Hoe zien jouw nagels eruit, deel III

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tinks

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 21:33

Afbeelding

Daar is ze dan last but not least! Hafjegek met haar creatie. Echt meid het spijt me vreselijk dat het zo is gelopen! Je krijgt een 5% kortingsbon!

Roze is niet jouw kleur maar je vrolijke palmboompjes komen wel mooi naar voren zo! En ik vind deze roze toch echt niet verkeerd. ;)

Boktlid

Re: Hoe zien jouw nagels eruit, deel III

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 21:33

Erg mooi!!!

_Nancy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 21:34

Wat een leuk topic, zeg. Wist helemaal niet dat het nog bestond!

Hier een deel van mijn verzameling. Helaas kan ik er nog niet al te best mee overweg. :P

Afbeelding

Oja, kan iemand me misschien dat thema even uitleggen? :o

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 21:34

elke maand word er door de winnaar van de vorige maand een thema gekozen waar in we onze nagels gaan versieren, als je wilt kun je hieraan deelnemen, en je foto hier in het topic plaatsen Tinks van bokt vormt de jury, en is tevens ook onze sponsor, zij heeft een eigen winkel, en de winnaar krijgt een prijsje thuis gestuurd, het thema van augustus ( ook ons eerste thema) was de zomer, vanavond zal bekend zijn wie dat heeft gewonnen, en dan mag die gene het thema van de volgende maand kiezen, dat loopt dan tot eind september..

vinden jullie het trouwens een goed idee dat de winnaar van het vorige thema( in dit geval ik) misschien tweede jury mag zijn ? zo voorkomen we dat iemand twee keer achter elkaar wint..
of vinden jullie dat niet leuk ?

_Nancy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 21:39

Leuk idee! Ik zie dat jullie ook al bekend zijn met die nagelstempels. :P

Die website van Tinks ga ik zeker wat cd'tjes van bestellen, hele leuke plaatjes!!!!

Tinks

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 21:40

Alle regels nog even op een rij::

Iedereen mag meedoen! Alleen creaties gemaakt door een nagelstyliste zijn uitgesloten van deelname.

Vermeld bij je foto altijd THEMA doe je dat niet dan gaan wij (borrie01 en ik) ervanuit dat het geen thema is. Plaats je foto in het topic en PB deze naar borrie01 welke zorgt dat de foto's op "onze" website komen die zij zo mooi gemaakt heeft.

De winnaar van het Thema kiest het volgende thema, ze mag gerust eigen foto's plaatsen maar doet deze ronde niet mee voor de prijzen, ze heeft immers zelf het thema gekozen...

Een thema duurd 1 maand. Het thema BEROEP start op 1 september en eindigd 28 september. 2 dagen voor het einde van de maand. Zo weten we zeker dat alle foto's op tijd binnen zijn. De prijsuitreiking zal rond de 29ste a 30ste plaatsvinden.

nikolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 21:43

wonderworst, ik vind het wel goed idee als je ook inspraak in de winnaar hebt. Misschien ook leuk voor Tinks, is ze niet elke keer de 'boosdoener' :D

Trouwens duidelijke regels Tinks, misschien handig om ze op 'onze' website te vermelden?

Tinks

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 21:47

Ok ik heb het stukje jureren even open gelaten omdat hier nog even over wordt gediscusieerd. Om me daar zelf even in te mengen vind ik het geen geweldig idee om jullie allemaal te laten stemmen. Niet dat ik geen vertrouwen erin heb maar om steeds alle stemmen te tellen en of iedereen behoefte heeft om aan het eind van de maand alle foto's te bekijken en zijn stem uit te brengen weet ik ook nog niet. Als er dan maar 3 stemmers zijn bijvoorbeeld dan weten we nog niet wie de winnaar is.

Het maakt mij niet uit of ik de enige ben die jureerd, deel dat net zo graag met een ander (gezellig!). Maar ik wil wel graag in de jury blijven. Omdat ik sponsor ben is het voor mij niet interessant om mee te doen en zo ben ik er toch lekker bij betrokken.

Haha nikolletje heel fijn dan geef ik gewoon de winnaar van het vorige thema de schuld als jullie het niet met jury eens zijn. Jury zijn is leuk maar het nadeel is wel dat je inderdaad mensen teleur moet stellen. Ik hoop dan ook heel erg dat het gewoon gezellig blijft.

Goed idee om de regels te plaatsen op de site idd.

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 21:51

stemmen is idd veelste veel gedoe, maar de bedenker van het thema zou bijv zijn favoriet kunnen noemen, en beargumenteren enzo, dan zijn er maar twee jury leden, dus te veel meningen komen er dan niet, dus kom je er altijd wel uit :D
uiteraard blijf jij dé jury der jury's tinks :D
uiteraard ding ik zelf niet mee met de prijzen in dit thema, maar ik heb wel al heeeeel veel leuke ideeen, dus die mag ik wel gewoon laten zien toch ?
Laatst bijgewerkt door wonderworst_ op 01-09-09 21:53, in het totaal 1 keer bewerkt

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 21:52

ik doe NIET mee aan de wedstrijd,want heb ze zelf niet gemaakt,maar een vriendin van mij die is veel creatiever dan ik ;) Afbeelding

Afbeelding

ze is geen prof,maar doet bij een paar vriendinnen de nageltjes,waarvan ik er 1 ben :D

Boktlid

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 21:53

Prima idee denk ik ja!
Ik ga er eens goed over nadenken want vind het wel leuk om met iets orgineels aan te komen.....

nikolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 21:56

Ik vind het idee van ww wel erg leuk, dat je als winnaar wel inspraak hebt in de winnaar van het volgende thema.
En idd Tinks, jij moet gewoon 'hoofd'jury blijven. Je sponsort tenslotte ook ;)

*ziet het voor zich: Nee hoor WW vond dat je niet goed genoeg was }> *
Hele discussies whaha!!

Stemmen lijkt me idd ook niet echt handig. *ik weet nu al dat ik het vergeet enz*

En wonderworst, ik ben nu al benieuwd naar je creaties :D

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 21:58

Wat leuk Amazone!! :D Leuk gedaan!! :j

Tinks

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 22:00

Ik vind het een goed idee Wonderworst_ En ja je mag je eigen idee plaatsen. Je mag zoveel plaatsen als je wilt maar houd er een klein beetje rekening mee dat wat jij plaatst net dat idee van een ander kan zijn waardoor die belemmerd wordt in deelname. ;)

Wij gaan dan gauw even in PB overleg over hoe we het jureren aan gaan pakken. We moeten even gaan overleggen waar we op gaan beoordelen en misschien is het dan ook wel leuk om dat later even mede te delen dat iedereen weet waar we op letten.... En als jury mag je dus geen berichtjes openbaar plaatsen over thema nagels, dus dan moet je je heel even een maandje inhouden. Andere nagels mag natuurlijk wel!

(vergeet je niet je prijsje op te halen??)

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 22:02

nikolletje schreef:
Hele discussies whaha!!

ww: "ik vind die het mooiste"
tinks: "nou ik totaal niet! deze is mooi!!"
ww: "nee ik vind die toch het mooiste"
tinks: "als je niet heel gauw zegt dat je die ook het mooiste vind laat ik je nooit meer iets in mijn winkel bestellen" :+ }>
hahahah _O-

Tinks

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 22:05

wonderworst_ schreef:
nikolletje schreef:
Hele discussies whaha!!

ww: "ik vind die het mooiste"
tinks: "nou ik totaal niet! deze is mooi!!"
ww: "nee ik vind die toch het mooiste"
tinks: "als je niet heel gauw zegt dat je die ook het mooiste vind laat ik je nooit meer iets in mijn winkel bestellen" :+ }>
hahahah _O-

Catfight! En dat op een paarden forum en over nagels. haha

Daarom wil dus van te voren afspreken op welke punten we gaan letten. En dat ook even openbaar mededelen. Ik vind persoonlijk dat het beoordelen van nagels niet aan je eigen smaak moet liggen maar meer het verhaal erachter. Hoeveel werk zit erin, hoe creatief is het idee. En er mag van mij best een keer iets niet 100% strak zijn we zijn geen profs hier. Maar goed daar gaan wij even over in heel geheim overleg. _O- _O-

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 22:06

muhahahah in het geheim dus jullie weten het lekker allemaal niet :D

ik wil trouwens nog ffies zeggen dat ik het wel een enorm applaus toch nog waard vind dat tinks ons zomaar sponsort en dat ik in ieder geval nog een keer bedankt zeg!

*klap* *klap* *klap* *klap* *klap* *klap* *klap* *klap*
dit is mijn applausje :D

volgens mij heb je wel geluk gehad dat je ons bent tegen gekomen tinks, met al deze koopgraage meiden hier :D
Laatst bijgewerkt door wonderworst_ op 01-09-09 22:11, in het totaal 1 keer bewerkt

TE5

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 22:10

Aaaah, echt niet? O:)
*knippert met ogen*

Maarreh, ik ga er even vanuit dat 'beroep' niet per se je eigen beroep hoeft te zijn? :+
Anders heb ik pech als Super de Boer vakantiehulp :')

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 22:11

Ik zou niet eens weten hoe ik mijn beroep op mijn nagels zou moeten krijgen :')

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 22:12

hahah nee tuurlijk niet :D hallo ik werk bij een attractie centrum waar je kan lasergamen, sumoworstelen, karten en allemaal van dat soort ongein, heb geen idee hoe ik dat op mijn nagels ga krijgen :P

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 22:15

het is wel waar wat tinks zegt WW als jij veel creaties gaat tonen zit daar misschien ook net het idee tussen wat een ander had.

misschien ook een idee
stuur alleen de foto's naar mij en plaats ze niet hier.
zo kun je niet elkaars idee jatten zeg maar.
en blijft het heel erg spannend.aan het einde worden dan alle foto's getoond.

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 22:16

Pfoeh dan doe ik dus gewoon etos nagellak erop :') Nee Wonderworst hier moet wel ff over nadenken hoor...
Maar ga nu lekker slapen, morgen weer werken ;)

Boktlid

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 22:17

Mss een goed idee om een voorwerp uit te kiezen wat veel met jouw beroep te maken heeft...
Goed idee trouwens om ze niet op het forum te plaatsen maar alleen via pb.
Zo breng je elkaar niet op ideeen en komt idereen met een heel eigen ontwerp.
Als je ze dan later bij elkaar ziet lijkt me dat erg leuk!!!

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 22:17

ow das ook heel leuk!! dan blijft het erg spannend, en idd alle ideen blijven geheim alleen jij en de jury weten het dan...

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 22:18

als ik maar wel mee mag doen!!!!!