag uit alsof ik een botox behandeling heb gehad
Kimberley: dat is normaal, niet stoppen met mondwater, je piercing niet verwaarlozen omdat je even een weekje of wat moet "leven" met wat aanslag. Ga je niet dood van.Sowieso is het niet echt het mondwater maar meer de piercing die het veroorzaakt.
Horsii_mine schreef:Hmm..!
Mijn industrial is weer eens aan het etteren.. Heb hem nu al ruim een jaar, maar het gaatje dat het dichtst bij mijn oog zit gaat ongeveer eens in de 2 maanden ontsteken.. Wat kan ik hier nu het beste aan doen?
Bedankt alvast voor de tips!
Marloes__ schreef:Horsii_mine schreef:Ik heb het ondertussen voorzichtig gewassen met lactacyd (poeswas) erg mild en zeepvrij dus! En goed het sop weer weggespoeld en drooggedept. Hopelijk helpt dat een beetje
Geen zeep gebruiken... Gewoon spoelen met water en zeezout zoals je zelf eerder al aangaf. Succes.