Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lugea schreef:Oh, dat klinkt niet fijn. Ik heb nooit second skin gehad, dus heb daar geen ervaring mee.
Bij mij is de roodheid en zwelling al flink afgenomen gelukkig. Het is nog steeds wel erg gevoelig, maar dat is ook niet zo gek. Ik ben er iedereen keer dat ik hem zie nog zo blij mee. Hij is echt nog veel mooier geworden dan ik had gehoopt.De volgende keer neem ik alleen wel een dag vrij na het zetten van zo’n groot exemplaar, want ik merk dat het voor m’n lichaam echt wel pittig is/was. Ja, de volgende keer heb ik het alweer over. Maandag en dinsdag riep ik nog dat dit echt de laatste was en dat ik mezelf niet meer zo ging pijnigen en nu ben ik daar al wel weer overheen.
batje schreef:Heel mooi vosje voor je zus, njiloi. Fijn hè, iemand toch zo altijd een beetje dichtbij je te hebben?
Gave bloem Laura! Vind het ook een mooie plek. Staat er A.S.S. boven?
Ik had vandaag ineens een flinke blaar onder de second skin (op een stuk zonder inkt). Heb de folie ververst en hoop dat het daar bij blijft.
batje schreef:De huisarts wilde het toch even zien, ze heeft het schoongemaakt, een preek gegeven over folie op bewegende delen en een zalfje meegegevenEr zit op andere plekken geen irritatie, dus er zit nu alleen op de tattoo nieuwe folie.
Leuk Deborah, welkom!