Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik zit er echt helemaal doorheen. Mijn vriend heeft nog geprobeerd te bellen, maar zowel mijn behandelaar als begeleider waren niet meer aanwezig. Die zijn er maandag pas weer. Ik word dus gewoon helemaal over de zeik het weekend in gestuurd. Ik ben zó boos gewoon, vind het echt idioot.
vind het écht vervelend voor je en dan druk ik me nog zacht uit! Kunnen ze dat wel maken? Ze zijn toch een instantie die hulp moet bieden, ook op momenten dat het wat zwaarder is? Weet eigenlijk niet of dit zomaar kan, zij krijgen er toch voor betaald om jou te helpen? Als jij het nou niet zou willen dan is het een ander verhaal maar dat is in deze niet aan de orde.
) gelijkwaardig zijn, maar dat de begeleider wel veel meer macht heeft. Dat je daar voorzichtig mee om moet gaan en zeker geen misbruik van moet maken.
Heb je het naar je zin gehad? Succes met je solls, als het niks zou worden dan ben je in ieder geva lweer een ervaring rijker. Zal voor je duimen.
Wat jammer (zacht en netjes uitgedrukt) dat je de groep nog niet in mag, maandag weer een gesprek, gaat je vriend mee? Is het gegrond dat je om die reden de groep niet meer in mag vind je zelf? Hoe hopen ze dat het verder zal lopen? wel fijn dat je nog wat voldoening kunt halen uit muziek, zelf vind ik muziek luisteren en meegalmen
ook altijd erg prettig, zet meestal een muziekje op dat bij de situatie past of hoe ik me voel. Succes morgen bij de arst, hoop dat hij je medicatie zo aan kan passen dat jij je er prettig bij zal voelen. Hoe is het nu trouwens met Droef?
Hoop dat het morgen allemaal goed zal gaan, zijn collega's komen ook terwijl hij (en ik) daar niet op zitten te wachten, we hebben er nou niet echt veel aan gehad, helaas. 
Vanavond geen plannen, wilde naar stal gaan maar ik kreeg telefoon en toen was het alweer te laat, hoop morgen nog even te gaan. Nu dus thuis op de bank, de laatste avond alleen, daar moet ik maar van genieten. Zijn collega's komen ook richting het vliegveld terwijl mijn vriend dit niet wilt en ik vind het ook niet nodig, zij komen op eigen gelegenheid. Ze komen omdat de commandant ook komt en hij hen (als collega's van) dan wel zal missen? Eigenlijk komen ze dus voor zichzelf om een witvoetje te halen.