Verstandig afvallen voor jojo'ers: deel ll

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dribbelkont

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 08:31

wat was je de vorige keer en wanneer was dat?
Thirsa_ schreef:
super Dribbelkont, het gaat echt goed bij jou he :)

Balen van de vreetaanval VonDutch, maar vandaag weer een dag ;)

Ik heb me vandaag ook weer gewogen, ben nu 71 kg... m'n broeken zakken al zowat van m'n kont af, een goed teken :))

Thirsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 08:36

Vorige week zaterdag was ik 72.1, dus in een week ruim een kg afgevallen. snap het zelf alleen niet zo goed, de eerste weken ging het heeeel traag (nog geen halve kg per week) en nu ineens dit :?
Nouja, ik ben allang blij dát ik afval :Y) ;)

Edit: over de snaaipartijen, ik heb daar (gelukkig) geen last van maar ben daarin heel streng voor mezelf omdat ik wéét dat ik me anders daarna rot voel ( ik lust ook best een grote vette pizza salami en een lekkere big mac ofzo :Y) ) ik wil mezelf nu eerst echt een gezondere leefstijl aanleren en ik eet echt af en toe wel iets gezonds, maar meer dan een koekje oid eet ik niet.
Ik moet ook zeggen dat ik ook weinig tot geen behoefte heb aan een vette hap of een zak snoep ofzo ;)
Laatst bijgewerkt door Thirsa_ op 04-04-09 08:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Dribbelkont

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 08:38

Thirsa_ schreef:
Vorige week zaterdag was ik 72.1, dus in een week ruim een kg afgevallen. snap het zelf alleen niet zo goed, de eerste weken ging het heeeel traag (nog geen halve kg per week) en nu ineens dit :?
Nouja, ik ben allang blij dát ik afval :Y) ;)

heb ik ook wel hoor
soms even zwaar of 200 gram af of 200 waarder
dan in eens 800 tot kilo lichter haha
maar ben nu 9.4 kilo kwijt en 11 feb begonnen

Thirsa_

Re: Verstandig afvallen voor jojo'ers: deel ll

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 08:40

Super hoor!! Wat is jouw streefgewicht en heb je ook een datum bepaald waarop je dat wilt halen?
Ik hoop eind juni 64 kg te zijn, dus nog bijna 3 maanden te gaan voor 7 kg.

ilovelucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 09:22

Gisteravond na het eten lekker gesport.
ruim 10 minuten hard gelopen, en 1,5 uur geskeelerd :)
's middags had ik al paardgereden.
maar had ook een beetje chocolade op gister dusja.

Ik kan er echt niet tegen dat ik gewoon al weken helemaal niks afval |o :?
Is best wel frustrerend als je zo je best doet.

Dribbelkont

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 09:23

Thirsa_ schreef:
Super hoor!! Wat is jouw streefgewicht en heb je ook een datum bepaald waarop je dat wilt halen?
Ik hoop eind juni 64 kg te zijn, dus nog bijna 3 maanden te gaan voor 7 kg.

mij streefgewicht is 60 kilo en wil ik behalen op 12 juli

haal ik het niet kwa datum ook prima want wil gezond afvallen dus duurt het langer ook goed
maar de 60 kilo staat vast!!!
dan ben ik 23 kilo afgevallen

NiNa_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 09:25

ik heb er altijd last van dat ik harstikke goed aan het letten ben op wat ik eet en dan krijg ik een keer een vreetbui en lukt het me gewoon nie tmeer om te lijnen, redelijk frustrerend :Y)

mijn streefgewicht is 65 kilo heb niet echt een datum maar zou het niet heel erg vinden als die kilo's erafzijn als ik naar chersonissos ga

SheMellon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 09:38

Jee..ik ben weer 800 gram kwijt sinds de laatste keer!
Mn vriend moet er regelmatig om lachen maar ik ontdek steeds meer plekjes van mijn eigen lichaam waarbij ik denk 'krijg nou wat!Dat is slanker!'. Zo ben ik er bijvoorbeeld achter gekomen dat ik ribben heb..die voelde ik 8 kilo (ok bijna 8 kilo) geleden niet of zo kwam ik er vandaag achter dat mijn buikspieren geen mythe zijn maar echt bestaan, ik voelde ze :D
Leuk hoor zo afvallen :D

Mijn streefgewicht is 80 kilo..dat lijkt veel maar ik ben ook 1.80.En ik hoef niet superdun te worden.

Dribbelkont

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 09:41

ja leuk he janna
mijn vriend zegt nu heel vaak je krijgt een kleine kont haha
het kwa verguur ben ik best oke maar mijn buik is echt heel erg
ze hebben vroeger wel eens gezegt ben je zwanger?
ik heb echt een hangbuik
is al veel minder hoor maar kan het nogsteeds optillen de vetophoping daar
maar ga even boodschappen doen
morgen weer naar mijn veulen toe dusmorgen ben ik er niet
iedereen heel veel sucses het weekeind
en niet te veel snaaien :D

Thirsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 09:52

Haha :D Leuk omschreven Jenna :))
Dat van de buikspieren is herkenbaar, ik begin die van mij ook weer te voelen :')

Dribbelkont wat is je lengte? 23 kg is echt veel, ben benieuwd of je je streefgewicht gaat halen voor 12-07 *D

_Evelyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 12:02

Goedemorgen. :)

Afvallers gefeliciteerd! *\o/*

Dribbelkont, veel plezier morgen bij Zoë!

Hmm.. Ik zit in een dipje. Heb gistermiddag te horen gekregen dat mijn contract niet verlengd wordt i.v.m. crisis. ;( Ik baal er echt gigantisch van, we hadden het ook echt niet aan zien komen aangezien ze me nog een laatste tijdelijk contract aan mochten bieden. M'n contract stopt op 13 mei, dus ga maar eens goed nadenken wat ik wil.
Mijn zusje belde gisteravond (had koopavond) of ik comfortfood nodig had, ze wilde brownies voor me bakken. :+: Ik met pijn in m'n hart afgeslagen, maar toen kwam m'n vriendin met een zak gele M&M's en Chocotofs aanzetten! Heb toch nog 3 Chocotofs op, maar ik had het wel verdiend. Wat zijn die dingen toch lekker. :9

Vannacht slecht geslapen, bleef maar malen in m'n hoofd. Moet vandaag ook weer werken.
Vanmorgen dus maar eerder opgestaan en vast een rondje hardgelopen. Was echt fijn. :)
Zijn die chocotofs er ook weer af. :+

Mijn schema voor vandaag:
O: Magere yoghurt met cruesli en glas optimel
T: Banaan
L: 3 cracottes met light jam en een cup-a-soup
T: Fruitkick
A: Nog geen idee, eet met m'n vader mee vandaag
T: ?

Vanavond nog een rondje hardlopen met vriendje. :)

Dribbelkont

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 12:20

Thirsa_ schreef:
Haha :D Leuk omschreven Jenna :))
Dat van de buikspieren is herkenbaar, ik begin die van mij ook weer te voelen :')

Dribbelkont wat is je lengte? 23 kg is echt veel, ben benieuwd of je je streefgewicht gaat halen voor 12-07 *D

mijn lengte is 1.68

cindybijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 12:21

balen van je contract evelyn...

DK: je hebt een mooi streven, veel plezier morgen!

gisteren zijn vrienden langsgeweest, om de rest van de overgebleven vreetwerk van de verjaardag op te komen eten ;) hihi dan kan ik dat niet doen! taarten zijn nu op en de meeste salades en toostjes ook toppie! en het was erg gezellig, heb een paar toostjes gehad dus vanochtend niet vreemd dat ik niks was afgevallen. geeft niet!

Thirza: in het tijdschrift staan ook recepten, niet zo veel als in de boeken maar daar is de prijs ook weer naar.

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 12:25

Gisteren heb ik mezelf laten opmeten! 1.77m, Vanmorgen gewogen 75,6kg. Streefgewicht is onder de 70kg. met 69,9 ben ik echt super gelukkig! Knie gaat gelukkig de goede kant op! Wil eigenlijk met pasen weer op het paard stappen, al is het in het begin maar een paar rondjes stappen aan de longeerlijn gewoon voor het idee!

Bij mij zit het vet overal, voornamelijk op mijn bovenbenen, bips en buik!

Dribbelkont

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 12:26

jullie ook bedankt voor morgen
het zal wel lukken :D
eerst even lekker knuffelen en poetsen met mijn kleine vriendin en dan lekker op haar mams 2 uur de bossen in :D

heb net weer kaas gehaald want dat is het enigste wat is gewoon eet
heb een stuk oude 30+ kaas gehaald
een stuk boerenkaas heerlijk vindt ik kaas en neem dan gewoon 3 plakjes op boterham
nu net 3 stukjes brood op 2 met kaas en 1 met halva light jam
en pot groene thee weer.

mueslibol tussen door en dan savonds rodekool met 1 appel en 2 aardappels en halve sausijsenworstje

Thirsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 12:31

Ik ben 1,69 dus we zijn bijna even 'groot' :))
Ik ga eerst voor de 64 kg, wellicht daarna nog door naar de 60 maar met 64 ben ik al heeeel blij!
En dan vervolgens niet weer gaan jojo-en >;)

Cindy; ik ga gewoon bij de boekhandel kijken, daar hebben ze vast de boeken ook, dan kan ik ff kijken wat handiger is om te kopen :)

Evelyn balen joh van je baan, hopelijk vind je weer snel iets anders leuks! :)

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 15:58

@_Evelyn:Da's echt balen joh!!!! Hoop voor je dat je snel wat anders vind, ik zal voor je duimen!!! +:)+

Verder lees ik hier veel positieve berichten, de kilo's vliegen er vanaf, goed zo!

Mijn schema van vandaag:
O: 2 bruine boterhammen met pindakaas
T: niets(heb pas 10.30u ontbeten.... :o )
L: bakje kellogs met melk en een glas optimel
T: bakje activia yoghurt
A: romige penne van cindy/sonja :D
T: zakje snack a jacks

Bij mij staat het nu een week stil, zit al een week rond hetzelfde gewicht. |o Ik las hier ergens dat iemand al weken niet afvalt.....Hoop toch echt dat mijn gewicht binnenkort weer rustig aan naar beneden gaat. Heeft iemand nog tips? Ik eet na het avondeten al geen toetje meer, dit eet ik nu vaak 's middags als tussendoortje, verder hou ik me netjes aan mijn schema en snoep verder niet tussendoor. Ik loop hard en pak veel vaker de fiets ipv de auto. Als iemand nog tips heeft dan hoor ik het graag! :j

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 17:53

hoi allemaal.
ik doe maandag weer fijn met jullie mee.
nu gaat het lijnen bout,en motivatie is even helemaal de weg kwijt haha.
maar van af as maandag ga ik weer met goede moet aan de gang.

fijn weekend allemaal.

cindybijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 18:45

luffie: drink je genoeg (1,5 liter) water per dag? eet je genoeg (2 stuks) fruit per dag? beweeg je iedere dag?
en wat het belangrijkste is, is eerlijk zijn niet denken van 'ahh vandaag mag het dan denk ik er morgen om' als je dat iedere dag denkt val je niet af in die week..

Amazone: vanaf as. maandag ga je er weer voor! ik hoop dat je de schade beperkt hou dit weekend?

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 19:12

cindybijl schreef:
luffie: drink je genoeg (1,5 liter) water per dag? eet je genoeg (2 stuks) fruit per dag? beweeg je iedere dag?
en wat het belangrijkste is, is eerlijk zijn niet denken van 'ahh vandaag mag het dan denk ik er morgen om' als je dat iedere dag denkt val je niet af in die week..

Amazone: vanaf as. maandag ga je er weer voor! ik hoop dat je de schade beperkt hou dit weekend?

Ik drink ongeveer 1,5 a 2 liter water per dag, ik eet altijd 1(soms 2 ) stuk fruit per dag(behalve vandaag :o ) en ik beweeg iedere dag. Ik heb een zittend beroep en als ik na een dag werken thuiskom dan ga ik graag rondje hardlopen. Ook heb ik een hond, dus als ik vrij ben of avonddienst heb dan wandel ik altijd 3 kwartier tot een uur. Ik ben misschien 1 a 2 keer "bezweken" en heb dan toch een paaseitje ofzo genomen. Verder ben ik heel consequent en eerlijk.

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 17:53

Wat een rust hier!

Mijn schema van vandaag:
O: bakje kellogs met melk
T: appel
L: 2 boterhammen met grilworst
T: chocolademuffin :o en een bakje activiayoghurt :wow:
A: maaltijdsalade en kiwi
T: zakje snack a jacks

Hoe gaat ie verder bij jullie??

Thirsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 18:41

Een chocolademuffin is dan niet erg gezond maar wel errruuug lekker :9

Het is idd stil hier vandaag!

Mijn schema voor vandaag:
O: (om 12 uur) 2 boterhammen met philadelphia light
T: Appel
L: optimel yoghurt
T: zakje snack-a-jacks (de barbeque smaak, is écht lekker)
D: macaroni

Edit: heb ook nog een eierkoek op :)

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 18:50

Ik neem ook altijd de bbq smaak van de snack a jacks, vind ik echt de lekkerste!

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 19:17

goeienavond allemaal
Heb een emotioneel weekendje achter de rug, en dus ook niet echt gelet op wat ik at, wel een beetje geprobeerd, en geen chips gegeten(wel pistachenootjes), maarjah.
Ben namelijk waarschijnlijk voor het laatst naar de camping gegaan ( na14 jaar daar te hebben gestaan), maar door omstandigheden kunnen we de huur gewoon niet meer betalen volgend jaar en moeten we de stacaravan dus verkopen. Nu heb ik bij de broer van de campingbaas een paardje staan waar ik helemaal gek op ben en die ik al meerdere keren mee naar huis had kunnen nemen. Toen ik gister aankwam (op de camping) ben ik dus direct naar de paarden daar gegaan, en heb eigenlijk toen al meteen afscheid van ze genomen. Van de 2 paardjes waar ik het meeste mee heb heb ik een stukje staart afgeknipt. Hier laat ik een sleutelhanger van maken.
Het voelt bijna net als je paardje verkopen, om sheina daar achter te moeten laten. Als ik er aan denk krijg ik de hele tijd tranen in mijn ogen.

Maarjah, ik zal mijn schema van vandaag dus maar niet opschrijven:P morgen gaan we er weer gewoon voor

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 20:02

Jeetje hermlein, wat een rotsituatie! Heel veel sterkte met alles!