Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Padoertje schreef:Voor de mensen die twijfelen over een ooglidcorrectie; het is echt een kadootje aan jezelf. Ik had vaak hoofdpijn en migraine. Ondanks dat het bij mij echt niet onwijs veel was (slechts 1 cm vel eruit gehaald), was het een wereld van verschil. Op de bovenste foto overigens het vel wat naar beneden getrokken, op verzoek van de kliniek, zodat het ingediend kon worden bij de verzekeraar. Onderste foto is 10 dagen na de behandeling en zijn de hechtingen er net een dag uit. Edit: nog wel opgezwollen daar.
Hier fijne ervaring gehad bij Bergman kliniek.
[ Afbeelding ]
Johnnydepony schreef:Padoertje schreef:Voor de mensen die twijfelen over een ooglidcorrectie; het is echt een kadootje aan jezelf. Ik had vaak hoofdpijn en migraine. Ondanks dat het bij mij echt niet onwijs veel was (slechts 1 cm vel eruit gehaald), was het een wereld van verschil. Op de bovenste foto overigens het vel wat naar beneden getrokken, op verzoek van de kliniek, zodat het ingediend kon worden bij de verzekeraar. Onderste foto is 10 dagen na de behandeling en zijn de hechtingen er net een dag uit. Edit: nog wel opgezwollen daar.
Hier fijne ervaring gehad bij Bergman kliniek.
[ Afbeelding ]
Heb je dit vergoed gekregen van de verzekering Padoertje?

Ipsilonka schreef:Ik doe het iets minder precies. Meestal maandag voor de middag. Maar nu op vakantie dus had het iets opgeschoven de laatste weken en vrijdag vorige week voor het laatst gespoten. En dan dinsdag weer als ik thuis kom. We reizen met de trein dus veel onderweg. Dat vond ik niet handig.