Die andere heb ik dus gebeld en de voicemail ingesproken. Ik hoop dat die vandaag nog terugbeld, maar heb het vermoeden dat dat niet meer gaat gebeuren. Morgen werkt hij niet, dus dan moet ik er het weekend mee in.
Bij die man mag ik inderdaad ook niet in de groep. Dat vind ik erg jammer, omdat ik daar afgelopen dinsdag een heel goed gevoel bij had. Misschien is ze inderdaad bang dat ik dingen in de groep bespreekt, maar ik denk eerder dat het vanwege mijn 'slechte gedrag' is en het feit dat ik weer weggelopen ben. Ik heb het idee dat ze het er dan op gooit dat dat voor de anderen uit de groep een onveilig gevoel oplevert. Zoeits. Ze weet het echt wel weer zo te draaien dat ik er uiteindelijk zwart uitkom zeg maar. Ik heb ook aangegeven dat ik me niet opgewassen voelde tegen haar.
Ik vind het zelf ook steeds vreemder worden en daardoor ga ik me ook steeds slechter voelen..
Waar gaat je scriptie over?
Wel een interessante opleiding trouwens! Nog even doorbikkelen en dan je diploma, goed hoor!!
Ik kan je solliciteren nu ook beter plaatsen, kan me voorstellen dat je nu zo aan het eind van je studie zin hebt om aan het werk te gaan! Leuk!!