Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Heb nu lang weekend, was er wel aantoe maar het is ook een raar idee, iedereen zegt dat het wel snel zal wennen 20u per week werken
Was vandaag op het werk ook vrolijk en vanavond is er nog een vriendin langsgeweest. We hebben lekker een ronde gefiets en zijn nog gestopt voor een ijsje. Mag niet klagen, morgenochtend om 9uur staat de psych. hier al op de stoep, ben benieuwd. Het is nu eigenlijk niet direct nodig maar ik laat het toch maar doorgaan.
maar als er een vergadering etc. zal zijn dan zal het nog weleens voorkomen dat ik ook op deze dagen moet of ik wissel ze.
dus ik heb een jaar lang in de molen gezeten van het cwi en B&W want ik kreeg ruzie met een vrouw van de bijstand.. allemaal heel naar, als je stress en angst niveau al zo hoog is!
ik heb vorige week geld terug gehad van de gemeente en een enorm lange excuus brief! yes!! dat heb ik toch maar weer overwonnen..
, luister naar je lichaam. Morgen is er weer een dag. _AJ_ schreef:Ik wens jullie allemaal veel succes, veel sterkte, ik gun jullie allemaal het beste! Jullie zijn topmeiden...!
Ik heb besloten om geen tijd en energie meer van jullie te gebruiken, ik houd hier mee op, ik heb in niks meer zin en zie het allemaal niet meer zitten... Ik ben bang, boos, verdrietig, doodop, en ben alles zat! En wil jullie daar niet de dupe van hebben...
Pollewoppy schreef:@ AJ: Waarom heb je dan niet eerder gebeld? Je weet toch dat ze maar tot 12 uur te bereiken zijn, dat heb ik je al eerder horen zeggen in het topic. Dat je niet eerder wakker was zou ik eerlijk gezegd een slecht excuus vinden. Als je echt hulp wilt, zet je je wekker desnoods om te bellen. Heb ik vaak genoeg gedaan.
Het wil er bij mij gewoon niet in dat je er zelf zo laks mee omgaat terwijl het zo slecht gaat als je schrijft. Je bent veel en veel te afwachtend.
We willen hier alleen maar het beste voor je, en we willen je met de beste wil van de hele wereld helpen. Maar je moet het echt zelf doen! Kom op meid, raap jezelf bij elkaar en onderneem actie. Ik weet dat het niet makkelijk is, dat is het nooit. Maar geloof me, als je eenmaal hulp hebt gaat het een heel stuk beter. Neem nou als voorbeeld CIV, zo kun jij ook weer worden. Wij allemaal, ook al beseffen we dat niet. _AJ_ schreef:Ik wens jullie allemaal veel succes, veel sterkte, ik gun jullie allemaal het beste! Jullie zijn topmeiden...!
Ik heb besloten om geen tijd en energie meer van jullie te gebruiken, ik houd hier mee op, ik heb in niks meer zin en zie het allemaal niet meer zitten... Ik ben bang, boos, verdrietig, doodop, en ben alles zat! En wil jullie daar niet de dupe van hebben...