appiesjappie schreef:pfff ik heb nog steedslastig. Voel me nu rr in mn hoofd. Mn hoofd wil lenkker hangen op mn armen en mn gezicht is helemaal warm
Niet aan denken

En je bent niet lastig

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
appiesjappie schreef:pfff ik heb nog steedslastig. Voel me nu rr in mn hoofd. Mn hoofd wil lenkker hangen op mn armen en mn gezicht is helemaal warm
CRos95 schreef:Ja hoor, Bij mij is het begonnen door gekneusde ribben. Daardoor ging ik heel raar ademhalen en ik heb ik een hele tijd half gehypert zegmaar... dus je kan het ook medisch zoeken
Thats_Me schreef:Ja, maar zoals jij dat zo omschrijft herken ik daar dus niets van. Ik heb veel zitten lezen de afgelopen tijd maar herken dus vrij weinig van al die verhalen. Vandaar ook mijn vraag of er nog andere triggers zijn voor hyperventilatie. Ik kan mijn plaatje van ziek zijn niet in het hokje hyperventilatie zetten.
Jockey_my schreef:CRos95 schreef:Ja hoor, Bij mij is het begonnen door gekneusde ribben. Daardoor ging ik heel raar ademhalen en ik heb ik een hele tijd half gehypert zegmaar... dus je kan het ook medisch zoeken
Bij mij is het begonnen met gebroken ribben.
Bij mij gaat het gelukkig steeds iets beter! durf ik nu eindelijk te zeggen.
Ik heb veel baat gehad bij een aantal reiki behandelingen, en heb ook universele energie gedaan.
Nu heb ik er veel minder vaak last van, ook minder last van angst aanvallen.
Ben nu aan het proberen om wat gezonder te eten, meer viezemientjes in de hoop het nog iets beter te krijgen.
Vooral probeer ik ook veel ''weg'' te denken, of denken o dat houd wel weer op.
Af en toe heb ik nog wel een rare hardslag, of pijn in mijn linkerarm, maar daar probeer ik niet meer
zo van in paniek te raken als in het begin.
Ik heb het trouwens ALTIJD koud.