milo schreef:haha ja, en opletten met je paardrijbroek, dat zit ook irritant
Jep inderdaad! Ik moest de dag erna paardrijden, maar niet gedaan. Deze week weet ik nog niet, misschien idd de broek openslaan...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
milo schreef:haha ja, en opletten met je paardrijbroek, dat zit ook irritant
MarjoEisla schreef:Ik heb een hele fijne jophur rijbroek dat een heupmodel is, zit echt super lekker en dan hoef ik totaal niet bang voor mijn piercing te zijn. Andere rijbroeken sla ik wel om.. Gaat prima zo!
Nadine240904 schreef:MarjoEisla schreef:Ik heb een hele fijne jophur rijbroek dat een heupmodel is, zit echt super lekker en dan hoef ik totaal niet bang voor mijn piercing te zijn. Andere rijbroeken sla ik wel om.. Gaat prima zo!
Als je op en afstapt, kom je dan ook langs het zadel met de piercing?
volbloed6 schreef:Ik heb een navelpiercing!! Samen met mn twee zussen!
sronnie schreef:volbloed6 schreef:Ik heb een navelpiercing!! Samen met mn twee zussen!
Lijkt me lastig om een navelpiercing met zn 3en te delen![]()
MarjoEisla schreef:jah dat dacht ik ook dat ik hem er lang in ging houden maar heb hem na een maand al verwisseld komt omdat ik een standaard staaffje zonder kleurtje ofzo in had en dat vond ik helemaal niks.. Daarvoor ging het super toen een maatje kleiner en dat heeft even een paar weken rood gezien maar gaat nu gewoon goed... Er zijn zoveel mensen die hem vroeg verwisseln dat het goed gaat..
Deze laat ik wel een half jaar zitten hoor maar die andere was lelijk:P
sronnie schreef:volbloed6 schreef:Ik heb een navelpiercing!! Samen met mn twee zussen!
Lijkt me lastig om een navelpiercing met zn 3en te delen![]()
MarjoEisla schreef:hihi moet je maar geen groot paard willen rijden