Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Zolang dat zo blijft voelen blijf ik lekker studeren, en dan zien we daarna wel weer verder. Hannanas schreef:@ paula, ik heb dit jaar de griepprik niet genomen.
Elk jaar wordt ik er dik 1,5 week beroerd van.
Ook al is het dood virus, steevast binnen een week krijg ik echt griep met koorts terwijl ik normaal gewoon zo'n lang kwakkel griepje krijg.
TeSzZz schreef:Heb zo'n 6-7 weken met verkoudheid gelopen en daarnaast 2.5 week met griep.. Ben er nog steeds niet helemaal vanaf denk ik, of dat hoop ik tenminste want anders ben ik weer moeier dan daarvoorHeb jij (of iemand anders) iets gevonden wat er een beetje bij helpt?
Veel rusten en alles wat ik doe in een moordend tempo

Dus wachten op koorts wordt hem niet...heb ik geen last van en mijn oma's zijn helaas al op
en op kleine schaal kun je het nog beetje bijhouden.
en dat ik knoflook mee moet nemen tegen buitenzintuiglijke vampiers 
MissPromiss schreef:hahahhaaSorry ik heb daar echt helemaal niets mee.. maar zal voortaan een teentje knoflook in mn broekzak doen *grijns*
) en je moet je zonnevlecht vasthouden en met je enkels gekruist in een schone vuilcontainer springen terwijl je een spiegel vasthoud
Lijkt me nog best een kunst eerlijk gezegd
Een vriend van mijn ouders had er goeie ervaringen mee dus dat moest ik ook maar es gaan proberen. Heeft bij mij jammer genoeg niet geholpen, maar vond het wel interessant wat die man allemaal kon vertellen over welke klachten ik had enzo, alleen door hoe ik op een paar drukpunten reageerde, heel apart..