Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sherivey schreef:Leonie, mooi gebied om te lopen!
En nette afstand
Ik ben idd laatst ook al eens door diezelfde enkel gegaan.al was het toen wel wat minder pijnlijk.
SV, gaaf gebied daar!
Germie, ook in een prachtige omgeving gelopen.
Ik ging vanmiddag koffie halen in de lokale koffietent. Die hebben elke maand een special met veel slagroom en chocola enzo.
De eigenaresse van de zaak vroeg of het gesmaakt had. Dus ik zeg "zekerweten, en enorm vullend!"
Zegt ze "ja he! Maar jij kan dat hebben, zag op Insta dat je echt veel loopt"
Ik blijf dat heel apart vinden als random mensen me kennen van Insta
Had dat op hardloopevents ook wel eens, dat mensen een praatje kwamen maken en me dus ook kenden van Insta. Terwijl ik ze nog nooit had gesproken.
Puera schreef:Ja je hebt ook gelijk hoor! De omgeving en de mooie plekjes ontdekken vind ik ook helemaal geweldigLekker Leonie, het was topweer om te lopen. Wat heb jij een lage hartslag bij dat tempo!
Dat kniediepe water heb je wel instant koude voeten inderdaad maar vorig jaar was het heerlijk en zonnig weer en warmden we weer zomaar op. In zulk diep water kun je inderdaad niet veel sneller dan wandelen. Maar dat maakt me niets uit, ik loop trails niet voor de tijd. Het is zo ontzettend leuk om in zo’n prachtige omgeving te lopen, da’s altijd genieten!
Supervixen schreef:Ik denk dat je hier eigenlijk bijna overal mocht fietsen van de paden die we genomen hebben. Wellicht dat heidepad niet maar echt actieve boswachters zijn er op dit stuk niet echt.Goed gedaan Leonie, wat een hartslag bij dat tempo inderdaad.
Ik denk dat het goed is dat de boswachter je vriendin op de fiets niet zag. Of mag je daar overal fietsen?