Zo dan, het zat lekker in de benen zeker Maar dit weer nodigt wel uit om lekker buiten te zijn. Mooie foto's ook
En mooie foto's bij Gaucho. Die kievietsbloem vind ik echt bijzonder. Nog nooit gezien.
En bij Lizard de roofvogels,tof hoor.
Ik was vandaag de wei aan het mestvrij maken en een kieviet was daar een beetje aan het rondvliegen .
En de foto's van Faringo zijn natuurlijk ook supertof. Leuk dat we mee mogen genieten van de vakantie
SusanH , ook mooie foto's . JAmmer van de drukte.
Vandaag laatste werkdag en dan weer een week lekker vrij. Het blijft mooi weer,alleen de temperatuur gaat iets naar beneden. Maar het is vandaag toch 20 graden Echt heel ongewoon voor deze tijd.
Nee , is nog een beetje vroeg. Probeer wel een dagje ergens (verder weg) te gaan wandelen ,maar ik heb thuis nog een hoop te doen . Maar ik wil zooo graag in mei richting Hardanger om daar de fruitbomen in bloei te zien, dus dat ga ik proberen. Vorig jaar was het eind mei al klaar
gaucho
Geplaatst: 03-04-25 16:28
Lijkt me inderdaad heel tof om dat eens te zien.
Ik wil hier met pasen naar de Betuwe. Ik zag net dat in Sudtirol de fruitbomen al volop bloeien. Dat is ook echt prachtig daar. Misschien volgend voorjaar maar weer eens die kant op.
Bootsiebob
Geplaatst: 03-04-25 16:32
Dat is fijn een weekje vrij Noordje
Goof ik dacht vandaag nog, jij loopt binnenkort een halve marathon afstand! Wat toevallig. Goed gedaan zeg!
Ik heb net 20 km gewandeld Via Haasdal naar het Ravensbosch
Wat sneu En met deze wind en droogte verspreid het zich vast snel.
boedjang
Geplaatst: 03-04-25 17:51
Vreselijk die brand . lekker gewandeld en bn_er tegen gekomen Bootsiebob. Goof zo knap halve marathon. Noordje lekker vrij Ik liet de wandeling maar een beetje over aan lil. Die besloot te willen chillen langs het Noordzee kanaal, ben er maar lekker bij gaan zitten
Mooie wandelfoto's weer ! Goof, wat een afstand zeg, wauw ! Briljante koeienfoto Bootsiebob Noordje lekker een week vrij En Lil lekker aan de chill Wauw Faringo, wat gaaf