Maar lizard misschien zorgt rust ervoor dat je straks weer lekker zonder pijn en langer weer op pad kunt ziet er inderdaad wel heerlijk uit. Ik was een paar dagen op de Veluwe aan het kamperen. De foto's volgen nog
Leuk Lizard. Ik snap dat je niet stil wil blijven zitten, zeker met dit weer. Haha Marlinde, ik zal het hem vragen. Leuk Moondparkle, waar was je?
Ik heb vanmorgen een kleine 7,5km gelopen in het Kroondomein.
moonsparkle
Geplaatst: 15-05-22 14:26
Groen, blauw en zon hoewel ik echt geniet van dit weer is het wel super droog in het bos
Ik zat op camping Warnsborn met m'n hondje in Arnhem. Echt een aanrader, was super schoon, niet te groot en je loopt gelijk het losloop gebied in. Ik vond wel de caravans wat dicht naast elkaar staan maar ik wat gelukkig met de tent op het tentveld
Ik heb vandaag een eindje rondgereden. Onder Winterswijk. Eerst naar de steengroeve,omdat ik daar verleden jaar de oehoe met jonkies gezien had. Volgens andere mensen moesten ze er wel zijn ,maar helaas niet gezien. Toen kwam ik bij het wooldse veen. Met een heel leuk planken pad. Heel mooi stukje natuur.
Ik weet nog dat je die oehoe's had gezien Lizard, toen was ik erg jaloers haha. Jammer dat je ze dit keer niet gezien hebt. Wel een leuke wandeling. Ik vind die knalgroene kikkers altijd tof.
Ik vond het dit weekend trouwens echt niet chill in de bossen, want .... meikevers.... Die zitten serieus in mijn paniekzone en ik heb er echt teveel gezien dit weekend.
Jammer van de baby's Lizard, wel een leuke wandeling zo te zien. Wie weet een andere keer?
Wij hebben vandaag een klein rondje in het bosje bij stal gedaan en daar heerlijk gepicknickt. Iemand die weet wat voor bloemen dit zijn? (Moonsparkle?) Ik zag ze ineens en ze hebben zo'n mooie diepe kleur! Komt op de foto niet over helaas.
Rhodondendrons! Ik heb er 2 in de tuin bij mijn caravan staan en dit weekend zaten de eerste bloemen er ineens in En de clematis op de pergola bloeit ook. Het is straks 1 grote bloemenzee!