Daarbij hoop ik dat ze in duitsland ook de mirena kennen, anders word het zo'n koper spiraaltje...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
getup schreef:Ze zijn niet achterlijk daar.
Vonnie84 schreef:Ze doen dat tijdens de menstruatie omdat je baarmoedermond dan wat verder open staat en ze er dus beter bij kunnen.
En die dokters zijn dat gewoon gewend hoor.
Airiin schreef:Ik zit er over te denken om een spiraaltje te laten zetten, ik ben het gezooi met die pil en hormonen en bla helemaal zat (word overal chaggerijnig/moe/'zin'loos van, ik vergeet de pil in te nemen en hoef geen ring in mn doos te hebben) maareh.. ik hoorde dat dat wel pijn doet.
Als genuine watje ben ik benieuwd of mensen hier ervaringen hebben? Ik ben 19 en geen kindjes gehad dus de hele bedoeling is niet eh.. opgerekt
Nouks schreef:Ik kreeg vooral een mental picture van die siliconenarmbandjes... *Zag mezelf al een gekleurd siliconenarmbandje in d'r doos prutsen*
Sizzle schreef:Ik heb van de week een test ring gekregen van mijn arts. Ik schrok ook van de grootte, maar ben benieuwd. Op zich heb ik geen klagen over de pil, maar volgens de dokter was microginon een zwaar verouderd middel en zou of een lichtere variant voorschrijven of de volgens hem de elegante oplossing, ofwel nuva ring.