Focussed schreef:[naam] schreef:Kan je beter dat spul van mij proberen. Plante System. Dat is bij elkaar 30 euro en daar doe je veeel langer mee.. Zit nog geen troep in ook.
Beetje voorbarig om Clinique "troep" te noemen. Toch wel een reinigingsproduct en make-upmerk met de minste "troep", zoals jij het graag noemt, erin.
Blijkbaar dus niet.
Maargoed, onder troep versta ik dus kankerverwekkende stoffen als parabenen enzo.
Ik eet dagelijks een potje dagcrème.
Nee even zonder gekheid. Ik weet het ook allemaal niet zeker natuurlijk. Maar ik koop het liefst dingen waar geen dingen inzitten die ooit als 'slecht' zijn verklaard. Want al die onderzoeken van tegenwoordig zijn ook deels gebaseerd op verkoopresultaten, al wordt dat natuurlijk niet naar de buitenwereld bekend gemaakt. Denk maar als al die dingen als 'melk is goed voor elk' waar ze nu weer op terugkomen. Allemaal van die onderzoeken die eerst positief zijn, en dan weer negatief. Ik wordt er een beetje moe van. Dan maar zo min mogelijk dingen die ik niet vertrouw.
niet zo slim dus! Wie wilt ze overnemen?
) , gestart 1x daags benzoylperoxidehydrogel 10%. Van de huisarts mocht ik het toendertijd maar 2 weken gebruiken, volgens de dermatologen is er pas duidelijk resultaat te zien na 3 maanden. Ik begrijp nu ook beter hoe het werkt waardoor ik er wat minder angstig voor ben
)

vanaf dat ik puistje 'in de maak' begin op te merken, gebruik ik het en verdwijnt dat puistje binnen een dag
) ook benzac gebruikt maar bij mij hielp het niet heel veel.