Wie heeft er nog meer een gave ?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Madeliefjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 21:24

Hoe moet ik dat visueel zien een coconnetje maken?? Dat je zelf denkbeeldig in een cocon zit? Dat klinkt nu een beetje raar als ik dat zo zeg. Haha.

Ayasha
Blogger

Re: Wie heeft er nog meer een gave ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 21:25

Ja, stel jezelf voor dat je in een veilig zelf gebouwd coconnetje zit, niemand kan aan je, niemand kan je raken... Er kan alleen maar positieve energie door... Er is heel veel rust.. :)

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 21:26

en een stukje aan de grond en bij je kruin open laten dat de goeie energie van boven erin kan en de slecht via de grond wee weg.

Madeliefjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 21:26

Ik ga het proberen. Er is op dit moment ook best veel negatieve energie om me heen dus het zal sowieso goed zijn om te doen.

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 21:27

tja ..... t is zo simpel maar je moet even weten hoe t moet ... en das moeilijk als je niet ziet wat je doet

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 21:27

Kan idd ook SF maar die vind ik zelf vaak wat moeilijker, maar dat zal ook van persoon tot persoon af hangen, uiteindelijk is het toch wat je zelf het "meest logisch" vindt...

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 21:28

dat is geheel waar. gewoon waar je je goed bij voelt en veilig bij voelt.

Madeliefjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 21:31

Ik ga er mee aan de slag. Dankjewel.

Toch zou ik wel eens willen praten met een heel goed medium ofzo. Ik heb zo het idee dat ik anders ben en dat er dingen met mij zijn waar ik zelf de vinger niet op gelegd krijg. In de tijd dat ik nog een bijbaantje had bij de appie kwam er regelmatig een man langs en die bleef maar zeggen er is iets met jou maar ik mag het niet zeggen, je moet het zelf uitzoeken. Maar ik heb echt geen idee.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 21:32

Madeliefjes: zulke dingen zijn apart om te horen, maar hoe minder je er bij stil zal staan hoe sneller je het te weten gaat komen, "go with the flow". :)

E_Nalanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 21:35

Wat een leuk en bijzonder topic! Dat mensen kunnen communiceren met dieren enzo, heel bijzonder! :)
Dat van mij zal wel niets bijzonders zijn, maar ik heb best vaak dat ik allemaal emoties door elkaar heen voel, raar gevoel in mijn keel/hals.... Dan voel ik me sterk en dan opeens kan ik wel huilen.. Vreemd vind ik dat! Ook dat gevoel van mijn hoofd tot mijn schouders is niet echt te beschrijven...

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 21:35

soms heb je als para mens ook nog wel eens zo n moment dat je denkt van jeetje ... ben ik n beetje met dieren en mensen die dood zijn oid. aan het praten. Maar omdat je het kunt is het gewoon een verrijking van je leven.

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 21:36

en een goed medium vinden is inderdaad een crime.

Madeliefjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 21:37

@Pharagirlke Ja beetje jammer dat ik dan iemand ben die daar heel veel over gaat nadenken. Nu zie ik die man niet meer omdat ik daar niet meer werk. Al was het rare dat ik een paar maanden geleden in het winkelcentrum was en die man zag lopen. Ik zei tegen mijn moeder, kijk dat is die man die al die dingen tegen mij zegt. Dus wij achter die man aan de hoek om, is ie spoorloos verdwenen. Dat was heel raar. Maar hij zei echt dingen waar ik helemaal niks mee kon. En dan vroeg ik hem wat hij bedoelde en dan zei hij steeds, ik kan het je wel zeggen maar je moet het zelf uitzoeken. En dan zei hij ook nog, normaal hou ik mijn mond tegen mensen maar er is iets met jou dus ik moet het zeggen.

Madeliefjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 21:39

Ik heb al helemaal geen idee wat een goed medium is. Je hoort zoveel slechte dingen. Dus mocht iemand een goede weten...

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 21:40

ik had vroeger ook rare dingen hoor. als baby zijnde al. Mn mams werd knetter van mn gejank. maar in de badkamer is zuiver deed ik niet huilen .... rara

geloof dat ik dadelijk rond 22.00 uur a 23.00 uur weer langs mn bovenbuurman kan gaan en hem de hel in kan gaan prijzen. Gekke man .... bah

Madeliefjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 21:41

Wat doet jouw bovenbuurman dan??

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 21:43

is niet helemaal 100 procent .. is syzofreen .. schrijf t waarschijnlijk niet goed maar toch ...
Heb m laatst helemaal verrot moeten schelden en dan is hij weer even stil. Heel mn keuken is naar zn mallemoer. Het plafond athans omdat hij lekkage heeft gehad zegt hij. maar dat is niet zo. Heeft gewoon lopen klote met water geloof ik.

en regelmatig breekt ie zn kot af zeg maar. En dat hoor ik allemaal zeer goed.

Madeliefjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 21:44

Oh das minder! Kan je daar niet wat aan laten doen? Weet niet of het een huurwoning is? Lijkt me niet helemaal normaal.

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 21:46

is t ook niet. Maar de woningbouw en politie doen helemaal niks.
Dus dan zelf maar zorgen dat ie stil is. door woest aan zn deur te staan. T is maar goed dat laatst niemand t heeft gehoort want oei oei oei ... was niet goed om te horen.

Madeliefjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 21:48

Jammer dat ze er niks aan kunnen doen. Dan moet je het zelf oplossen en dat is altijd balen.

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 21:50

inderdaad.

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 21:53

maargoed terug naar t onderwerp ....

aikon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 11:13

Ik kan me goed vinden in het "mee" liften van geesten. Ik kom liever niet op begravenissen. Er gaat dan een hele rij "nieuwe"geesten mee naar huis, of ik wil of niet. Het zijn geesten die de weg kwijt zijn, niet weten waar ze naar toe moeten. Ze voelen aan dat ik erg gevoelig ben en liften mee. Het kost me veel moeite om ze wijs te maken dat ze naar het licht moeten, vele blijven liever waar het hun vertrouwt is. Ook al weten ze dat er veel verandert is. In dit geval vraag ik mijn gidsen en begeleiders om me te helpen. Dat werkt meestal. Zo was ik bij de begravenis van mijn tante en nam heel veel mee naar huis. (ik probeerde daarvoor al me af te sluiten, maar is mislukt.) Na een paar nachten heb ik hulp gevraagt en gekregen, ik zag voor mijn geestes oog dat er licht van boven kwam en er een hele stroom aan geesten bij mij weg getrokken werd. Ook mijn tante. Ze stak nog smekend haar armen naar me uit, ik wist dat ze verder moest. ;(
Zo voel ik ook wel dat er af en toe iemand naast me in bed ligt, kan een gids zijn soms iemand anders. Zolang het goed voelt laat ik ze, anders jaag ik ze echt uit me bed, desnoods met een stortvloed aan scheldworden. }> Ik heb 1x gehad dat ik een week beneden heb geslapen omdat een "meneer" het niet eens was dat ik hem niet bij me wouw hebben. Na die week was ie weg :D

Samirah22

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 12:10

ik heb denk ik een "gave" voor katten, ik kan ook niet prescies uitleggen watvoor gave.

maar ik voel katten heel goed aan met wat ze willen wat ze voelen en hoe ze kunnen reageren.
ik heb het al sinds dat ik een baby ben dat ik goed met katten overweg kan gaan, en heb natuurlijk me hele leven al katten gehad. heb nu nog 2 lieve katers.

ook als ik bij mensen thuis kom en ze hebben katten dan zitten ze meestal gelijk bij me ik weet echt niet hoe het kan.

ook als ik op de wegrij voel ik heel vaak of er elk moment een kat over kan steken en soms heb ik het ook goed ! heb daarom nu al in die 22 jaar zo'n 11 katten van de weg afgehaald.

mijn leven draait ook om katten ik zou echt niet zonder ze kunnen en mijn droom is natuurlijk ook om een eigen katten opvang op te richten.

dit is nog geen eens het hele verhaal wat ik met katten meemaak het is zo veel !

:j

_lieff_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 12:13

ik kan geesten zien