Verstandig afvallen voor Jojo-ers 4.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bjarni

Re: Verstandig afvallen voor Jojo-ers 4.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 00:29

Goeieavond! Heb mezelf voorgenome regelmatig hier te blijven kijken om gemotiveerd te blijven, ben alleen niet zo heel goed in het volgen van topics maar doe m'n best.

@ Duke, gefeliciteerd! het mag nog niet :)

Mijn schema vandaag:
O: klein schaaltje yoghurt met schepje herbalife voor de smaak (heb ik nog staan van eerdere poging)
volkoren boterham met sandwich spread
T: volkoren boterham met sandwich spread
volkoren cracker en mandarijn
L: 2 boterhammen met 30 + kaas en mandarijn
T: 2 volkoren crackers met filet americain
A: kant en klare quiche met mozarella en tomaat (had geen tijd om thuis te eten dus dan dit maar) cherrytomaatjes, paprika en komkommer.
T: niks, cursus gehad en net pas thuis.

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 00:36

Tja tussendoor iets pakken schiet er bij mij door de weeks gewoon bij in! Ik heb een vreselijk drukke baan waarin ik niet zomaar weg kan lopen om even iets te eten helaas........

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 08:59

supersambo schreef:
Angela_ schreef:
Iemand vroeg hier om een hardloopband, ik zou er zelf nooit een aanschaffen. Als je rent op de weg of in het bos verbrand je veel en veel calorieen, het is goedkoper, en veel leuker. De meesten zijn echt ontzettend duur!

Ja dat is waar, maar buiten rennen belast je enkels en knieen wel meer (en laat ik nu net afgelopen zomer mijn enkels gebroken hebben) plus ik heb een kleine, kan ik dus mooi lopen terwijl smurfje op bed ligt.

Ik heb ook twee kleine kinderen. Valt dan niet mee om buitenshuis te sporten. Ik ga nu vaak vlak na het eten (omdat hier de Curvesvestiging al om 19:30 uur sluit, moet je voor 19:00 uur binnen zijn). Daarom ook mijn idee om dan zo'n Zumba-dvd te kopen. Kan m'n oudste dochter (van 3 jaar) ook nog leuk meedoen. :D

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 09:18

Duke dat is een leuk idee ja! een zumba dvd :) en dan met je dochtertje da's leeeuk :D

ontbijt: flinke bak brinta met muesli.. kan ik tot 12 uur op doen :)

NiNa_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 10:33

zon zumba dvd lijkt me ook echt leuk, denk alleen dat mijn broertjes en zusje en vader me KEI hard uitlachen als ik dat aan het doen ben :+
houd het voorlopig op 2 a 3 keer per week een half uur op de hometrainer flink door trappen

O:meusli met magere melk
T: crackot
M: 2 volkorencrackers met kaas en komkommer, beschuit met iets zoets.
T:iets van fruit met een crackot
A: ?

die meusli valt trouwens wel mee 160 kcal en een heel vol gevoel, dat heb ik niet als ik brood eet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 10:57

Mik_ schreef:
Sport je ook?
Wat doe je in de week??

Ik loop 4 keer in de week hard en zwem 1 keer per week. Daarnaast ben ik nog wat met paarden bezig, maar ik rij niet.
Als ik een keer zondig, of me flink volvreet kan dat geen kwaad. Ik kom niks aan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 10:58

Airborn schreef:
Hmm, spieren zijn misschien zwaarder dan vet, maar ze verbruiken wel meer calorien. Waardoor je dus sneller afvalt :P

Ook al dieet ik niet, ik val toch af. Niet zo snel welliswaar, maar toch.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 10:59

Ik heb die zumba DVD, erg leuk, maar niks voor mij hahaha!

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 11:42

Ik ben het echt zat!! dat er amper tot niets vanaf gaat meer.
Volgens me moeder zit ik op t goeie gewicht, maar vind ik niet het kan beter.

O: Klein bakje yoghurt (ik was laaaaat uit bed dus geen trek!)
L: 2 broodjes met kaas
T: appel
A: ?? dat weet ik nog niet.

NiNa_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 11:47

Buckje schreef:
Ik ben het echt zat!! dat er amper tot niets vanaf gaat meer.
Volgens me moeder zit ik op t goeie gewicht, maar vind ik niet het kan beter.

O: Klein bakje yoghurt (ik was laaaaat uit bed dus geen trek!)
L: 2 broodjes met kaas
A: ?? dat weet ik nog niet.

hoeveel weeg je dan en wat is je lengte?
op het laatst gaat het het langzaamst

heb net gewoon koude mie staan eten die over was van maandag :o ...

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 12:29

Mijn gewicht.. 60 kilo bij een lengte van 1,65 maar ik ben echt stevig op mijn heupen en daar zit ook genoeg vlees dat wil ik gewoon kwijt!
Ik kom heel makkelijk aan, maar afvallen dat wil weer niet kan het niet andersom ? :')

Voor vanavond heb ik maar een doos Bahmi speciaal met kip ketsjap uit de kast getrokken.
Zo even een groentenpakket, kip & komkommer halen en dan eten we dat maar vanavond!
Owww enne daar zit mie in de doos! ;) :P

NiNa_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 12:41

Buckje schreef:
Mijn gewicht.. 60 kilo bij een lengte van 1,65 maar ik ben echt stevig op mijn heupen en daar zit ook genoeg vlees dat wil ik gewoon kwijt!
Ik kom heel makkelijk aan, maar afvallen dat wil weer niet kan het niet andersom ? :')

Voor vanavond heb ik maar een doos Bahmi speciaal met kip ketsjap uit de kast getrokken.
Zo even een groentenpakket, kip & komkommer halen en dan eten we dat maar vanavond!
Owww enne daar zit mie in de doos! ;) :P

handig!!
als het zo geregeld zou zijn, met moeilijk aankomen en makkelijk afvallen wat een feest zou dat zijn hahah
probeer aan mijn beweging te komen vandaag ga de hele tijd boven naar de wc heb ik toch weer een trap op gelopen :)*

Uppojono

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 12:50

Ik heb gisteravond na het rijden gezondigd met een eierkoek, maar dat is volgens Sonja, een goed tussendoortje..

Voor vandaag ziet mn schema er als volgt uit:
O bakje muesli met magere yoghurt
T -
L 2 volkoren broodjes met Pindakaas (Slankie kaas is op :S)
T Appel
A Aardappelen, sperziebonen, kipfilet en magere aardbeienyoghurt

Maar aangezien ik net mn broodjes heb opgegeten. Vrees ik dat ik niet de hele middag op 1 appel ga redden. Dan eet ik nog 2 biscuitjes en een augurk.. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 13:00

Ik heb net lekker gesport! Had maar 1 beschuit gegeten vanmorgen en toen gaan sporten.. Wou eens proberen of dat werkte, schijnt wel goed te zijn om met een lege maag te sporten omdat je dan meteen op de vetverbranding overgaat, maar op een lege maag sporten lijkt me niet echt fijn, dus 1 beschuitje. Ging prima! Had eerst de fitness apparaten gedaan, lekker zwaar en daarna nog crosstrainer en dat was zwaar! Daarna nog lekker in de sauna gezeten :D Ben trots op mezelf ;)

NiNa_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 13:05

Relaxed schreef:
Ik heb net lekker gesport! Had maar 1 beschuit gegeten vanmorgen en toen gaan sporten.. Wou eens proberen of dat werkte, schijnt wel goed te zijn om met een lege maag te sporten omdat je dan meteen op de vetverbranding overgaat, maar op een lege maag sporten lijkt me niet echt fijn, dus 1 beschuitje. Ging prima! Had eerst de fitness apparaten gedaan, lekker zwaar en daarna nog crosstrainer en dat was zwaar! Daarna nog lekker in de sauna gezeten :D Ben trots op mezelf ;)

+:)+
ga vanmiddag, een half uur tot een uur op de hometrainer zitten en dan flink fietsen..vetverbranden en conditie opbouwen hoop ik :P

Uppojono

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 13:08

Ik ben ook een tijdje fanatiek in de sportschool geweest, maar ik ging er steeds met meer tegenzin heen. Ik vind het gewoon echt niks aan. Of ik het nu alleen doe of met een vriendin, ik vind het verschrikkelijk. ZUmba heb ik ook een tijd gedaan, vond ik wel erg leuk. Maar aangezien je lid van de sportschool moet zijn en ik slechts 1 keer in de week kan, op het tijdstip dat Zumba wordt gegeven ben ik daar maar mee gestopt..

Maar ik loop dagelijks ongeveer een uur met de hond en rij dagelijks 2 paarden, dus met de beweging komt het wel goed..

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 13:12

Dat doe je knap met een lege maag sporten! Ik word dan altijd zo vlekkerig voor mijn ogen dat trek ik echt niet!

Ik ga meestal in de middag weg als ik honger heb, zodat ik niks kan pakken. :')

NiNa_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 13:17

zijn hier trouwens nog mensen die carnavallen??
en hoe doen jullie dat dan met al die alcohol en missschien wel het belangrijkste hoe verkleed? :D

Airborn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 13:18

Hmm, wat een hele goede is vóór en ook na sporten, is iets eten met veel eiwit erin. Dat word namelijk bijna niet omgezet naar vet, en is wel heel goed voor de spier opbouw. En geeft wel wat energie, én een vol gevoel. Dus bak joghurt voor het sporten, en gekookt eitje en gerookte kip erna ofzo.
Had gisteren echt raar maar lekker avond eten :D GErookte kip, mager én lekker, een avocado, tomaten, en groot stuk komkommer :D

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 13:18

Ik doe er niet aan, als ik ergens een hekel aan heb is het zuipende mensen die niet meer weten wat ze doen. :o
Kan ook niet tegen die drukte klap ik helemaal dicht, en alchohol kan ik zelf niet drinken ivm medicijnen + ik vind het vies. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 13:19

Met carnaval kijk ik nergens naar. Dat is echt mijn tijd van het jaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 13:20

Buckje schreef:
Dat doe je knap met een lege maag sporten! Ik word dan altijd zo vlekkerig voor mijn ogen dat trek ik echt niet!

Ik ga meestal in de middag weg als ik honger heb, zodat ik niks kan pakken. :')

Goed lezen ;) Heb dus niet met een lege maag gesport, maar met 1 beschuit :P Lege maag lijkt mij ook niet echt fijn :n

Iris1702

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 13:27

Vandaag:

O: 2 crackers met stoop
T: 2 kiwi's
L: krentenbol en 2 crackers met slankie sambal, mineola
T: cup a soup kip
D: aardappels, asperges met ham en een eitje
T: ??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 13:30

Mijn eetschema van vandaag:

O: 1 beschuitje met boterhamworst
T: niks
L:3 beschuitjes met kaas en appelstroop
D: aardappelpuree met rode kool en kip
T: niks

Ramooontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 13:32

Hallo!

Mag ik mij ook melden? Ik wil er graag zo'n 6 kg af en ga dit doen met Sonja Bakker. Ben er al eerder 10 kg mee afgevallen en er is nadien niets bij gekomen. Maar ik ben toen gestopt met SB omdat ik ging samen wonen, dat is nu uit en ik woon op mijzelf dus kan lekker zelf beslissen wat er in huis kotm en wat ik eet! :D

Nu die laatste 6 dus, laatste zijn het moeilijkst maar moet lukken! Zit nu ook midden in mijn tentamenperiode maar gaat aardig goed. Ik sport ernaast ook veel (ong. 4 keer per week) dus ik eet meestal wet iets meer, vooral fruit!