-Kinderen. Als die hun mond open trekken, kan ik wel janken. Ik word panisch, claustofobisch en wil zo snel mogelijk ver weg van ze. Ik moest vorig jaar terug uit Aruba vliegen in mijn eentje. Zat een man met een klein kindje naast me. Ik heb de hele terugweg zitten janken..
-Inperfectie. Als iets scheef staat, schreeuw ik het uit. Recht zetten, nakijken en daarna kan ik pas weer normaal doorgaan. Als mijn paard niet perfect loopt (voor mijn doen), wordt ik ontzettend snel kwaad. Ik ben ontzettend ongeduldig, dus dat werkt me vaker tegen dan mee. Vriendin krijgt de mogelijkheid om mijn paard te rijden en uit te brengen. Heeft ze gereden, ruimt ze vrijwel niets op. Heb vaak gehad dat ik dan een potje ga lopen janken omdat mijn spullen weer overhoop getrokken zijn.
-Honger. Mijn humeur is niet te harden als ik honger of trek heb. Niemand in het huis is veilig. Menig afstandsbediening en andere klein apparaten hebben deze toestanden niet na kunnen vertellen.
-Mijn verlies. Als ik een spelletje speel met mijn neefjes en ik verlies, heb ik bijna de neiging om te gaan lopen janken als een kind. Op dat moment moet ik me zo inhouden om niet boos te worden en te gaan schreeuwen. Ooit hebben mijn neefjes met mijn ex samengezworen tijdens een spelletje. Was s'avonds zo boos op mijn ex, dat het toen al bijna mijn ex was.
Verder kan ik me dagelijks ergeren aan de kleinste dingen. Het verkeer. Oh, dat is echt een regelrechte crisis voor me. Eigenlijk aan alles kan ik me wel ergeren. Vaak denk ik dan maar aan leuke dingen en dan gaat dat gevoel weer even weer weg.
Geuren en emoties neem ik snel op, ik denk mensen heel snel te kennen en moet eerlijk zeggen dat het vaak ook nog wel klopt met mijn eerste gevoel (als ik dan diegene leer kennen). Ik kan me NIET concentreren als iemand naar me kijkt of in de gaten houdt. Jongens vinden dat nog altijd grappig aan me

Mijn dromen zijn erg realistisch, vaak ook heel erg vol van fantasie. Ik droom altijd wat ik wil dat er gebeurt. Als ik een leuke jongen tegen kom, droom ik dat ik ermee date of zo. Heeft diegene een vriendin, dan droom ik dat ik ze zie ruziemaken en het uitmaken. Ik slaap daarom ook heel erg slecht. Heb s'avonds altijd zoiets van nou, wat gaan we nu eens dromen.
In de checklist zag ik ergens ook iets van een hooggevoeligheid voor caffeine. Dat heb ik ook, maar niet bij alles. Zo kan ik van koffie niet slapen, van red bull val ik in slaap en van cola wordt ik hyperactief slash vervelend.
Coltruien kan ik wel hebben. Vind die wel fijn om aan te hebben. Niet als ik het warm heb, dan niet meer haha. Wol krijg ik ECHT de kriebels van. Daar ga ik van kronkelen als een slang. Ik heb een HEELE lage pijngrens, wat hierboven al iemand zei dat iedere aanraking pijn doet: daar herken ik me volledig in!
Nou.. Er zijn nog wel een hele boel dingen die ik niet gemeld heb. Maar daar kom ik nog wel op.
verhaal is nu wel weer lang genoeg.. SORRY!