Ik geloof dat Red_Savage een opleiding doet of gedaan heeft.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik geloof dat Red_Savage een opleiding doet of gedaan heeft.

aardbeitje_ schreef:Inderdaad.
Had ik al verteld dat ik van papa en mama een anti-eyebrow piercing mag?
Iemand hier ervaring mee?
. Naald verhit met een aansteker, koude douchestraal op m'n buik en doorgeprikt. Zal het ook nooit meer doen, overigens geen last gehad van ontstekingen of wat dan ook, gelukkig.
tis misschien niet zo verstandig om te doen .. heb er gelukkig nog nooit 1 ontstoken gehad

Altijd goed gegaan!
Majo schreef:Weet je wat ik laatst bij iemand zag? Een piercing dóór de lip! Dus niet zo'n ringetje onder je lip, maar deze zat er echt doorheen! Dus door het gedeelte waar je lippenstift opdoet zeg maar, en dan de onderlip. Het was een staafje.
Ik kreeg er helemaal kippenvel van, dat moet me toch een potje zeer doen!!
prachtige piercing!liannes schreef:kleiner in doen, die van mij is 12 geloof ik.
en néé dat kan je niet kijken met etenstijd
Alleen zit er aan de achterkant een klein bultje. Hij zit er al langere tijd. Ik ben ermee naar de huisarts geweest. (dichtsbij zijnde piercingshop is minimaal 17 km verder op
) De huisarts wilde mijn piercing eruit halen, maar dat wilde ik niet
Ik moest mijn piercing elke dag nat maken met gekookt water en wat zout erbij. Van de piercer had ik waterstofperoxide mee gekregen, dat was ook goed zei de huisarts alleen omdat de 'ontsteking' aan de binnenkant zit heeft de waterstofperoxide weinig nut. Toen ik een week mijn piercing heb behandelt met het gekookte water was het bultje bijna weg. Alleen daarna is hij weer terug gekomen toen ik een dag was vergeten om het water erop te doen
De waterstofperoxide ben ik mee gestopt omdat het slecht is als je het langere tijd gebruikt. Toen heb ik even met sterilon ontsmet omdat we niks anders in huis hadden, maar dat is blijkbaar ook niet erg goed. Binnenkort wil ik anders spul gaan halen om te ontsmetten, maar welk spul is goed en waar kan je het halen? En dat bultje, gaat dat ook nog weg?
Maar ik zou blij zijn als jullie een beetje kunnen helpen