[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Samiyah

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 22:45

Tof! Een rook staat ook nog op mijn verlanglijstje :j

Ben benieuwd naar een foto! :)

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 22:48

leuk!
hebbikook, moet alleen een korter staafje in dit is geen gezicht :D

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 11:50

Rebeccaa schreef:
Ik heb even een vraagje, gister tijdens een hockeywedstrijd is een meisje nogal wild tegen mij aangesprongen en toen is mijn ringetje boven in mijn oor er compleet uitgevallen (het was zo'n ringetje met een bolletje er tussen) ik ving dat ringetje op (geen idee hoe :') ) en die heb ik er gelijk weer doorheen gedaan, maar het balletje ben ik kwijt, nu heb ik volgens mij ergens nog wel een oud ringetje liggen maar moet je daarvoor naar de piercer of kan dat ook zelf in je oor doen? :)

En anders weet iemand waar je in Ede nieuwe piercings kan kopen, liefste van die knopjes voor bovenin die geen nikkel bevatten? :o

Ik heb bij aop (www.alloverpiercings.nl) besteld. Kun je gewoon een staafje uitzoeken en een balletje die je er op wilt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 12:59

Ayasha schreef:
Geen piercing maar ik heb mijn make up gisteren laten tatoeëren :') Zie er vandaag uit alsof ik een botox behandeling heb gehad :))

Kimberley: dat is normaal, niet stoppen met mondwater, je piercing niet verwaarlozen omdat je even een weekje of wat moet "leven" met wat aanslag. Ga je niet dood van. :) Sowieso is het niet echt het mondwater maar meer de piercing die het veroorzaakt.

Daar ben ik wel benieuwd naar :D (het bovenste)

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 20:52

mensen met een labret madonna? wisselen jullie de piercing zelf of laten jullie da doen bij een shop?
ik heb namelijk nog een piercing liggen maar durf deze niet zelf te verwisselen :P dat gepiel :P

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 23:44

Ja ik :D

Ik wissel hem gewoon zelf hoor.. Kan prima :) Gewoon voor de spiegel gaan staan, stop in de wasbak (heb wel eens gehad dat m'n piercing zo de afvoer in ging, haha :))) en dan maar pielen :D!

1e keer heb ik wel 2 uur aan die piercing lopen draaien tot ik het balletje er eindelijk af kreeg, maar dat kwam omdat m'n piercer hem er te strak op had gedraaid.

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 12:12

Hmm..!
Mijn industrial is weer eens aan het etteren.. Heb hem nu al ruim een jaar, maar het gaatje dat het dichtst bij mijn oog zit gaat ongeveer eens in de 2 maanden ontsteken.. Wat kan ik hier nu het beste aan doen?

Bedankt alvast voor de tips!
:)

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 13:30

Ik zag (al enige tijd terug) hier in het topic een hele gave navelpiercing voorbij komen, soort van spin ofzo? (niet het hangertje maar hoe die was gezet)
Heeft iemand hier toevallig nog een plaatje van, of diegene zelf? :o

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 18:10

Zo, deze muts heeft even een dagje zwaluwhoeve gepakt, met een nog niet helemaal genezen navelpiercing... :x
Nu een klein beetje geïrriteerd, maar het trekt gelukkig alweer een beetje weg...
Volgende keer toch maar gewoon aan het advies houden :o
En als er nog wel iets mee gebeurt, eigen schuld, dikke bult.. (al hoop ik van niet :+)

danielle_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 19:12

Hoop ook dat er niks verder gebeurd, hoelang heb jij je navelpiercing nu?
Ik heb hem vandaag 4 weken en wacht nog wel even met zwemmen/sauna enz.

Monnie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 20:27

oee musli!

ik had ook een vraagje over de zon, ik heb mn navelpiercing nu 2,5 week en vroeg me af of je gewoon onder de zonnebank e.d mag?

MARILYN_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 20:31

Ik ben na een weekje ook gewoon weer onder de zonnebank geweest, had er voor de zekerheid wel een pleister overheen gedaan

Monnie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 20:33

dan heb je een vierkantje op je buik _O- of niet? :))

MARILYN_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 20:41

Haha nee, dan lig je wel heel lang onder de zonnebank als je gelijk al kleurverschil ziet :+
Ik heb ff papier erbij gepakt wat ik bij mijn piercing kreeg daar staat: Maak je gebruik van een zonnebank, bedek dan je piercing of gebruik de zonnebank even niet, dit voorkomt irritatie.

Monnie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 20:42

dankjewel !

weten jullie waarom de ene shop met staafjes werkt als genezingspiercing en de ander met een ringetje?

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 21:17

Ik heb de piercing nu zo'n 5 weken... Het ging onwijs goed, dus had de gok genomen ;)
Ach, weer even goed in de gaten houden.. Maak me er niet echt druk om!

danielle_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 21:18

Ik kon kiezen of een staafje of een ringetje maar ben voor het staafje gegaan :)

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 21:19

Horsii_mine schreef:
Hmm..!
Mijn industrial is weer eens aan het etteren.. Heb hem nu al ruim een jaar, maar het gaatje dat het dichtst bij mijn oog zit gaat ongeveer eens in de 2 maanden ontsteken.. Wat kan ik hier nu het beste aan doen?

Bedankt alvast voor de tips!
:)

Uhm.. Er komt nu pur (ik weet dat het pus is maar pur klinkt leuker :+) uit mn piercinggat gelopen.. Moet ik nu met zeezout schoonmaken? Help? :o

MARILYN_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 21:21

Misschien morgen ff langs de piercingshop gaan ? Heb je gewoon titanium erin ?

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 21:22

MARILYN_ schreef:
Misschien morgen ff langs de piercingshop gaan ? Heb je gewoon titanium erin ?

De piercingshop zit op 2 en een half uur met de trein :Y) Heb er gewoon het staafje in zitten wat ze er toen in hebben gedaan, geloof inderdaad titanium ja :j

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 22:12

Ik heb het ondertussen voorzichtig gewassen met lactacyd (poeswas :+) erg mild en zeepvrij dus! En goed het sop weer weggespoeld en drooggedept. Hopelijk helpt dat een beetje :)

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 06:16

Horsii_mine schreef:
Ik heb het ondertussen voorzichtig gewassen met lactacyd (poeswas :+) erg mild en zeepvrij dus! En goed het sop weer weggespoeld en drooggedept. Hopelijk helpt dat een beetje :)

Geen zeep gebruiken... Gewoon spoelen met water en zeezout zoals je zelf eerder al aangaf. Succes :).

kimmie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 06:38

Marloes__ schreef:
Horsii_mine schreef:

Geen zeep gebruiken... Gewoon spoelen met water en zeezout zoals je zelf eerder al aangaf. Succes :).

idd geen zeep gebruiken hoor.. Kan alleen maar meer gaan etteren

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 09:51

kimmie88 schreef:
idd geen zeep gebruiken hoor.. Kan alleen maar meer gaan etteren

Volgens de fles is het zeepvrij.. Daarom had ik het gebruikt.. Maar dan ga ik even zeezout halen.. :)

Amigo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 11:15

ik ga vanmiddag tepelpiercing zetten :=