Corona patiënten op bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

bloemm

Re: Corona patiënten op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-22 20:13

Hey dames, vraagje. Ik heb sinds vorige week woensdag corona. Had eigelijk niet echt ergens last van; beetje keelpijn en verkouden. Dus na 5 dagen uit quarantaine gegaan. Nu heb ik sinds gisteren echt mega hoofdpijn, voelt bijna als migraine. Zou dit nog een corona verschijnsel kunnen zijn?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-22 20:33

Had vandaag dat ik in de winkel raar aangekeken werd. Gok dat het piepje met ademhalen te horen was.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-22 20:39

Deempjexxx schreef:
Hier een week geleden een positieve ggd test, alle zelftesten wat ik heb gedaan blijven negatief.
Moeder en vriend hadden ook corona.

Nu heb ik me toch een partij last van mijn billen en bovenbenen. Meer die hier last van hebben? Het is een hele rare zeurende pijn, spierpijn voelt anders aan. Het is ook continue aanwezig. Soms weet ik niet hoe ik moet zitten of liggen.. :n

Halverwege mijn rug tot onder mijn billen alsof mijn spieren in de brand staan

Deempjexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-22 21:14

kiki1976 schreef:
Deempjexxx schreef:
Hier een week geleden een positieve ggd test, alle zelftesten wat ik heb gedaan blijven negatief.

Nu heb ik me toch een partij last van mijn billen en bovenbenen. Meer die hier last van hebben? Het is een hele rare zeurende pijn, spierpijn voelt anders aan. Het is ook continue aanwezig. Soms weet ik niet hoe ik moet zitten of liggen.. :n

Halverwege mijn rug tot onder mijn billen alsof mijn spieren in de brand staan

Misschien is dat de juiste manier om het te omschrijven idd.
Alsof het allemaal in brand staat van binnen.
Heb ook nog geen pijnstiller gevonden die er tegen helpt.. het helpt allemaal net niks.

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-22 21:18

Gisteren is mijn dochter na bijna 4 weken ziekenhuis thuisgekomen. Inmiddels heeft ze een inwendige drain en begint de trombose op te lossen. Volgens de neuroloog is de kans dat dit alles door COVID is veroorzaakt wel groot. Maar het is gelukkig wel een heel erg zeldzaam iets, want dit was echt heel heftig. Mijn dochter gaat hoogstwaarschijnlijk zonder grote rest klachten herstellen. Alleen haar zicht met 1 oog is nog wat aangetast, maar ook dat kan nog herstellen.
Bij mij zijn mijn COVID klachten nog steeds niet helemaal weg, hoest nog vaak en ben af en toe kortademig en reuk en smaak is nog niet helemaal terug maar wel voor een groot gedeelte. En ben heel erg moe, maar dat komt waarschijnlijk eerder door de stressvolle periode.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-22 21:22

Sharani schreef:
Gisteren is mijn dochter na bijna 4 weken ziekenhuis thuisgekomen. Inmiddels heeft ze een inwendige drain en begint de trombose op te lossen. Volgens de neuroloog is de kans dat dit alles door COVID is veroorzaakt wel groot. Maar het is gelukkig wel een heel erg zeldzaam iets, want dit was echt heel heftig. Mijn dochter gaat hoogstwaarschijnlijk zonder grote rest klachten herstellen. Alleen haar zicht met 1 oog is nog wat aangetast, maar ook dat kan nog herstellen.
Bij mij zijn mijn COVID klachten nog steeds niet helemaal weg, hoest nog vaak en ben af en toe kortademig en reuk en smaak is nog niet helemaal terug maar wel voor een groot gedeelte. En ben heel erg moe, maar dat komt waarschijnlijk eerder door de stressvolle periode.

Ik moest vandaag nog aan je denken! Wat ontzettend fijn dat je dochter eindelijk weer thuis is na 4 weken. Een spoedig herstel toegewenst en heel veel beterschap voor jullie beiden nog.

En wat fijn dat er waarschijnlijk geen groot blijvende schade zal zijn!

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-22 22:12

bloemm schreef:
Hey dames, vraagje. Ik heb sinds vorige week woensdag corona. Had eigelijk niet echt ergens last van; beetje keelpijn en verkouden. Dus na 5 dagen uit quarantaine gegaan. Nu heb ik sinds gisteren echt mega hoofdpijn, voelt bijna als migraine. Zou dit nog een corona verschijnsel kunnen zijn?

Dat heb ik wel van meer mensen gehoord dus kan best. Als je echt heel erg verkouden bent geweest (zoals ook bij een normale verkoudheid) kan het ook zijn dat je vochtbalans een beetje van de rel is. Als je veel hebt gezweet en veel snot of sputum hebt gehad. Dus extra veel drinken voor de zekerheid.

Wat heftig Sharani, hopelijk lossen die restklachten snel op! Beterschap voor jullie beiden.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-22 22:33

Wat fijn, Sharani. Hopelijk herstelt haar zicht ook weer helemaal. Beterschap voor jullie beiden :(:)

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 07:18

Sharani wat fijn dat je dochter weer thuis is.
Hopelijk een goed herstel.
En hopelijk brengt het voor jou ook meer rust zodat jij ook kan herstellen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 09:11

Sharani top nieuws van je dochter ga duimen voor een super herstel. *\o/*

En heb het vannacht warm gehad en dekens eraf gegooid. Nu weer rot gevoel keel.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 09:28

Sharani wat fijn dat je dochter weer thuis is, op naar een goed herstel

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 09:29

Deempjexxx schreef:
Misschien is dat de juiste manier om het te omschrijven idd.
Alsof het allemaal in brand staat van binnen.
Heb ook nog geen pijnstiller gevonden die er tegen helpt.. het helpt allemaal net niks.

Nee klopt medicatie ertegen werkt niet, tenminste bij mij ook niet. Enige wat het een beetje ontspand is in een warm bad gaan liggen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 09:30

bloemm schreef:

Ja ik heb heel frequent migraine sinds corona (nu 3 weken). Ik moet zeggen dat na elke migraine-aanval (die bij mij ongeveer 24 uur duurt) ik me wel altijd een klein stukje beter voel. Alsof er door die migraine een stukje corona werd uitgestoten.

Hopelijk ben je er snel doorheen!

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 09:58

Vandaag ruik en proef ik voor 99% niet meer. Ben ik weer een van de uitzonderingen mer waarschijnlijk omicron. Dit is echt vreemd.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 10:07

Zonnetje81 schreef:
Vandaag ruik en proef ik voor 99% niet meer. Ben ik weer een van de uitzonderingen mer waarschijnlijk omicron. Dit is echt vreemd.

Mijn vriend was ook zijn smaak en reuk kwijt, ik enkel mijn reuk. Je bent dus niet de enige :(:)
Maar bij mijn vriend beginnen alweer smaken terug te komen (hij is het sinds vrijdag kwijt), dus hopelijk is het bij jou ook van korte duur!
Ik rook gister opeens onze handzeep weer, maar zo gauw als de geur er was, was hij ook weer weg :’)

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 10:18

Ik was m'n reuk kwijt, maar dat was maar paar dagen. Wel echt rare gewaarwording. Ik merkte het pas toen I de kattenbak ging schoonmaken haha.

Inmiddels is m'n quarantaine voorbij! Ik voel me gelukkig goed, alleen nog lcuhte verkoudheid en daardoor ook wat hoofdpijn, maar paracetamol werkt prima.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 10:34

Zonnetje81 schreef:

Mijn moeder is haar smaak ook kwijt. En ik maar lekker uitgebreid koken want honger heeft ze wel :') om dan vervolgens te horen smaakt nergens naar.

Maar wel vervelend hopelijk komt het snel weer terug

Zuidpool29

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 10:43

Deempjexxx schreef:

:wave:

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 11:39

Whaha zegt het nieuws nu net dat in 2022 meer mensen corona hebben gehad dan in heel 2020 en 2021 bij elkaar :') Gelukkig wel nog steeds niet veel ziekenhuisopnames Volgens mij. Toch? Ik volg het niet meer maar ving dit op :=

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 12:30

Tancreda4 schreef:
Whaha zegt het nieuws nu net dat in 2022 meer mensen corona hebben gehad dan in heel 2020 en 2021 bij elkaar :') Gelukkig wel nog steeds niet veel ziekenhuisopnames Volgens mij. Toch? Ik volg het niet meer maar ving dit op :=

Ja, dit hoorde ik ook. Ik snap eerlijk gezegd niet dat dit icm ziekenhuiscijfers er niet voor zorgt dat we stoppen met testen en isolatie. Gewoon thuis uitzieken als je ziek bent en als je verkouden bent uitkijken bij kwetsbaren.

Hier dag 7 en nog hoesten en verkouden. Ik voel me verder prima, maar mijn werk hervat ik nog niet ivm kwetsbaren. En eigenlijk verwachten ze dat we van dag 6 tm 10 met PBM werken. Dat is helemaal niet te doen, omdat ik benauwd ben. Ik probeer lekker wat te wandelen om mijn conditie wat op peil te houden. 2,5 maand geleden onverwachts geopereerd en ook daar heb ik wat ingeleverd qua conditie.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 13:05

Ik mag volgende week donderdag heerlijk naar de bedrijfsarts even 130 km enkele reis. Dus tipje zorg dat je na 14.30 uur niet op de route Nederweert - Hendrik Ido Ambacht ben. :')

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 15:02

Zonnetje81 schreef:

Ik heb dat nu, op dag 4, ook. Banaan zonder smaak voelt echt vies in je mond :')

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 15:06

Rytir schreef:
Zonnetje81 schreef:

Ik heb dat nu, op dag 4, ook. Banaan zonder smaak voelt echt vies in je mond :')

Bij mij begon dat op dag 6 en vandaag dag 7.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 15:37

Sharani schreef:

Heel erg fijn!

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 15:58

Ik ga toch maar even een ggd test inplannen, zelftests blijven negatief. Ben benieuwd. Heb nog nooit een ggd test laten afnemen dus kijk er niet echt naar uit :D