Mensen met een Burnout / Overspannen IV

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Mensen met een Burnout / Overspannen IV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 16:54

Heee PW wat ongelooflijk naar zeg!! Heel goed dat je gewoon bij je standpunt bent gebleven, petje af.
Ik kan me voorstellen dat je je heel erg klote voelt, je zult toch moeten wachten tot dat gesprek. Ik vind die behandelaar niet lekker klinken eerlijk gezegd.. Ik begrijp wel dat ze het vervolgens aan de groep vraagt maar je weet in dat soort situaties dat zij ook niet sterk in hun schoenen staan en echt niet zullen vertellen wat zij vinden.

Dat jij nu de groep niet meer inmag vind ik erg vreemd! Ook niet bij die mannelijke behandelaar? Misschien weet ze van haarzelf dat ze niet helemaal eerlijk tegenover jou is geweest en is ze bang dat je het met de groep bespreekt?

Ik krijg het idee dat ze je gewoonweg niet mag vanaf het begin en dat ze daarom zo doet. Je kunt niet omdat iemand eerlijk aangeeft dat haar iets dwars zit mbt de begeleider buitensluiten uit de groep omdat het haar niet zint.

Héél vreemde gang van zaken! Heel rot dat je nog een week moet wachten, probeer contact te krijgen met je eigen begeleider die andere.

Heel veel sterkte meis!

PS ik ben met mijn afstudeerscriptie bezig, ik heb mijn opleiding Maatschappelijk werk en dienstverlening versneld gedaan. Begin januari heb ik mijn diploma als het goed is. Ik ben nu op zoek naar een bijpassende baan, die kreeg ik wel vanuit mijn stage alleen daar heb ik ontslag genomen aangeizen ik het te ver reizen vond (2 tot 3 uur) en die nieuwe groep toch wat te zwaar voor me was.

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 17:07

Die andere heb ik dus gebeld en de voicemail ingesproken. Ik hoop dat die vandaag nog terugbeld, maar heb het vermoeden dat dat niet meer gaat gebeuren. Morgen werkt hij niet, dus dan moet ik er het weekend mee in.

Bij die man mag ik inderdaad ook niet in de groep. Dat vind ik erg jammer, omdat ik daar afgelopen dinsdag een heel goed gevoel bij had. Misschien is ze inderdaad bang dat ik dingen in de groep bespreekt, maar ik denk eerder dat het vanwege mijn 'slechte gedrag' is en het feit dat ik weer weggelopen ben. Ik heb het idee dat ze het er dan op gooit dat dat voor de anderen uit de groep een onveilig gevoel oplevert. Zoeits. Ze weet het echt wel weer zo te draaien dat ik er uiteindelijk zwart uitkom zeg maar. Ik heb ook aangegeven dat ik me niet opgewassen voelde tegen haar.

Ik vind het zelf ook steeds vreemder worden en daardoor ga ik me ook steeds slechter voelen..

Waar gaat je scriptie over?
Wel een interessante opleiding trouwens! Nog even doorbikkelen en dan je diploma, goed hoor!!
Ik kan je solliciteren nu ook beter plaatsen, kan me voorstellen dat je nu zo aan het eind van je studie zin hebt om aan het werk te gaan! Leuk!!

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 17:22

Ik voel me als een leerling die geschorst is wegens wangedrag...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 19:16

Jeetje PW... Ik ben er even helemaal stil van! Wat is er dan precies gebeurd? En wat als je de groep niet meer in mag? Moet je het dan zelf maar uitzoeken?

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 20:49

Ja ik moet het zelf maar uitzoeken tot volgende week donderdag. Ik begrijp er zelf ook helemaal niks van. Weet ook niet waarom ik niet mag komen :? Ik zit er echt helemaal doorheen. Mijn vriend heeft nog geprobeerd te bellen, maar zowel mijn behandelaar als begeleider waren niet meer aanwezig. Die zijn er maandag pas weer. Ik word dus gewoon helemaal over de zeik het weekend in gestuurd. Ik ben zó boos gewoon, vind het echt idioot.

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 21:04

Ik zal proberen kort uit te leggen wat er gebeurd is.
We gingen vandaag in de groep het voorzitterschap evalueren. Gisteren had ik een mail van mijn begeleider dat ik daar de punten uit mijn mail kon bespreken. Dit heb ik dus ook gedaan. Ik heb het heel netjes puur over het voorzitterschap gehouden, mijn mening verteld (die dus niet positief was) en aangegeven dat ik me al een tijdje minder lekker voel in de groep.

Mijn begeleider zei toen dat ze vond dat ik alles wel heel erg op het voorzitterschap gooide. Ik zei haar dat me dat logisch leek, aangezien we dat aan het evalueren waren. Toen ze dat zei gaf ik aan me niet prettig te voelen in de groep en waarom. Het hoge woord kwam eruit en ik zei dat ik het heel irritant vind dat alles 'de verantwoordelijkheid van de groep is'. Ik heb haar gevraagd wat haar rol dan is, want dat ik het idee krijg dat ze net zo goed in haar kantoor kan zitten, omdat ze toch alles aan ons over laat. Toen vond ze me beledigend. Ik heb haar gezegd dat ik moeite met haar heb. Het werd een hele heftige discussie tussen ons en ik ging steeds meer mijn stem verheffen (jankend). Ik vind dat ze de discussie al veel eerder had moeten afkappen en had moeten zeggen dat ze dit 1 op 1 wilde bespreken, maar dat deed ze niet.

Vervolgens vroeg ze aan de andere van de groep wat die er van vonden, omdat er niemand reageerde. Één voor één zeiden mijn groepsgenoten dat het een discussie tussen ons was en dat ze het niet gepast vinden om zich daarmee te bemoeien (logisch lijkt mij). Dat vond ze raar, want als je in een groep zit heb je het recht om je er mee te bemoeien zei ze. Ik vond het echt nergens over gaan. Daarna gingen we verder met het evalueren en hebben we onze discussie achterwege gelaten.

Iemand vroeg wat zei zelf van het voorzitterschap vond en ze zei dat het haar al een maand lang op viel dat iedereen terughoudender geworden was, dat er minder vragen gesteld werden enz. Ik vroeg toen aan haar waarom ze het zo lang had laten aanmodderen. Daar had ze ook weer haar antwoord op klaar. Echt heel vervelend. Het lijkt nu misschien alsof ik heel sterk was, maar dat was ik absoluut niet. Ik voelde me zo klein als ze mijn vragen eigenlijk gewoon van tafel veegde. Het maakte me zo boos. Ik weet niet eens meer wat er toen gezegd werd of gebeurde, maar het werd me teveel. Ik heb mijn jas en tas gepakt en ben weggegaan. Ik trok het gewoon niet langer. Ik voelde me zo onbegrepen.

Ik heb haar ook gezegd dat ik me niet opgewassen voel tegen haar en dat me dat een heel onprettig gevoel geeft. Ze reageerde heel vijandig op mij. Ik denk dat ze zich aangesproken voelde (en terecht als je het mij vraagt). Toen belde ze vanmiddag op en zei ze dus dat ze een gesprek wilde met mij en mijn behandelaar erbij en dat ik tot die tijd niet welkom ben in de groep. Ik snap het zelf niet. Het was best heftig, maar waarom mag ik niet komen? Ik snap het niet en vind het jammer dat ik aan de telefoon niet meteen naar de reden gevraagd heb waarom ik niet mag komen. Ik hoop dat mijn behandelaar mij maandag nog terug belt en dat hij me het kan uitleggen.

Zoals ik al zei: Ik voel me als een leerling die geschorst is omdat hij brutaal geweest is. Kortom ik voel me een klein kind...

koi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 21:16

PW, :(:) vind het écht vervelend voor je en dan druk ik me nog zacht uit! Kunnen ze dat wel maken? Ze zijn toch een instantie die hulp moet bieden, ook op momenten dat het wat zwaarder is? Weet eigenlijk niet of dit zomaar kan, zij krijgen er toch voor betaald om jou te helpen? Als jij het nou niet zou willen dan is het een ander verhaal maar dat is in deze niet aan de orde.

Hier gaat het wel, het was weer zo'n lange dag en ik merk toch dat dat zn uitwerking heeft op mn lichaam. Morgen moet ik helaas nog een aantal uur werken, het is druk dus ik ga nog maar even wat wegwerken, daarna lekker weekend, ben er wel aantoe. Hoop snel beter te slapen, merk toch wel dat ik 's avonds gesloopt ben. Wil optijd naar bed gaan maar omdat ik toch niet slaap zie ik dat weer niet zo zitten maar slaap je niet, dan rust je toch.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 22:34

PW Super knap van je hoe je het gered hebt in de groep. Een heel goede vraag; waarom heb je het dan zo lang laten aanmodderen. Madame maakt misbruik van haar machtspositie heb ik het idee. Wij leren dat client en begeleider (ik dus ;) ) gelijkwaardig zijn, maar dat de begeleider wel veel meer macht heeft. Dat je daar voorzichtig mee om moet gaan en zeker geen misbruik van moet maken.

Zij heeft het voordeel dat ze een opleiding tot begeleider heeft genoten en daarin leer je, hoe cru dat ook klinkt, om dingen naar je hand te zetten. Zij weet dondersgoed dat ze sterker staat en zou allerlei situaties kunnen verdraaien naar hoe het haar uitkomt. Ik heb het idee dat ze dit ook doet, aangezien ze op alles een weerwoord heeft.

PW jij bent nu de pineut omdat je zo sterk bent erover te beginnen, de andere groepsgenoten durven het misschien niet uit te spreken. Daarom ben jij nu de boeman, terwijl er vast wel meer mensen zijn die er zo over denken.

Ik zou adviseren om eerst met je andere begeleider te praten en rustig te vertellen hoe dat allemaal ging en of je geen andere begeleider kunt krijgen, dat je die man wel fijn vindt. Ik denk niet dat dit nog goed kan komen tussen jullie, die madame is teveel bezig met zichzelf en om zo'n depressief iemand een week lang hulp te ontzeggen omdat diegene het niet eens is met jouw manier van handelen is belachelijk!!

Zij moet zichzelf eens na laten kijken en daar heb jij dan therapie van, lekker zeg.

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-09 09:09

Bedankt Petite,
Je woorden sterken me. Ik kreeg de laatste tijd al steeds meer het idee dat ze nogal met zichzelf bezig is. Jouw stukje maakt veel voor mij duidelijk en ik ben bang dat je wel eens gelijk kan hebben. Ik ben zelf ook bang dat onze verstandhouding beschadigd is en dat de kans idd klein is dat dat nog goed komt...

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-09 10:42

Ik vind het zoo oneerlijk. Baal echt vreselijk en ben heel boos.
Had nu anders in de groep gezeten. Wilde eigenlijk uitslapen, maar dat lukte niet. Toen ik om 7 uur wakker werd begon het piekeren meteen op volle snelheid en kwam ik niet meer in slaap.

Heb net een G-schema ingevuld over gisteren.
Kan ik misschien wel meenemen naar het gesprek donderdag. Zucht...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 19:29

Hoe gaat het met je PW? Je begeleider nog kunnen spreken, red je het een beetje dit weekend? Sterkte!

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 20:03

Het is rustig hier. Hoe is het met iedereen?

Met mij gaat het erg op en neer. Soms heb ik redelijke momenten, andere momenten voel ik me zwaar klote. Probeer maar wat afleiding te zoeken, maar merk dat ik nergens voldoening uithaal, lig het liefst gewoon in mijn bed, maar ik weet ook wel dat ik daarmee mijn depressie juist alleen maar weer aanwakker en dat is niet de bedoeling.

Mijn behandelaar heeft niet meer teruggebeld. Ik heb vandaag nog een keer zijn voicemail ingesproken, maar niks gehoord. Ik vind het echt heel erg slordig en het maakt me echt kwaad. Morgen hebben mijn vriend en ik weer een gesprek met hem en dan zal ik er wel wat van zeggen. Ik ben absoluut niet blij met de gang van zaken...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 20:10

Jeetje PW, ik vind dit gewoon echt heel erg slecht van de instelling en je behandelaar! Ik zou zo graag iets voor je willen betekenen, maar ik heb geen idee wat. Mocht je behandelaar morgen of donderdag niet met een verdomd goed excuus komen zou ik wel overwegen om een klacht in te dienen!
Ik wens je heel veel sterkte meid...

Hier gaat het nog steeds erg aardig. Afgelopen weekend op stap geweest met Pascal zijn vriendengroep (was een gedragsexperiment) en dat is erg goed gegaan. Volgende week heb ik 2 sollicitaties, dus weer 2 gedragsexperimenten.

koi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 21:44

PW, wat vervelend dat je niks terug hoort!? Vraag me nogsteeds af of ze dit allemaal zo maar kunnen doen, ze bieden jou toch hulp en daar krijgen ze voor betaald, mogen ze je dan zomaar hulp weigeren? Probeer stil te staan bij de betere momenten. Wou ook dat ik iets voor je kon betekenen, je zit in ieder geval vaak in mn gedachten. Succes morgen met het gesprek en zég wat je wilt hierover, dan ben jij het in ieder geval kwijt.

Angela, goed te lezen dat met jou nogsteeds goed gaat, dat doet me goed want ik kan me je andere berichten ook nog herinneren. Was helemaal vergeten van je stapavond, sorry :o Heb je het naar je zin gehad? Succes met je solls, als het niks zou worden dan ben je in ieder geva lweer een ervaring rijker. Zal voor je duimen.

Hier gaat het ook nogsteeds wel goed, wat spanningen soms maar dat is meestal wel te verklaren. Na het verlof van mn vriend heb ik eigenlijk geen hele slechte dagen meer gehad, wat een prettig idee is, hoop dat het zo blijft. Nog een paar dagen en dan is mn vriend weer thuis, heb een welkomsslinger en deurbord besteld, vond het toch wel leuk om iets te doen. Verder maak ik me nu niet druk over de schoonmaak want we gaan volgende week toch slopen (nieuwe badkamer) ergens zie ik hier wel tegenop.

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 10:52

CIV: Wat lief dat je slingers en een deurbord hebt besteld, dat waardeert hij vast wel! Lekker dat hij over een paar dagen alweer thuis is. Ik vind het trouwens heel fijn om te lezen dat je eigenlijk geen hele slechte dagen hebt gehad. Hou dat vast! :)
Goed trouwens ook dat je niet druk aan de schoonmaak bent. Heeft idd weinig zin als jullie volgende week toch met de nieuwe badkamer aan de gang gaan. Kan me voorstellen dat je er tegenop ziet. Gelukkig ben je dan niet meer alleen toch? Scheelt vast wel iets.

Angela: 2 Sollicitaties!! Goed bezig. Eentje was toch nu al solliciteren en dan pas in jan. ofzo beginnen? Had ik dat nou goed begrepen? Wat is dat andere voor iets? Spannend hoor!
En wat goed dat je op stap geweest bent. Je gooit jezelf gewoon meteen in het diepe wat betreft je gedragsexperiment! Goed hoor!

Ik ben zelf trouwens ook bezig in CGT voor dummies. Goed boek, heb toevallig van de week ook zitten lezen over gedragsexperimenten, maar ben nu eerst zelf bezig met het leren herkennen van mijn denkfouten. Nu ik zelf bezig ben in dit boek realiseer ik me hoe weinig ik heb gehad aan de cognitieve vaardigheden cursus. Dat was alleen een G-schema invullen en een beetje je irrationele gedachten uitdagen, maar dat gebeurde maar half-half zeg maar. Nu ik er zelf zo nog eens mee bezig ben heb ik het idee dat ik er veel meer aan heb.

Verder ben ik een beetje opruiming aan het houden. Ik heb zondag alle mappen van mijn vorige werk naar zolder gebracht. Ik wilde ze niet meer boven op de boekenplank hebben. Misschien kan ik dan dat stukje wat makkelijker achter me laten. Dan zie ik die mappen ook niet steeds meer staan. Mocht ik het ooit weer nodig hebben, weet ik het te vinden op zolder.
Vandaag ben ik 'mijn documenten' op de computer aan het opruimen. Veel rotzooi wat ik er altijd maar op liet staan (want-je-weet-nooit-waar-het-goed-voor-is) gooi ik er nu af. En ik moet zeggen, dat geeft best een lekker opgeruimd gevoel. En het geeft me mooi een stukje afleiding. Kan ik ook niet piekeren over donderdag en vanmiddag...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 14:48

PW wat goed dat je je nog zo weet te redden zeg!!

CIV spannend vrijdag wanneer je man weer thuis komt.

Angela succes met je sollicitaties, knap dat je je zo van het ene in het andere gedragsexperiment gooit.

Met mij gaat het rot, krijg waarschijnlijk de mexicaanse griep. Heb het gekregen van een vriendin van mij die zit er nu midden in, zij heeft het weer van een vriendin van haar waarbij de mexicaanse griep is vastgesteld door een dokter.

Voel me gigantisch duf, krijg niks uit handen, zo sloom als een otter, verkouden, keelpijn, hoofdpijn, koorts kan ik niet meten.

Kortom: Erg lekker dus :P

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 19:59

Petite: Beterschap dan maar he!! Dat is niet fijn!!

Mijn vriend en ik hebben vanmiddag een gesprek gehad bij mijn behandelaar. Het zou een vervolggesprek zijn op vorige week, maar het voorval van mij in de groep kwam er natuurlijk tussendoor. Ik ben ook behoorlijk tegen hem tekeer gegaan, maar uiteindelijk is het wel tot een redelijk gesprek gekomen. Ik zie wel vreselijk op tegen het gesprek donderdag...
Ik ben helemaal gesloopt nu.

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 17:17

Hoe gaat het met jullie?

Hier gaat het slecht.
Het gesprek vanochtend was klote en heeft nog niet veel opgelost. Ik mag de groep niet in omdat mijn boosheid 'onveilig' zou zijn voor de anderen. Ik vond mijn begeleidster er ook erg vijandig bij zitten, maar misschien zag zij ook gewoon op tegen dit gesprek? Maandag weer een vervolggesprek...

Morgen heb ik een afspraak bij de arts voor mijn medicijnen. Ben nu teveel zelf aan het rommelen met de zyprexa die ik nog heb liggen. Die gebruikte ik niet meer namelijk maar nu ik me zo rot voel neem ik er af en toe twee tegelijk om te kunnen slapen en om me wat rustiger te voelen. Ben benieuwd wat hij zegt. Gelukkig kon ik daar morgen al terecht.

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 17:19

Gisteren trouwens weer muziektherapie gehad. Dat was wel even heel fijn. Ik begin te merken hoe goed muziek me doet dus ik mezelf als opdracht gegeven om als ik alleen thuis ben lekker een muziekje op te zetten. Baat het niet, schaadt het niet ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 17:54

Jeetje meid, wat ontzettend klote... Dus als ik het goed begrijp wil ze maandag weer een gesprek? Als je boosheid dan nu onveilig zou zijn, issie dat maandag toch ook nog? Of ben ik nou gek? Ik vind het echt niet kunnen en het maakt me behoorlijk pissig dat ze je zo behandelen! Wel fijn dat je wel naar muziektherapie en dergelijke kan. Maak je ook zelf muziek?

Hier weer een dagje therapie gehad. Ik ben niet naar aandachttraining geweest, ik was al laat en had geen zin om me te haasten dus ben ik pas bij de running ingestroomt. Heb 5 km in 30 minuutjes gelopen en het ging erg lekker. Daarna ITP, wat ook wel fijn was, al ging het over rouw en daar heb ik niet zo veel mee. Ik heb alleen rouw over Sietske. Dit ga ik volgende week inbrengen..

Daarna nog een gesprek gehad met mijn behandelaar, dat was wel fijn. Volgens de begeleiders ben ik de belangrijkste persoon in de groep, en dat vond ik erg fijn om te horen. Sterkt me wel wat.

koi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 18:02

PW :(:) Wat jammer (zacht en netjes uitgedrukt) dat je de groep nog niet in mag, maandag weer een gesprek, gaat je vriend mee? Is het gegrond dat je om die reden de groep niet meer in mag vind je zelf? Hoe hopen ze dat het verder zal lopen? wel fijn dat je nog wat voldoening kunt halen uit muziek, zelf vind ik muziek luisteren en meegalmen ;) ook altijd erg prettig, zet meestal een muziekje op dat bij de situatie past of hoe ik me voel. Succes morgen bij de arst, hoop dat hij je medicatie zo aan kan passen dat jij je er prettig bij zal voelen. Hoe is het nu trouwens met Droef?

Angela, goed om te lezen dat het goed met je gaat en wat mooi dat je zo'n plaats hebt in de groep. Het lopen gaat ook lekker, ga zo door, haal je er nogsteeds zoveel voldoening uit? Hoe is het met de "gezinsuitbreiding", vermaken ze zich?

Hier gaat het wel, slaap erg slecht maar gelukkig nu weekend. Morgen komt mn ventje thuis en dat is wel spannend natuurlijk, denk niet dat hij nu kan bellen maar hij had al wel een mail gestuurd :+: Hoop dat het morgen allemaal goed zal gaan, zijn collega's komen ook terwijl hij (en ik) daar niet op zitten te wachten, we hebben er nou niet echt veel aan gehad, helaas.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 18:07

Oh CIV, wat ontzettend spannend!!! Ga je vanavond nog iets leuks doen? Of ga je lekker genieten in bad enzo?
Wat komen zijn collega's doen? Ik begrijp het niet helemaal????

Ik haal inderdaad nog steeds erg veel voldoening uit het rennen, ik verheug me er ook iedere keer weer op. Mijn gezinsuitbreiding vermaakt zich prima, ze zijn zo gek als een deur. Net als het baasje. :D

Trouwens, we hadden vandaag spirituele inzichtskaarten en daarbij moet je een vraag stellen en dan krijg je een antwoord van die kaarten. Ik vroeg: Ga ik mijn droombaan vinden? En de kaart die ik trok zei: Je bent belangrijk en geliefd om wie je bent, niet om wat je doet.
Apart he?

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 18:18

Bij muziektherapie maken we inderdaad zelf ook muziek. Ik heb gisteren op de harp gespeeld. Was echt heel leuk.

Ik vind het zelf een beetje ver gezocht dat ik om die reden de groep niet in mag. Ze zei dat agressie in de groep niet getolereeerd wordt. Dat vind ik logisch, maar ik vind niet dat ik agressief geweest ben. Ook zei ze dat ze mijn mail aanvallend vond, waar ik het dus ook niet mee eens ben. Ik zei dat zij zich gewoon aangevallen voelde.

Ik ben wel akkoord gegaan met dat ik nog niet groep in mag, omdat ik zoveel boosheid nog heb tegen over mijn begeleider, dat het niet verstandig is denk ik. Vandaar maandag een vervolggesprek. Zucht, wat een klote situatie, voel me zo belabberd...

Angela: Super dat het lopen zo goed gaat zeg! Je bent lekker op weg, blij om te lezen. Goed ook dat je niet bent gaan haasten! Een gezonde volwassen keuze, toppie! En wat leuk om te horen dat je zo'n belangrijke plek inneemt in de groep. Dat betekent dat je jezelf laat zien! Fijn om zulke positieve dingen van je te lezen.

Wat een mooie tekst Angela! Helemaal waar gewoon!
Ik heb thuis ook van die spirituele kaarten, daar staan ook mooie teksen op.

CIV: Morgen al!! Ik wist even niet meer dat het al zo snel was! Fijn joh! Wat lief dat hij nog een mail gestuurd heeft. Hopelijk slaap je straks weer beter als hij gewoon weer thuis is.

Met Droef gaat het trouwens weer goed. Hij is niet meer gevallen. Merk wel dat hij echt slecht ziet en dat ik hem in het donker echt om de lantaarnpalen heen moet helpen, anders botst hij er tegen op. Maar als ik er op let en hem een beetje help in het donker gaat het goed ;)

koi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 20:37

Angela, dat is zeker apart maar ook een erg mooie uitspraak! Daar kun je iets mee. Fijn dat de beestjes op het baasje lijken, dan is het vast een gezellige dolle boel daar ;) Vanavond geen plannen, wilde naar stal gaan maar ik kreeg telefoon en toen was het alweer te laat, hoop morgen nog even te gaan. Nu dus thuis op de bank, de laatste avond alleen, daar moet ik maar van genieten. Zijn collega's komen ook richting het vliegveld terwijl mijn vriend dit niet wilt en ik vind het ook niet nodig, zij komen op eigen gelegenheid. Ze komen omdat de commandant ook komt en hij hen (als collega's van) dan wel zal missen? Eigenlijk komen ze dus voor zichzelf om een witvoetje te halen.

PW, wanneer denk je dat je de groep weer in mag? Lukt het zo wel om de dagen door te komen? Vind het ook echt een *piep* situatie voor je.

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 11:14

Zo CIV: Vandaag de grote dag!!!
Ga er maar lekker van genieten!! Wel jammer van die collega's die blijkbaar alleen maar aan zichzelf denken en in eigen belang komen. Hopelijk valt het mee!

Ik hoop dat ik donderdag de groep weer in kan. Maandag en woensdag eerst nog een gesprek met mijn behandelaar en begeleider. Ik vind het wel moeilijk om de dagen door te komen, lig lang op bed, doe verder weinig. Heb ook nergens zin, de depressie steek meteen de kop weer op. Probeer een beetje te lezen en dat gaat gelukkig wel, ook muziek luisteren doet me goed. Zoals jij al zei: lekker meegalmen, want dan maak ik mijn hoofd een beetje leeg, omdat ik al mijn aandacht bij het liedje heb ofzo denk ik ;)