Maxima_S schreef:Earth schreef:Het wordt opgenomen in je lichaam en vrij snel verdwijnt het. Weet er het fijne niet van, maar volgens mij is het meer zo dat een deeltje even je dna teased om wat anders te doen en dan weer vertrekt zeg maar.
En over dat tweede. Dus ik doe een FFP2 masker op, die beschermt voor 95%. Dus wat als ik pech heb met die 5%? Dat is net zoals dat iedereen zich in het verkeer netjes aan de regels houdt, behalve die ene die gaat spookrijden. Is het dan maar pech als je tegen hem aan botst? Had ik dan maar een andere weg moeten nemen?
Ja dat is dan pech....oliebol happens.
Je kunt het leven niet leven als je voor alles angst hebt. Met een vaccin ben je ook maar voor 95% beschermd (zeggen ze) en als je er dan wel aan dood gaat? Wie heeft er dan de schuld?
Ik bedoel hiermee dus meer te zeggen dat je je in het leven niet tegen alles kunt beschermen en voor 5% ook niet iedereen kan dwingen iets te doen of laten omdat jij bang bent...
Ja dat is makkelijk gezegd dan he. Want weet je, ik ben niet zo zeer bang om het zelf te krijgen, maar wat als ik per ongeluk een ander besmet die er aan komt te overlijden? Dat kan ik mezelf niet verkopen, jij wel? Is het dan ook eigen schuld, dikke bult?
Ik had gehoopt dat je met ideeën zou komen waarbij je rekening houdt met anderen. Maar goed, dat is dus niet zo. Het voelt voor mij alsof je zegt 'Ik doe mijn ding, of er mensen dood gaan door mij interesseert me niet.'