[info] Tattoo's 14!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sans6

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 21:50

Vosjes zijn populair atm haha, ik ben er ook nog altijd erg blij mee <3

njiloj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 22:32

Vosjes zijn heel populair!
En ze hebben zoveel betekenissen. persoonlijk of als mythisch wezen. Je vind ze veel terug in Japanse volksvertellingen, maar ook in de rest van Azië, Europa, en in Amerika, zowel goedaardig als slechtaards.

Ik heb deze enkele weken geleden gezet bij mijn vader ter nagedachtenis aan mijn zus. (Haar naam is in haar eigen handschrift gemaakt)
Afbeelding
Ik heb mijn vos ook ter ere van haar laten zetten en mijn moeder heeft er ook 1.
En vossen zijn gewoon mooie dieren :o

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 22:52

Oke het is toch mijn arm geworden haha. Ik twijfelde over ribben of arm en vond hem zo op mijn arm met deze plaatsing ook wel erg gaaf dus daarvoor gegaan. Binnenkant onderarm heb ik nog andere bloemen staan en helemaal binnenkant bovenarm staat '35mm' dus dit vloeit zo mooi in elkaar door
Afbeelding

Lugea

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 23:00

Prachtig batje! En ook een hele mooie betekenis. <3

Vossen zijn inderdaad populair. Voor mij heeft de vos een persoonlijke betekenis, maar daarnaast zijn het ook echt mijn favoriete dieren en vind ik ze qua gedrag enorm intrigerend. Ik ben me ooit in hun gedrag gaan verdiepen omdat ik benieuwd was naar overeenkomsten met hondengedrag en sindsdien is mijn obsessie alleen maar gegroeid. :')

Mooi vosje ook, Jolijn! En mooi dat je dat voor je vader hebt kunnen doen.

Mooie bloemen, paljaslaura! <3

batje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 09:42

Heel mooi vosje voor je zus, njiloi. Fijn hè, iemand toch zo altijd een beetje dichtbij je te hebben?

Gave bloem Laura! Vind het ook een mooie plek. Staat er A.S.S. boven?

Ik had vandaag ineens een flinke blaar onder de second skin (op een stuk zonder inkt). Heb de folie ververst en hoop dat het daar bij blijft.

Lugea

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 10:03

Oh, dat klinkt niet fijn. Ik heb nooit second skin gehad, dus heb daar geen ervaring mee.

Bij mij is de roodheid en zwelling al flink afgenomen gelukkig. Het is nog steeds wel erg gevoelig, maar dat is ook niet zo gek. Ik ben er iedereen keer dat ik hem zie nog zo blij mee. Hij is echt nog veel mooier geworden dan ik had gehoopt. <3 De volgende keer neem ik alleen wel een dag vrij na het zetten van zo’n groot exemplaar, want ik merk dat het voor m’n lichaam echt wel pittig is/was. Ja, de volgende keer heb ik het alweer over. Maandag en dinsdag riep ik nog dat dit echt de laatste was en dat ik mezelf niet meer zo ging pijnigen en nu ben ik daar al wel weer overheen. :')

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 10:43

Lugea schreef:
Oh, dat klinkt niet fijn. Ik heb nooit second skin gehad, dus heb daar geen ervaring mee.

Bij mij is de roodheid en zwelling al flink afgenomen gelukkig. Het is nog steeds wel erg gevoelig, maar dat is ook niet zo gek. Ik ben er iedereen keer dat ik hem zie nog zo blij mee. Hij is echt nog veel mooier geworden dan ik had gehoopt. <3 De volgende keer neem ik alleen wel een dag vrij na het zetten van zo’n groot exemplaar, want ik merk dat het voor m’n lichaam echt wel pittig is/was. Ja, de volgende keer heb ik het alweer over. Maandag en dinsdag riep ik nog dat dit echt de laatste was en dat ik mezelf niet meer zo ging pijnigen en nu ben ik daar al wel weer overheen. :')

Hahaha zooooo herkenbaar!

Wat vreemd Batje, hopelijk is dit het. Ik vind m prachtig trouwens!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 12:45

Een blaar onder je second skin? Dat is wel apart ja. Sterkte ermee!

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 12:58

Echt een blaar? Of gewoon een ophoping vocht?

batje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 16:08

Fijn dat het goed gaat Lugea! Is best pittig hè? ;)

Ja echt een blaar :( Er was een veel te groot stuk afgeplakt en ik denk dat er te veel frictie op een bepaalde plek is gekomen. Stom genoeg doet het wel echt flink zeer. Is nu aan de lucht aan het drogen, dus het komt vast goed.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 16:44

Apart zeg.

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 17:34

batje schreef:
Heel mooi vosje voor je zus, njiloi. Fijn hè, iemand toch zo altijd een beetje dichtbij je te hebben?

Gave bloem Laura! Vind het ook een mooie plek. Staat er A.S.S. boven?

Ik had vandaag ineens een flinke blaar onder de second skin (op een stuk zonder inkt). Heb de folie ververst en hoop dat het daar bij blijft.

Er staat 224 boven haha. Today tomorrow forever in computer taal

batje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 21:18

Oeps, Laura, verkeerd gelezen :') Sorry!

Afbeelding
Dit is de blaar. Het folie is ook wel slecht opgeplakt. Lijkt nu goed in te drogen, maar is idd een beetje raar!

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 21:52

Ik zou het eraf halen, want dit lijkt me gewoon neit de bedoeling. De ss is niet heilig he.

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 22:19

Ziet eruit als een irritatie of wrijving blaar ofzo?

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 07:04

Ik werk veel met second skin maar nog nooit zo'n reactie gehad... Vreemd idd.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 08:24

Ik heb dat ook nooit gezien. Maar zou het er ook afhalen voor de zekerheid.

deborah_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 09:37

Hoi! Ik ben helemaal nieuw in dit topic.

Ik laat volgende week een tattoo zetten op mijn been boven mijn enkel, zal zo'n 10 op 15cm zijn. Nu vroeg ik me af hoelang ik niet zou kunnen rijden hiermee? Iemand ervaringen/tips?

batje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 11:58

De huisarts wilde het toch even zien, ze heeft het schoongemaakt, een preek gegeven over folie op bewegende delen en een zalfje meegegeven :) Er zit op andere plekken geen irritatie, dus er zit nu alleen op de tattoo nieuwe folie.

Leuk Deborah, welkom! :)

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 12:00

Wat zei ze dan over de folie? Gelukkig viel het mee.

Lugea

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 12:01

Goed dat je toch even langs de huisarts bent geweest. Je kunt met een verse tattoo maar beter iets te voorzichtig zijn dan even afwachten volgens mij.

Welkom Deborah! Ik rijd zelf al jaren niet meer, dus kan je vraag helaas niet beantwoorden.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 12:04

batje schreef:
De huisarts wilde het toch even zien, ze heeft het schoongemaakt, een preek gegeven over folie op bewegende delen en een zalfje meegegeven :) Er zit op andere plekken geen irritatie, dus er zit nu alleen op de tattoo nieuwe folie.

Leuk Deborah, welkom! :)

Geen problemen gehad met folie over m'n schouder. Begrijp de preek dus niet zo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 12:23

Veel huisartsen preken al snel als het om tattoo's (of piercings) gaat heb ik het idee..

Wel naar zo'n blaar!

Lugea

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 12:39

Volgens mij zijn er weinig huisartsen die het nemen van een tattoo of piercing zullen aanmoedigen ja. :') Ik denk dat de huisarts heeft bedoeld dat het plakken van een strak folie op een bewegend deel van je lichaam voor wrijving zal zorgen op je huid waardoor er bijvoorbeeld blaren kunnen ontstaan.

Weet een van jullie toevallig of je die tattoozalf van Balm alleen bij tattooshops kunt kopen of ook nog ergens anders? Als ik Google krijg ik tot nu toe alleen de mogelijkheid om een groot aantal tubes te kopen, maar misschien zoek ik niet goed hoor :+ Ik had laatst de Balm met sunblock gekocht om te proberen en die vind ik toch echt veel fijner smeren dan de Bepanthen tattoo zalf. Helaas vonden m’n vader en broertje dat ook en is die tube leeg. Ik heb maandag bij de shop nog getwijfeld om wat tubes mee te nemen, maar ik had “al” twee tubes Bepanthen gekocht en die moesten eerst maar even op. Leuk detail: de eerste is al bijna leeg en ik mag voorlopig nog wel even smeren. :')

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 12:50

De folie die ik had is gewoon beweeglijk dus zou helemaal niet moeten schuren.