willeke_nijs schreef:oh ok!![]()
Planning vandaag:
O: een kop koffie & een graanreep (i know, niet gezond, maar 'k maak geen tijd om fatsoenlijk te eten) = 1,5 pnt
L: 2 sandwiches met 1TL alpro soja light boter & 1TL chocopasta = 4 pnt
A: 2 Boterhammetjes met mager beleg & alpro soja light boter = 4 pnt
Dagtotaal 9,5 pnt
sport: 2u fitness: combi spier & krachttraining + 20 minuutjes sauna erna![]()
Vandaag geen warme maaltijd omdat ik onmiddelijk na het werk naar casandra moet om haar te gaan voeren, en direct erna naar de fitness moet. Half 7 is ons vaste uur, omdat we anders te laat in ons bed liggen...
Zeker met WW is 9,5pnt veel te weinig, geloof dat je in principe maximum 2punten onder je normaal aantal punten mag zitten. Moet wel zeggen, WW is daar soms vreemd in. Je zit inderdaad onder je aantal punten als je gewoon te weinig eet, maar als je gewoon heel gezond eet (met fruit en groenten als tussendoortjes), dan kom je ook soms heel moeilijk aan je punten. Ik heb mijn planning voor vandaag eens geteld, kom ook lang niet aan de 19punten die ik zou moeten hebben, terwijl ik met onderstaande schema toch echt niet zo weinig eet (of uberhaubt honger zou hebben).
Ik probeer 's avonds mijn tussendoortjes trouwens tot een minimum te beperken, omdat dat echt mijn grote valkuil is. Ik heb 's avonds zelden tot nooit nog honger, maar altijd ZOVEEL zin in eten. Als ik er niet op let, dan zit ik elke avond met koekjes/chips/nootjes in de zetel... Niet goed dus. Ik merk wel dat ik minder zin in eten krijg 's avonds, nu ik dit gewoon tot minimum beperkt heb.
Mijn planning voor vandaag:
O: smoothie (banaan/yoghourt/melk/chocola) (3,5)
T: appel + worteltjes (0)
M: havermoutpap met appel en rozijntjes + passievrucht (3/4)
T: krieken (0)
A: Italiaanse ovenschotel (aubergine, tomatensaus, mozerella, basilicum) met pasta (8)
T: /
Ga vanavond een uurtje Zumba'en