Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
PattyOosten schreef:fargo schreef:Wat jammer dat jullie niet reageren op mijn reacties.
Ik heb gereageerd. Ik heb lang DMSO creme moeten smeren, maar als je het chronisch hebt, helpt dat niet meer. Verder ben ik ook niet zo van de alternatieve geneeskunst. Als je op MSM zoekt, zie je ook een hoop kwakzalverij, maar als het voor jou werkt, is dat natuurlijk hartstikke fijn
helaas.. verder ben ik zelf zoiezo neit echt een persoon die houd van nieuwe probeerseltjes heb zoveel dingen geprobeerd ( en ik ben echt een ramp met medicijnen innemen * innemen --> braakneigingen --> alles eruit gooien --> ellendig en ziek voelen ) en wil geen extra dingen meer heb nu weer diclovenac waar ik nog niet veel van merk maar doe mn best erin te geloven.. Zicootje schreef:@fargo... is het al getest op mensen , de methode die jij beschrijft ?
) op zich meestal best positief staan tegen het nemen van supplementen als die kunnen helpen en ondersteunen maar dat ze er jammer genoeg weinig van af weten. Zo ben ik zelf elke keer aan het zoeken gegaan en heb het dan wel weer aan mijn DA voorgelegd in het geval van mijn paarden.
- sorry
).
MAAR: De werking is voor mens en dier het zelfde qua inwerking op het lichaam.
) over magnesium en de werking ervan.
!
Ja, echt balen maarja.. 

Bij mij wisselt het tussen bloedheet en ijskoud, ook ik heb een enorme haargroei op mijn arm gehad maar dat is ook weer weggegaan. Ik heb ook veel problemen met de huid zelf, ik kan daar niet meer normaal vervellen. Dat moet ik in bed eraf halen en is een zeer naar gevoel.

.
Donderdag het hele spul in geladen, de pony's voor het eerst op een vrachtwagen ging super, en daar alles weer uitladen. Moest hun oude boxen nog leeg halen. Ik heb dus veel te veel gedaan
Zit weer aan de tramadol sinds maanden. Maar de heren staan droog met veel dag licht, weer eens wat anders, Ynos heeft steeds sjans met een 21 jarige merrie
Ik slaap beter, moet meer fietsen heb te weinig fiets eelt
Doet een beetje zeer aan de bips. Te lang niet meer gefietst.